Napraten: DF Ring Dag 14/9/08

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Marc R

Re: Napraten: DF Ring Dag 14/9/08

Bericht door Marc R » 15 sep 2008, 13:51

Seems like a nice day!

Wil ook wel eens een keer mee.

Wie weet.... :blabla:

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2008, 14:02

dank voor de handige linken Rob :df:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 15 sep 2008, 14:13

Mark Nauta schreef: Afbeelding
Was dit nu trouwens Andy Priaulx aan het stuur?? De andere RingTaxi werd in ieder geval gereden door Augusto Farfus.

Andre

Bericht door Andre » 15 sep 2008, 14:20

Yep.

Zijn M5 compleet standaard. Of toch dingen onderhuids aan veranderd?

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 15 sep 2008, 14:24

Andre schreef:Yep.

Bij mijn weten hebben ze sowieso andere rubbers.

Sander

Bericht door Sander » 15 sep 2008, 14:33

Andre schreef:Yep.

Zijn standaard, ze krijgen wel veel onderhoud en hebben wissel M5's.
Om de 10.000km krijgt de motor een complete revisie.

Althans dat vertelde Sabine mij :)

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 15 sep 2008, 14:34

Inmiddels ook weer (semi-)levend dus een klein verslagje:

S'morgens rustig uitgeslapen (vond ik wel verstandig gezien mijn verkoudheid) en net toen ik wou vertrekken belde Aernoudt dat de baan dicht was, en nog wel even zou blijven. Na een aantal keer op en neer bellen met Aernoudt en Rob kwam om 12u het verlossende woord: de baan ging open!
Direct in m'n auto gesprongen en rond 14u was ik am ring. File van honderden meters voor de rotonde, ik dacht "die zal wel dicht zijn". Auto in de berm gezet en naar de parkplatz gelopen, waar bleek dat de baan gewoon open was. Mijn verbazing was groot, wat een drukte!

Al snel een groep df'ers gespot en even een babbeltje gemaakt. Toch maar de auto pakken en een paar rondjes doen. Arthur op de passagiersstoel en knallen maar. Dat viel tegen, auto voelde niet lekker aan en had te weinig grip. Achteraf niet zo raar, onderstel stond nog op "standje Assen". Toch maar eens even goed ingesteld en vanaf toen ik het een stuk beter!

Uiteindelijk 15 rondes kunnen doen tot sluitingstijd, met in totaal 7 passagiers. Ik denk dat ik m'n ware roeping heb gemist: taxichauffeur :mrgreen: Misschien moet ik me toch maar eens om laten scholen, want ik vind het best een gezellige baan :)

Hoe dichterbij de sluitingstijd kwam, hoe rustiger de baan. Heerlijk rijden en ik snap dan ook niet dat iedereen al kapt om 18u, maargoed als iedereen door zou blijven gaan was het ook niet zo rustig, dus ik vind het best :P

Vlak voor sluitingstijd ook nog een rondje gereden met Ton (dieseltourist) achter me aan in de ringmazda. Ik was verbaast over de rechtuitsnelheid van de mazda, maar helaas moet de auto het afleggen in de bochten. Er is dus nog wat werk te doen voordat deze de 8 minuten zal halen, maar dit gaat natuurlijk helemaal goedkomen!

Na sluitingstijd met Metchu, Femme en Ilja naar het Schwein gereden om aan te sluiten bij de rest. Inmiddels was mijn keel zo verrot van de verkoudheid en het praten boven het motorgeluid uit, dat van mijn spraak weinig meer over was, wel zo rustig voor de rest van de groep :)

Ik voelde me hierdoor redelijk brak en had geen zin meer om naar huis te rijden. Aan Ilja gevraagd of hij in mijn auto terug wou rijden, dit hoefde ik geen 2x te zeggen. Wat ik ook geen 2x hoefde te zeggen was dat hij zich voor mij niet in hoefde te houden, want het ging er stevig op! :mrgreen: Voor het comfort was ik zelf bij Femme in de Z4 ingestapt en ik ben zeer onder de indruk van deze auto! Heerlijke wegligging zonder oncomfortabel te worden en verschrikkelijk snel! Op de autobahn redelijk veel topsnelheid gereden (270-280kmh) en een flink schrikmoment gehad toen er met 250kmh opeens een ree voor de auto stond, die heel rustig overstak alsof er niets aan de hand was. Als we een paar seconden eerder waren geweest hadden we hem waarschijnlijk op schoot gehad!
Hoe dan ook, Ilja bedankt voor het rijden en Femme bedankt voor het chauffeuren! :thnx:

Al met al een topdag gehad! Erg gezellig met zo'n grote groep, al kun je nooit iedereen spreken. Volgende keer ben ik er zeker weer bij! (ziek of niet ziek)

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2008, 14:49

Nou als iedereen toch enthousiast verslagen aan het schrijven is, doe ik dat ook maar 8)

De ring is iets ultiems voor mij en is iets dat moet worden getemd. Dus ik had van te voren besloten dat ik dat niet zou kunnen doen zonder een auto die goed inelkaar zat. Mijn clio was nodig toe aan een vervanging van een aantal dingen (bijvoorbeeld nieuwe banden en wat onderhoudsdingetjes). Maar goed, ik wilde toch erg graag gaan, omdat ik vorige maand voor het eerst m'n ogen had uitgekeken. Ik kreeg een vriendelijk pb'tje van Ruben (de 1 serie racert), dat ik in amersfoort wel een zitje bij hem mocht innemen. Ik ben hierop ingegaan en we hebben om 8 uur en uiterlijk 8.15 uur bij hem afgesproken. De wekker ging bij mij al om 6.30 uur, maar hej, het is niet iets voor elke dag dus een keertje mag wel 8) en na de auto even volgetankt te hebben was ik ongeveer om 7 uur op weg naar Amersfoort. Nu wist ik eigenlijk waarom ik die hele rit naar Duitsland niet wilde doen in m'n auto. Onwijze onbalans en na 130 km/pu trilde mijn stuur als een malloot. Als ik uitstapte trilde ik nog na :mrgreen: Maar iets in mij zei, FUCK IT! Ga gewoon! Dus toen ik aangekomen was in amersfoort zat ik nog een beetje in dubio, maar zoals ik vaker zeg: No guts no glory, vertelde ik Ruben dat ik met de clio zou gaan, nog niet helemaal zeker van m'n keuze op dat moment :mrgreen:

Onderweg met Ruben ging het wel ok, het was niet echt bijzonder veel meer naar dat tankstationnetje waar iedereen stond. Aangekomen kon ik iedereen uitleggen dat ik toch wel met de clio was gekomen en dat ik voor de ring-sticker ging en deze moest halen 8) We hebben daar even gechilld en gewacht tot iedereen er was, totdat Rico kwam (zonder megafoon) en zei dat we maar eens moesten opstappen. Onderweg ging het er pittig aan toe, er zat helemaal geen structuur of lijn in. Iedereen haalde elkaar maar in en ging op ze nederlands constant naar de meest rechtse baan, waardoor je voor je iedereen zigzaggend elkaar zag inhalen, was echt geen gezicht :mrgreen: Ik merkte ook al snel dat na 160 km/pu de trillingen uit m'n stuur verdwenen vooral in de wielen te merken waren. Het reed wel prettiger dus ik heb daar maar niet onder gezeten (geen idee wat je bedoelt met breiende oma's macboy, want je moet een deathwish hebben zoals mij om minimaal 180 te gaan in dat hok :D ). Anyway, ik ken de weg niet helemaal en ik was steeds het een en ander kwijt, want niemand had gehoord van een constante snelheid en lijn in de groep :lol: . Op een gegeven moment was ik constant 200 aan het rijden om te zien waar de kopgroep was!!! En gelukkig zag ik daar Steven "racetalent" Nauta. Dus die heb ik een tijd gevolgd, achter me zat nog wel erik met de m3 en Ruben die mij volgden. Maar toen kwam er wat wegwerkzaamheden waar je maar 100 kon en ik bleef toch wel eventjes netjes 100 a 110 rijden daar en was ik Steven natuurlijk kwijt. Tot mijn gigantisch grote verbazing zag ik opeens de "1-serie gang" achter me verschijnen en nam Rico de leiding. Wat bleek nou, terwijl ik dacht dat ik achteraan reed en keihard aan het knallen was om de kopgroep te halen, reed ik vooraan met Steven, haha. Rico leidde ons nog naar een pitstopje, maar nergens een Steven te bekennen, om maa rhelemaal niet te beginnen over Femme (die net zo goed niet had kunnen aansluiten in Babberich :P ).

De ring, heerlijke plek om gewoon uren op dezelfde plek in welke weersomstandigheid te gaan chillen, dom lullen en naar auto's te staan kijken... Dat is eigenlijk wat ik vooralsnog heb gedaan. Totdat Ilja me aanspoorde om de macboy-route (weer eens) te doen. Die hebben we ook even uitgevoerd a la levensmoe. Ik besefte op dat moment weer waarom ik nieuwe bandjes nodig had :P De bochten was het af en toe weer glijen en glibberen :mrgreen: . Maar goed, terug naar de ring maar weer. Daar werd ik opeens door Rico en Dexter meegenomen. Ik had geen idee waarheen, ik was in eerste instantie bang voor een verkrachting in de bossen rondom de ring en dat is een probleem tijdens de ramadan. :mrgreen: Maar nee, gelukkig. Dexter had een tip gekregen dat er ergens in een loods wel 13 GT-R's stonden. TERING! Supervette wagens zeg... Ik had het wel geweten :P Ik heb nog me clio aangeboden voor een rondje op de ring met de GT-R, maar dit was niet mogelijk :P Anyway, beelden daarvan komen nog. Nog wat goeie zigeuner grappen gemaakt op de terugweg en weer naar de ring.

Terug op de ring, was GTRene met zijn nieuwe dame ook al aangekomen, ik zeg goed bezig Rene. 10000x als het al te beschrijven is beter dan dat Kim holland mokkel :mrgreen: . Ik wilde voordat ik m'n ringdoop deed eerst nog een keertje met iemand meerijden, zodat ik de baan nog even kon zien. Dus ik riep in de groep, wie gaat er zo rijden? Tom van H. stak direct z'n hand op en liet er geen gras over groeien. Kom mee, ik heb wel een helm voor je. Ik propte mezelf in de stoel deed me gordels om en had geen idee wat me te wachten stond. Ik dacht eventjes kijken hoe de lijnen zijn en hoe de baan er ook alweer uitzag (was vorige maand maar 2x meegereden met Elmar en Ilja toen). Tom deed nog even de demping goed, want die stonden veel te hard zei hij en daar gingen we. 1 woord: Godsamme kolere zeg wat gaat dat hard :mrgreen: Ik had de camera in me hand maar ik had geen idee wat ik filmde, ik was flabbergasted! Jezus dat gaat hard zeg. Niets en niemand wordt ontzien. rijd je links? Dan word je direct gecorrigeerd door onze Ringking Tom met grootlicht en MOET je opzij, want Tom komt eraan. Keihard gaat dat. Ik heb dus ook totaal niets meegekregen van de baan want, ik besloot bij het 2e rondje mijn camera weer weg te leggen en maar te genieten van deze heerlijke ride (efteling is er niets bij). Aan het einde van het 2e rondje werd ik toch wel eventjes lichtjes (ramadan zal ook wel niet bevorderend geweest zijn) en zijn we gestopt :mrgreen: .

Daarna zelf de clio gepakt en 1 iemand uit de 4 persoons peugeot getrokken, Peter in dit geval om een rondje met mij te doen. Super bedankt Peter voor je tips, zonder jou was ik nog harder als een blinde kip achter die 911 aangereden om hem in te halen en had ik waarschijnlijk in de vangrail gezeten :mrgreen: Ik heb geweldig genoten van mijn eerste rondje en meteen mijn laatste. Meteen een sticker aangeschaft en op de clio gepakt, want hej, daar was ik helemaal voor gekomen 8) Binnenin mij brannde het (nee niet vanwege de ramadan), om nog een keer te gaan. Maar ik hield het bij die ene ronde, vanwege de redenen die mij eigenlijk weerhielden om überhaupt naar de ring te gaan. Er komt dus zeker nog een vervolg en dan nemen we een 10 rittenkaart ofzo 8)

