Nu nog wat plaatjes

Komt goed, heb wel wat foto's, maar kan beter alles een keer op één foto zetten. Scheelt weer wat zoekwerk. Van m'n zus d'r Cooper S heb ik geen foto's.Mark Nauta schreef:Mooi en leuk overzichtje van de auto's in het gezin Kaj!
Nu nog wat plaatjes
Ik weet ook niet of d'r cooper willen zienM-Roadster schreef:Van m'n zus d'r Cooper S heb ik geen foto's.
half...nu heb ik weer wat ik eerder ook had...Arthur schreef:Jezus, Rene is weer vrijgezel hoor
Ik vind het in ieder geval dé Cayenne. De Cayenne S en Turbo is overigens niks mis mee. Ik vind de GTS net een tikke dikker om te zien dan een S en een Turbo verbruikt wel echt gigantisch veel benzine als je voor het geluid even je voet naar beneden doet.Mark Nauta schreef:Heerlijk die GTS. Wat een beest zeg. Dat geluid is ook zo super. Heb met de GTS nog niet gereden (waarschijnlijk binnenkort een dagje) maar kan me voorstellen dat dat eigenlijk DE Cayenne is. Wat ik een tijdje terug van de Porsche Testcoureurs begreep wel in ieder geval.
Ze valt wel op "Rene". D'r vriendje heet toevallig ook zoGTRene schreef:heb je trouwens een leuke zus?
De Scuderia maakt duidelijk minder herrie, op 6 kilometer afstand zal je hem niet horen (wat bij de 360 CS wel zo is), maar onderstaand filmpje, gemaakt tijdens de testrit, geeft een indruk van het cilinderspel en de uitlaatklepjes:Tom schreef:430 Scuderia is echt een droomauto (al heb ik em nog nooit in het echt gezien). 360CS heeft qua geluid ontzettend veel indruk gemaakt op mij.
Van de GTS neem ik aan? Hoorde je bij de meet afgelopen zondag ook al iets zeggen over alcantara? Toch?Tom schreef:Denk trouwens dat Macboy graag wat interieurfoto's wil zien (en ik ook).
Vermoed dan ook niet dat hij veel op het circuit zal zijn. Hooguit op de parkeerplaats daar.GTRene schreef:maar zou hem niet als tracktool gebruiken...oke toch wel
M-Roadster schreef:Komt goed, heb wel wat foto's, maar kan beter alles een keer op één foto zetten. Scheelt weer wat zoekwerk. Van m'n zus d'r Cooper S heb ik geen foto's.Mark Nauta schreef:Mooi en leuk overzichtje van de auto's in het gezin Kaj!
Nu nog wat plaatjes
De M5 en GTS: (klik voor een groot resultaat)
![]()
![]()
![]()
Jammer. Zo'n auto wordt er diep ongelukkig van. Ze vraagt erom om met regelmaat als een bitch behandelt te worden, krijzen, gillen, screamen zal ze.M-Roadster schreef: Vermoed dan ook niet dat hij veel op het circuit zal zijn. Hooguit op de parkeerplaats daar.
Hahaha, ik kende je helemaal niet, maar ineens schoot me dat draadje van 2 jaar geleden te binnen. Toen je over een Cooper S begon dacht ik gelijk even zoeken.M-Roadster schreef:@Rico:
Neeeee, dat is mijn 'oude' (R53, compressor), eerste MINIZuslief heeft een witte 'nieuwe' (R56, turbo).
Ja wat dat betreft is zo'n dag als a.s. 4 november op Zolder wel ideaal als je je auto wilt leren kennen of in alle rust wilt gummen. Mooie, ruime, baan. Niet druk op zo'n dag. Hele dag knallen voor €300,- Kost uiteindelijk eigenlijk niks. De kans dat je op de heen- of terugweg een boete van dat niveau (zo niet hoger) scoort is al groter...indobesar schreef:De eerste supercoureur op DF moet nog komen. Anyway, DF trackdagen zijn ideaal om met je tool te rampetampen. :banaan:
Ja, erg leuk zelfs! Heb achteraf gezien ook spijt dat ik hem toen heb weg gedaan. Kar was dik in orde! Verbruikte alleen veel benzine... (maar dat kan ook nog aan dat blok beton op dat rechter pedaal liggenRico schreef:Zo'n Cooper S R53 heb ik ook nog gehad, was Dark silver.. leuk ding.
Rico schreef:Reken met een Alpha N (gewone luchtmassa meter vervalt) op zo'n 15% meer brandstof verbruik... en als je gek doet mischien wel 20%.
Maar zoals Tom al geraden heeft: zou graag wat meer interieurpics willen zien. En als je ze gaat posten ga ik toch weer zeiken dat het te weinig foto's zijn, maar dat moet je dan maar voor lief nemenM-Roadster schreef:(...) met Caramel individual interieur (...) zwart alcantara van binnen (...) met Pepper White leer en zwart stof.