Tijdens dat filmpje ja, wat er daarna (echt) gebeurde ga je zeker niet verklappen?Opa schreef:En nog heel blijven.Maurice Graber schreef: Al die losse boutjes en moertjes bij de start:shakeit:

Tijdens dat filmpje ja, wat er daarna (echt) gebeurde ga je zeker niet verklappen?Opa schreef:En nog heel blijven.Maurice Graber schreef: Al die losse boutjes en moertjes bij de start:shakeit:
Tom, ik wist wel dat je... hobby's had, maar een exhibitionist?Tom schreef:Zo, heerlijk een uurtje met m'n broek open gereden. Ging goed hard op de lege binnenwegen8)
R.J schreef:Tom, ik wist wel dat je... hobby's had, maar een exhibitionist?Tom schreef:Zo, heerlijk een uurtje met m'n broek open gereden. Ging goed hard op de lege binnenwegen8)
![]()
Past wel goed bij het topic trouwens.
Kon het niet latenTom schreef:R.J schreef:Tom, ik wist wel dat je... hobby's had, maar een exhibitionist?Tom schreef:Zo, heerlijk een uurtje met m'n broek open gereden. Ging goed hard op de lege binnenwegen8)
![]()
R.J schreef:Tom, ik wist wel dat je... hobby's had, maar een exhibitionist?Tom schreef:Zo, heerlijk een uurtje met m'n broek open gereden. Ging goed hard op de lege binnenwegen8)
![]()
Valt niet mee met plastic N :banaan:Nandor schreef:zeker weggeroest.
NEXT
luco hornsveld schreef:![]()
![]()
ben mijn topic kwijt van de alpine