Tjah dan zijn er een stelletje ongeduldige friezen die willen dan eten... Ik dacht dat Friezen altijd zo nuchter waren, maar blijkt dat ze een temparement hebben en nooit nuchter (willen) zijn (moet altijd eten in :P ). Anyway, er werd al heen en weer gelobbied om al om half 6 of 6 uur te vertrekken. Maar op dat moment waren er nog mensen van ons op de baan aan het racen en besloot ik ook maar even een rondje met Dexter te doen. Wat erg gezellig was, want we zaten met z'n 4en in de auto (haha :D). Toen we terugkwamen zagen we alleen Femme en Jenna nog bij de ring. De rest was al vertrokken om naar het speciale plekje van Ilja te gaan (dachten wij in eerste instantie, want het is daar echt goddelijk!!!). Tom van H. was nog met de zigeuner aan het racen, dus ik zei tegen Dexter en de 4 helmpjes dat zei wel konden aansluiten en zou ik met Femme wel even wachten. Nou daar kwamen Tom en ilja gelukkig, maar die besloten om snel door te rijden voor nog een rondje, hahaha. EIKELS :jenna:

Nadat Tom en Ilja terugkwamen (tom zwetend als een otter en hoestend als een verkouden crackhoer) gingen we aansluiten bij de andere eikels :jenna: die het hemelse plekje van Ilja niet hadden gevonden. Zum Schwein (godsamme dacht ik nog, wat moet IK daar nou eten? :mrgreen: ). Aangesloten bij de veels te grote groep die het hele achtergedeelte innam. Geweldig gelachen, vooral om het feit dat het spreekwoord: Boontje komt om zijn loontje zo vaak bij me opkwam :mrgreen: De heren die zo graag snel wilden eten konden wel anderhalf uur wachten, totdat André zijn kunsten op de waitresse ging vertonen, toen kwam het eten al snel, gelukkig hadden ze daar kipschnitzels trouwens (ja het was echt kip :P ).

Dan afrekenen ff zeiken en naar de plee. En tot mijn verbazing? Waren die klotefriezen alweer weg. godsamme, das al de 2e keer dat ze dat flikken :mrgreen: . Zat ik daar met Femme en tom H, die niet langzamer dan 260 gaan en Dexter en de 4 helmpjes die via Venlo zouden gaan. Tjah, dus ik besloot dat ik Femme en Ilja in de auto van Tom maar moest bijblijven. Even tanken en daarna heerlijke nightdrive gedaan met de Alipna Z4 en de M3 voor me over de B-weggetjes, ik zat echt te genieten in me franse rothok erachter :mrgreen: Ik hield ze daar ook gewoon lekker bij totdat we op de snelweg kwamen. Daar was ik ze al snel kwijt, ondanks dat ik constant 220 probeerde te rijden. Maar bij elke baustelle had ik ze weer bijgebeend en zo reden we richting Arnhem. Aangekomen bij shell in Arnhem zag ik Femme met Tom al wachten, maar was Ilja nog nergens te bekennen. Bleek dat we iedereen al hadden ingehaald (ik had ECHT niets gezien) en dat ze bij een tankstation terug stonden. En toen ilja kwam nog even gezeken geluld, sterk verhaal van Femme en Tom aangehoord over een hert dat de weg op kwam met 200+ afscheid genomen en heb ik rustig mijn weg vervolgd richting het bewoonde randstedelijke westen. Ipodje op en chillend naar huis.

Wat een dag! Geen moment spijt van dat ik toch de stoute schoenen heb aangetrokken en de clio heb gepakt :shakeit: Ging allemaal lekker impulsief en spontaan :thumbup:
Laatst gewijzigd door Metchu op 15 sep 2008, 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Andre

Bericht door Andre » 15 sep 2008, 15:03

Semi slicks and standaard fietspompen is geen top combinatie.

Rijdt volgende keer liever op goed straat rubber.

