Rico schreef:Erik Stoffelsen schreef:Brrr, ik heb daar zo'n hekel aan...
Ik ben ooit bij Ekris geweest in onderhoud met m'n BMW tje,
Later als ik nieuwe BMW's kan kopen, ga ik daar met een rotgang voorbij!
Eigenlijk vind ik dat altijd een beetje jammerlijke reacties. nu word een bedrijf met meerdere filialen en mischien wel een paar honderd medewerkers afgerekend op een slechte ervaring bij 1 verkooppunt.. veroorzaakt door hooguit 2 mensen.
Begrijp me niet verkeerd, ik praat onbehoorlijk gedrag niet goed van slecht functionerende medewerkers. Maar hang daar niet alles aan op.
Ooit ben ik een keer niet zo netjes behandeld bij V&D... om nou te zeggen ik ga nooit meer naar een V&D filiaal waar dan ook in NL toe.. beetje kort door de bocht.
=====================================
Voor ieder MODPET OP![]()
Realiseer je je dat het zo makkelijk is om zonder onderbouwing, hoor en wederhoor een bedrijf door het slijk te halen, maar ondertussen schaad je wel een compleet bedrijf.
DF is niet het forum waar we bedrijven lopen af te kraken.
Eigenlijk vind ik dat altijd een beetje jammerlijke reacties. nu word een bedrijf met meerdere filialen en mischien wel een paar honderd medewerkers afgerekend op een slechte ervaring bij 1 verkooppunt.. veroorzaakt door hooguit 2 mensen.
Begrijp me niet verkeerd, ik praat onbehoorlijk gedrag niet goed van slecht functionerende medewerkers. Maar hang daar niet alles aan op.
Ooit ben ik een keer niet zo netjes behandeld bij V&D... om nou te zeggen ik ga nooit meer naar een V&D filiaal waar dan ook in NL toe.. beetje kort door de bocht.
Oké, duidelijk!
Jammerlijk dat het 4 keer gebeurt,
Niet alleen in Nijkerk..........
Mijn vader is ook twee keer geweest voor een E60 touring, ze moeten nou nog bellen......
Ik plaats niet zomaar wat, ik weet wat het is.. slechte verhalen heb je sneller dan goede!
Dit is gewoon stijlloos, ik kom mijn auto brengen voor een beurt,
sta een kwartier te wachten bij de balie, komt een wat oudere, waarschijnlijk bekendere langs, werd direct geholpen..
Auto weer ophalen, exact zelfde verhaal.. ballentent.