Ik dacht dat jij zo'n Nordschleife expert was ? (serieuze vraag heheRobin schreef:Blijft fijn zo'n plat geel opgeladen kevertje met een sperdiffje![]()
![]()
Is dit net na Schwedenkreuz ofzo?

Maar dat is dus idd Aremberg, na Schwedenkreuz.
Ik dacht dat jij zo'n Nordschleife expert was ? (serieuze vraag heheRobin schreef:Blijft fijn zo'n plat geel opgeladen kevertje met een sperdiffje![]()
![]()
Ik sta nooit van die kant te fotograferen Michel, maar 't leek erop dus vandaar de vraag, en 't klopt. :banaan:Michel Huisman schreef:Ik dacht dat jij zo'n Nordschleife expert was ? (serieuze vraag heheRobin schreef:Blijft fijn zo'n plat geel opgeladen kevertje met een sperdiffje![]()
![]()
)
Maar dat is dus idd Aremberg, na Schwedenkreuz.
Het probleem zit 'm meer in het gebruik aan stuuruitslag, waardoor je weinig ruimte hebt om te kunnen corrigeren.Casper schreef:Die Clio V6 is zo listig is omdat de motor achterin ligt en als de achterkant om komt, hij ook ECHT komt icm met een zeer kleine stuuruitslag waardoor het uitbreken niet (goed genoeg)gecorrigeerd kan worden. Dat is iig wat ik gehoord heb van een ervaringsdeskundige
Inruile die hap. :banaan:EricYellow schreef:Een 205 GTI met een goeie 400 pk is ook wel ff wennen![]()
Wielspin op vochtig wegdek bij 200 in zijn 5 is ook een aparte ervaring
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], wjt en 9 gasten