de interessante stukken snijd ik uit en steek ik in mappen die ik bewaar als leuk lees voer of doorblader voer

Ik ben zelf dan wel geen verkoper, maar het lijkt me toch ook knap vervelend als een klant meer van je product weet dan jijzelfTom schreef:Hehe was ook niet de bedoeling om hier de zoveelste verkoper/dealer-bash topic van te maken, maar mag hopen dat autoverkopers wel de vakbladen lezen.. in dat geval autobladen. Nogmaals, als ik dat niet doe dan lig ik er binnen een jaar uit.... en niet alleen dat.. ik vind het ook gewoon leuk en interessant om bij te blijven..
heb je wat te doen als je in de file staatSnipe schreef:Nou, hier is de Autovisie in de bus gevallen vandaag. Ze kunnen er wel 100 speciale abonnee-covers op gooien, zolang ze er kruiswoordpuzzels inzetten maakt het mij de pis niet lauw. Een kruiswoordpuzzel. Een krúiswoordpuzzel!
http://www.autovisie.nl/magazine/archie ... /index.xml" onclick="window.open(this.href);return false;Niemand minder dan Rowan Atkinson (Mr. Bean) testte voor ons de McLaren F1 tegen de Bugatti Veyron. Welke is nou écht de beste auto aller tijden?
Wat is er mis met een Kia? Ik ben autoliefhebber pure sang en hou van meerdere merken maar heb wel weer een hekel aan die engelse lightway rommel als Lotus en caterham.....Hans GP schreef:De laatste Autovisie was echt om te huilen.. een test van een Kia! WTF moet je daar nu mee als autoliefhebber.. nee, die gasten bij EVO hebben ons wel begrepen, dus daar gelijk maar een abo afgesloten! 8)
Inderdaad, dat zal ongetwijfeld. Bijv het artikel van de SLS in de laatste AV was ook vertaald.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's.
Jeroen van den Berg schreef:
Zelf vind ik Kia en Hyundai erg leuke merken ze maken voor weinig geld goede en ruime autos en de kwaliteit is veela beter dan die van nieuuwere BMW's Imago heb ik een broertje dood aan. Lichtway autos had ik al een hekel aan op de ring, totale onzin, lelijk, veel te klein keihard afgeveerd een hoop herrie en geen toegevoegde waarde....
ik ook niet laten ze dat soort sdingen in de kampioen van d ANWB doenHans GP schreef:Jeroen van den Berg schreef:
Zelf vind ik Kia en Hyundai erg leuke merken ze maken voor weinig geld goede en ruime autos en de kwaliteit is veela beter dan die van nieuuwere BMW's Imago heb ik een broertje dood aan. Lichtway autos had ik al een hekel aan op de ring, totale onzin, lelijk, veel te klein keihard afgeveerd een hoop herrie en geen toegevoegde waarde....
Nou ik weet niet of ik jou wel serieus moet nemenhet is ook maar net wat je zoekt in een auto..
Maar een lightweigth totale onzin is ook weer onzin!
ik bedoel met AW dat niemand zit te wachten op een test van een 1,0ltr Kia instapcrisismodel, ik niet in iedergeval.
M.a w, een blad voor patserige knakensjaakies........GTRene schreef:ik ook niet laten ze dat soort sdingen in de kampioen van d ANWB doenHans GP schreef:Jeroen van den Berg schreef:
Nou ik weet niet of ik jou wel serieus moet nemenhet is ook maar net wat je zoekt in een auto..
ik bedoel met AW dat niemand zit te wachten op een test van een 1,0ltr Kia instapcrisismodel, ik niet in iedergeval.![]()
ik wil meer sportief spul in een autoblad ala EVO
Niet mee eens..Als de evo redactie met dezelfde schrijfstijl Kia's zou testen zou ik het ook graag lezen..Jeroen van den Berg schreef:M.a w, een blad voor patserige knakensjaakies........GTRene schreef:ik ook niet laten ze dat soort sdingen in de kampioen van d ANWB doenHans GP schreef: Nou ik weet niet of ik jou wel serieus moet nemenhet is ook maar net wat je zoekt in een auto..
ik bedoel met AW dat niemand zit te wachten op een test van een 1,0ltr Kia instapcrisismodel, ik niet in iedergeval.![]()
ik wil meer sportief spul in een autoblad ala EVO
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten