Ik zag je wel aankomen rijden. Volgende keer beter.Stéphane schreef:AbsoluutHJ schreef:Ik vond het een geslaagd evenement!
Inderdaad was het jammer van die rare sprintjes van idioten met een kind achterin en met zo'n gare BMW. Ik begrijp dat de volgende keer rekening wordt gehouden met die gasten. De oplossing is simpel; even doorgeven aan de mensen bij de ingang dat auto's die een rondje willen rijden niet voor de 2e keer naar binnen mogen.
Mooie auto's en die Enzo's heb ik niet gemist!
Ik kijk al uit naar de volgende keer.![]()
En nu zijn wij elkaar alweer misgelopen. Ik heb jouw auto nog zien staan (mooi!) maar jou zelf er niet bij gezien. Volgende keer dus dan
Paul Broere schreef:een paar van mijn mooiere foto's:
http://smg.photobucket.com/albums/v59/P ... 8-09-2008/
Ja idd! Maar a picture speaks a thousand words.Paul Broere schreef:@ Mtechnik: ik vond vooral de combinatie van een dikke Ferrari op de voorgrond met een levensgroot P O R S C H E -wapen op de achtergrond wel lol...
Hahaha en dan op het forum pas zeggen dat jij het was.Mark Nauta schreef:Mooi en eerlijk verslag Kaj!! Heb je alleen bij de ingang even gedag gezegd (ik was diegene met dat oranje hesje), verder heb ik je helaas niet meer even gesproken.
Komt goed....anders bleef ik aan de gang aan die poortM-Roadster schreef:Hahaha en dan op het forum pas zeggen dat jij het was.Mark Nauta schreef:Mooi en eerlijk verslag Kaj!! Heb je alleen bij de ingang even gedag gezegd (ik was diegene met dat oranje hesje), verder heb ik je helaas niet meer even gesproken.Sjongejongejonge! Volgende keer beter.
Hier zie je goed hoe dicht bij het publiek ze kwamen... En met die sprintjes moest ik even aan de Groep B rally's van de jaren '80 denken (vlak voor de auto's wegspringen).Martijn Koevoets schreef:Hier de toppers in actie...
[youtube]
En een Testarossa is natuurlijk geen V12 he Rene!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast