Metchu schreef:het voelt op de een of andere manier gevoelsmatige beter...
De borsten van Macboy ?

Metchu schreef:het voelt op de een of andere manier gevoelsmatige beter...
Toen ik er op Silverstone mee reed zat ik ook altijd te kloten met die knoppen. Mijn mening is dan ook dat je daar echt niet aan wendt omdat het contra intuïtief is. Die flippers hoeven van mij niet eens, ik schakel dan toch met die pook zolang opschakelen naar je toe is en terugschakelen van je af duwen is !Macboy schreef:hehe Rico
@Mark: lees je eigen post nou eens terug. EVO heeft het gekozen tot disappointment of the year vanwege de knopjes, niet vanwege de techniek. Dus je bent het er gewoon mee eens. En als je het ermee eens bent, type dan niet "Niet mee eens !"
Die Friezen ook altijd ...
Mathieu schreef:@Cavallino
Geen 997 Turbo ervaring, wel 996 Turbo handbak en 997 4S tiptronic
DR schreef:Even een prijslijst opgevraagd bij Techart. Goeiendag. Voorspoilertje € 1600,- Uitlaatje € 4700,- Velgjes zonder banden € 4000,-. (dat gaat nog) achterspoilertje € 1800,- (niet gespoten of gemonteerd).
Ebay maar eens even nakijken
Aan de wielen.Mark Nauta schreef:Ja, wat wil je met 850pk
Robin schreef:^^^^^In die link van Mark Nauta. Prachtige 997GT3 maar wel al 2 bouwjaren oud(07) en nog gewoon 149mille vragen in deze crisistijden. ALLES schrijft af, OOK een GT3 jongens. Die kop-eraf 997Turbo die bij m'n dealer staat er over 'n jaar nog als de prijzen zo blijven...
Je vergeet nog een schuifdak want ik rook. Wel wat extra gewicht op een verkeerde plaats maar helaas is het niet anders. En toch maar weer zwart (rood is ook heel mooi maar wel opvallend). Ik hoop binnen een maand antwoord te krijgen van de douane of ik op Duits kenteken kan gaan rijden. In principe voldoe ik aan alle voorwaarden maar je weet het nooit. Misschien is het ook nog wel verstandiger 2 of 3 maandjes te wachten met de aanschaf. Op mobile.de staan er iig genoeg. Bedankt voor jullie tips.Steven Nauta schreef:Nou daar komt hij dan David, de ideale Porsche.
997 GT3, handbak, kleur naar keuze uiteraard, PCM, kuipstoelen, alcantara stuurwiel + versnellingspook, Sports-chrono en PASM.
Met km standen van 5 tot 30dkm zijn ze er al vanaf 85 tot 100k ex BPM, BPM is ongeveer 25k. In NL beginnen de GT3's bij 145k, dus er is genoeg ruimte om een leuke in Duitsland te zoeken. Als je op Duits kenteken kan/mag rijden ben je helemaal spekkoper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten