Je ergste autoblooper ooit

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Re: Je ergste autoblooper ooit

Bericht door InjectTheVenom » 08 feb 2009, 09:06

Mathieu schreef:Dennis :P

Sickmind :bag:
Zegt degene waarvan de mind zo sick is dat die het opmerkt ;)

Mijn ergste blooper was met mijn eerste autotje, een kadett E 1.6. Kom ik bij de rotonde aan vlak na de stoplichten en ik was gewend om daar redelijk vlot in z'n 3 overheen te gaan, alleen het had net geregend... het vervolg laat zich raden, auto begon toen ik naar rechts stuurde om van de rotonde af te rijden te slingeren en de kont brak naar links uit, neusje kust de vangrail. GODVERDEGODVERDEGODVER niet mijn eerste auto :'( Stap ik uit en ik kijk over de vangrail een redelijk steile en diepe afgrond in...
Raad eens 3 keer waarom ik vanaf toen iedere rotonde van dat formaat in z'n 2 neem :bag:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 08 feb 2009, 13:56

Midden in de nacht met 2 vrienden handremhenkie spelen op een nat grasveld. Vervolgens een groter grasveld zoeken en midden in de nacht vast komen te zitten. 10km naar huis gelopen door de kou, en de volgende ochtend door een vriend met een Opel Monterey eruit getrokken... :D
Pim schreef:Op 19jarige leeftijd met mijn 150euro kostende 87'er Micra samen met een klasgenoot achter een 206 aanracen met een super lekkere blonde griet erin.
Elke bocht met piepende banden doorgooien en over de drempels heen springen.. Vervolgens bij het stoplicht al prutsende aan de radio stapvoets achterop de 206 tot stilstand komen :oops: :oops:
Toen had je iig d'r telefoonnummer! :lol:

SvB

Bericht door SvB » 08 feb 2009, 16:24

Thom schreef:Op Papenburg (editie 1) mocht ik een paar rondjes rijden in het troetelkindje van een lid hier, een prachtige E30 M3.
Mijn poging tot het maken van een voorzichtig driftje eindigde met een gigantische schuiver dwars in de grindbak! Wat een klap... :oops: Wat was ik blij dat er met de auto niets aan de hand was, behalve dan dat we tijden bezig zijn geweest het ding weer grindvrij te maken
Thom,
Ik was er toen bij en moest daar vreselijk om lachen :P :P
Het mooiste vertel je niet eens, of weet je dat niet meer ?!?!?!

Toen de heren de steentjes stuk voor stuk tussen de band en de velg aan het uitpeuteren waren (met een schroevendraaier)
Schiet 1 van de heren (volgens mij de eigenaar) uit met de schroevendraaier, vol over het achterspatbord, RATS !!!!

Vreselijk, maar ik pieste bijna in mijn broek van het lachen :mrgreen: :mrgreen:
Was wel een hele mooie M3 een zoewarte !!

Grtz,
S.

Tom V

Bericht door Tom V » 08 feb 2009, 19:27

Nauta!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 feb 2009, 19:29

Tom944 schreef:Nauta!
ssstttt.......

Geen commentaar!!!

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 08 feb 2009, 22:46

Wennen aan vreemde auto's is altijd leuk..

Boodschappen doen in de Opel Astra van een collega. Het parkeervak achteruit uit willen rijden, blijkt hij niet in de achteruit te willen. Ik rij 10 cm naar voren, auto gaat nog steeds niet in z'n achteruit. Dus ik kijk eens naar die pook, waar de achteruit dan wel niet mag zitten. Dat plaatje zag er zo uit:
R 1 3 5
. 2 4

Wist ik veel dat de R onder de 1 zat. Dus ik doe die pook helemaal naar links, geef wat gas, rijdt de auto weer naar voren :bag:
Ik probeer nog een aantal keren de pook helemaal naar links te doen maar steeds belandt hij in z'n 1. Ondertussen was het voor mij ook wel duidelijk dat die versnelling ergens anders zat, ook al had ik geen idee waar, maar omdat de parkeerplaats wat overhelde kon ik de auto er mooi achteruit uit laten glijden in z'n vrij. 1 keertje naar achteren laten glijden, 1 keertje naar voren steken maar dat haalde ik niet. Nog een keertje naar achteren glijden.. Dacht ik. Daar was het wel vlak en terwijl de auto de halve weg blokkeerde ben ik met het schaamrood op de kaken naar de collega gegaan. 'Dat is snel! Waar zijn de boodschappen..?'

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 09 feb 2009, 01:00

Mijn auto stond altijd achter de auto van m'n moeder op de oprit. Behalve die ene keer dat ik eens haast had en zonder in m'n spiegel te kijken, maar vol overtuiging de kentekenplaat van haar auto eraf reed. :oops:

Remko

Bericht door Remko » 10 feb 2009, 20:12

Met een BMW 524td vol fietsen, bier en eten van Friesland naar de Ardennen proberen te rijden en bij knooppunt Leenderheide al je versnellingen missen. Na wat gedoe op de vluchtstrook vond ik er weer een paar terug en ben ik teruggereden naar IJsselstein om een andere auto te halen. Ik durfde de klim na Luik niet aan; ik zag mezelf daar al achteruit rollen van ellende.

Zo lang op topsnelheid rijden met een Alfa 164td tot hij ploft. Die auto's zijn niet gemaakt om te planken. Opeens was mijn voorruit compleet beslagen en moest ik zonder zicht tot stilstand komen op de vluchtstrook. De kromme remschijven maakten het feest compleet.

Inhalen op een tweebaansweg met een Renault 5gt turbo waarvan de wastegate niet goed werkt. De overdruk ging van maximaal naar 0 op het moment dat ik nog wel wat puf kon gebruiken om veilig terug te komen op mijn eigen baan. Het hart klopte in mijn keel.

Ronno

Bericht door Ronno » 18 feb 2009, 22:22

Na het stappen bij een grote discotheek, iets te enthousiast achteruit rijden en tegen een paaltje belanden onder het toezicht van een heleboel dronken mensen. Vervolgens met z'n 5 uitgestapt om te kijken wat de schade was. de bumper achter was ingedukt waardoor deze aan de buitenkant ontzet was, toen een vakkundige trap verkocht en zag er weer redelijk uit. Nog nooit een paar parkeerwachten zo hard zien lachen :mrgreen:

En vooral niet laten zien dat je het toch best wel kut vind om af te gaan voor zoveel mensen....

Een tijdje geleden mocht ik een keer een Landcruiser 100 meenemen naar school, ik blij :) Maar aangezien ik altijd een klein stukje snelweg moet nemen naar school toe (Varsseveld-Doetinchem, waar vrijwel nooit geflitst word) rijd ik hier altijd stevig door. Komt er in een keer een of ander Kia Picanto oid. naar de linker baan die met 120km/h gaat inhalen, ik moest dus vol in de ankers maar de kia was van plan een hele rij auto's in te halen na een paar keer groot licht en een beetje drukken ging deze eindelijk weer terug naar de rechterbaan.

Zit ik een kwartiertje later op school komt mijn docent binnen, en het eerst wat hij zegt: "Kom ik hier naar school heen gereden, komt er zo'n aso met een veel te grote auto bumperkleven en knipperen, zulke mensen moeten ze gelijk het rijbewijs innemen" :bag: Ik heb maar instemmend geknikt :twisted:

Andry
Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C

Bericht door Andry » 19 feb 2009, 02:08

Op m'n 16 e begon ik in een garage als autotechnieker en daar heel wat bloopers meegemaakt. Veel van auto's had ik toen nog niet gezien en daar kwam ik een paar keer goed achter ook :lol: In het weekend werden de auto's altijd binnen gezet in de werkplaats ivm. vandalisme. Maandagochtend dus auto's naar buiten rijden.

Doe ik de deur van een auto open en stap in. Kijk voor me en verrek: ik miste iets. Wat dan? het stuur :lol: Was ik op de achterbank gaan zitten :oops: Fout snel ingezien en toch voorin ingestapt. Mis ik weer iets. Wat dan? het contactslot. Rechts op de stuurkolom niets, links op de stuurkolom niets, links op het dashboard niet, recht op het dashboard niet. WTF ?? Collega's stonden te wachten in auto's die naar buiten moesten en inmiddels werd er al aardig op de claxon gehangen. Zoeken naar het contactslot en echt niet kunnen vinden. Inmiddels stonden andere collega's te lachen en werd me gewezen op het contactslot dat dus tussen de voorstoelen zat :lol: Klote Saab :?

