Ze denken werkelijk waar dat ze een hele snelle lease bak onder hun kont hebben en dan hebben ze een jahwel let op!
Renault megane station 1.6

En dan zitten ze zo als je in de spiegel kijkt

en zo dicht

En dan zeuren over bmw rijders?
Komop!

Haha en dan rij ik weer voor jouwRodney schreef:Die mensen die van die duitse autos rijden vind ik toch wel de grootste lozers!
Ze denken werkelijk waar dat ze een hele snelle lease bak onder hun kont hebben en dan hebben ze een jahwel let op!
Bmw ,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zitten ze zo als je in de spiegel kijkt![]()
en zo dichtop je bumper
En dan zeuren over nissan rijders?
Komop!
Rodney schreef:Die mensen die van die franse autos rijden vind ik toch wel de grootste lozers!
Renault megane station 1.6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo dichtop je bumper
Komop!
Probleem is alleen dat ik het idee heb dat het gros van de bimmerboys in alles gewoon afgunst, jaloezie, etc. zien. Ieder wanstaltig getekend model tot aan zo'n concept X1 durven mensen nog mooi te vinden. Op zo'n moment bmwgrijp ik er nikz4 meer van.Stylez M3 schreef:Ach ja, haat, afgunst, jaloezie etc zullen altijd wel blijven bestaan.
Is dit niet die set om speedsters te verfraaien en er een pseudo beemer van te maken voor bmw wannabeesMaik schreef:Allen, jij doet net alsof BMW nooit mooie auto's gemaakt heeft.
Ik vind de gemiddelde BMW er juist altijd smakelijk uitzien, bekijk die lijnen eens goed man!
dit is ook zeker erg triestluco hornsveld schreef:Rodney schreef:Die mensen die van die franse autos rijden vind ik toch wel de grootste lozers!
Renault megane station 1.6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo dichtop je bumper
Komop!
nee een 316 rijden en er M3 badges opplakken dan ben je tthe man