Enfin. De auto op de parkeerplek voor het pand gezet, krijg ik vervolgens de sleutel niet uit het lang gezochtte contactslot. WTF?? Handrem erop > niets, handrem eraf > niets, bedrijfsrem erop > ook niets, duer open > niets, deur weer dicht > niets. Ik kreeg die sleutel er met geen mogelijkheid uit :? Kwam er weer iemand aangelopen en vertelde dat de auto in z'n achteruit moest en vervolgens haalde ik de sleutel er zo uit :lol: Wie verzint zoiets in hemelsnaam? Klote Saab

Een paar weken later stond er buiten een auto die naar binnen moest voor een beurtje. Deur open, instappen, sleutel erin en starten......NOT. Weer van alles verzinnen: deur open > niets, deur dicht > niets, voetrem erop > niets, iets gasgeven > niets. Accu soms leeg? Verlichting brandde wel maar niet sterk. Om er zeker van te zijn ff doorgemeten en toch de starhulp er ff opgezet. ff wachten, proberen te starten maar nog steeds niets. Tik op de startmotor hielp ook niet. Dat van die Saab was toen nog niet zolang geleden gebeurt en ik weigerde nog een keer voor lul te staan door het te gaan vragen. Dan maar naar binnen duwen, in m'n eentje de oprit op. Shit, toch wel zwaar maar te trots om hulp te vragen dus gewoon doorduwen. Helemaal bekaf stond ik eindelijk binnen, staat de werkgever op de klok te kijken. Duurt lang, tijd is geld :blabla: . Zeg ik, inmiddels aardig geïrriteerd: Kunnen ze de volgende keer *** niet zeggen dat die kutauto af en toe niet start, klote auto. Schiet ie in de lach, stapt ie in en start dat hok en rijd m de brug op. WTF?? Zitten er tussen de voorstoelen 2 hendels: 1 is naar ik meen te herinneren de choke en de ander is om te starten :lol: (Fiat 500)

Ook weer zoiets wat alleen mij overkwam. Ik ben niet zo groot dus meestal moet ik de stoel naar voren schuiven om goed bij de pedalen en het stuur te komen. Stap ik in een auto met automaat (Omega MV6) en probeer de stoel naar voren te schuiven. Zit dat vergrendelingsmechanisme aardig vast en lukte het eindelijk om de stoel voor mij goed te zetten. Alleen werkte het vergrendlingsmechanisme gewoon niet zoals het hoort, gelijk netjes germeld op de werkorder, maar goed de auto hoefde alleen naar binnen dus ja. Het was ook de eerste keer dat ik met een automaat reed, voelde door de koppelomvormer niet wat de auto deed en gaf gewoon teveel gas. De auto schoot gelijk naar voren en het was tegelijkertijd een pestklap. Doordat de auto openeens zo snel naar voren schoot, schoot de stoel door de weigerende vergendeling in één keer naar achter en verbouwereerd zat ik in de stoel vanaf bijna een meter afstand te kijken naar het stuur :oops: :bag:

Na een avondje stappen snel naar huis, waarbij een maat (die nuchter was) reed. Er was te weinig aandacht door de gasten achterin die aardig blauw waren en zaten te vervelen en we wilden snel naar huis, dus maar binnendoor. We waren een tijd niet die kant uit geweest en dat hebben we geweten ook. Te hoge snelheid, donker buiten, nagenoeg ook geen straatverlichting, herrie achterin wat de concentratie niet echt ten goedde kwam en opeens hoorde ik shit: en een pestklap, niet te zuinig. Het stuur werd uit z'n handen geslagen en voor ons gevoel vlogen we ook een stukje door de lucht en kwamen met een pestklap weer terug op het asfalt. Na een paar meter doorgeschoven te zijn stonden we stil, in de auto was het ook doodstil. WTF?? We stapten uit en keken achter ons. Hadden we dus totaal een net nieuw aangelegde rotonde helemaal over het hoofd gezien. Zonder te remmen waren we erover heen gevlogen met als resultaat dat de auto echt krom was. De voorwielen hadden ruim 3 graden negatief camber (aardig gek voor een Uno 1.4 :lol: ) door kromme draagarmen en veerpoten en beide deuren klemden. Al met al toch nog goed weggekomen en achteraf had het een opname van Comedy capers kunnen zijn :lol: Later in de krant lazen we dat we toch niet de enigen zijn geweest, veroorzaakt doordat het ontbreken van strepen als verlichting.

Dit waren wel de ergste bloopers geloof ik :oops:

Max V

Bericht door Max V » 19 feb 2009, 08:22

HAHAHAHAHAHA mooie verhalen! :hosanna:

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 19 feb 2009, 13:23

Haha, super.

Plaats reactie