Door het vele grip wat de band genereerd en de relatieve slappe schokbrekers en rubbers voel je de auto dansen en springen. Dan zou het beter zijn dat de banden wat eerder grip zou verliezen. En hier komt bij dat met deze banden het zo allerjesus hard gaat op de ring. En dat zonder rollkooi het eigenlijk toch redelijk gekkenwerk is. En 2e reden is dat je teveel in verkeer komt.

Ik zat er in de auto nog even over na te discusseren.

Hoe groter het snelheids verschil door goeie dempers en semi s en of snellere auto hoe erger het wordt. Zou ik hier met een porsche GT3 met goed onderstel en semi rijden is het snelheids verschil zo groot dat je eigenlijk alleen maar aan het inhalen bent en je eigenlijk totaal niet meer kunt focussen op het lijnen spel. Dan moet je eigenlijk al een stap verder gaan en helemaal niet meer toeristen fahrt doen. Maar ja dan kan je beter een gt3 cup kopen:)

Dit soort dagen zijn voor mij altijd weer eye openers.

9 van 10 die daar rijden met een snelle auto s en semi s rijden op 60% en kan je met een fietspomp edition 130i met semi gewoon makkelijk voorblijven. Die mensen rijden nog lang niet op de grens van de banden en van de auto en rijden gewoon lekker hun rondjes. Voor die personen is zo n porsche clubsport etc ferrari scuderia etc leuk speelgoed. Ik weet nu al zeker dat ik nooit mijn m3 sedan 420pk met semi zal uitvoeren om daar een dagje ring mee te blazen. Zou me mateloos irriteren. Dit soort auto s zijn gewoon te snel om plezier te hebben op zo n druk bezet stukje tolweg. Het antwoord is een auto die met zijn grip en pk en rijder op een ring tijd zit die ca. ligt op een gemiddelde exoot rijder die op 60% op zijn kunnen van de auto zit.

Dan zit je in weinig verkeer en kan je prachtige mooie ronden rijden. En heb je ook minder snelheid/gevaar.

tot zover mijn betoog:)

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 15 sep 2008, 15:04

Wat een geweldige verlagen!!!!
Hulde.... :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 sep 2008, 15:33

Ik weet nu al zeker dat ik nooit mijn m3 sedan 420pk met semi zal uitvoeren om daar een dagje ring mee te blazen. Zou me mateloos irriteren. Dit soort auto s zijn gewoon te snel om plezier te hebben op zo n druk bezet stukje tolweg. Het antwoord is een auto die met zijn grip en pk en rijder op een ring tijd zit die ca. ligt op een gemiddelde exoot rijder die op 60% op zijn kunnen van de auto zit.

Ja das ook mijn reden........................................ :D :mrgreen: ( grapjuh.......................... :banaan: )

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2008, 15:39

Metchu schreef:Terug op de ring, was GTRene met zijn nieuwe dame ook al aangekomen, ik zeg goed bezig Rene. 10000x als het al te beschrijven is beter dan dat Kim holland mokkel :mrgreen: .
:roflol: Ik vertelde het net aan Monique, ze glunderde helemaal :mrgreen: thnx Moviemaker :shakeit:

wij waren na 17:15 toen de baan weer dichtging maar op weg naar huis gereden...Monique vond het wel geslaagd en zei de volgende keer met haar nwe (vanaf aanstaande donderdag) Peugeot 106 XS 1.4 wel eens over de baan te willen scheuren :blabla: we shall see :mrgreen:

eneuh heb Tom z'n M3 ook gezien, mooi ding...misschien maar eens een ritje bietsen ooit...een ritje met de master :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2008, 15:45

Schijnbaar kun je voor dat je de Ring op gaat net na de slagboom aan de linkerkant wachten tot er wat leuks de baan op gaat en die volgen...zo zagen wij een 3 tal Porsches staan te wachten en ja hoor ik scheur der langs en hup zij achter mij aan de hele ronde, elke keer dacht ik van nu komen ze zij kunnen veel sneller, maar denk dat ze waarschijnlijk wilden kijken hoe anderen de rondes reden? anyway dan gaf ik vast het verkeerde voorbeeld als non kenner :D :df: maar was wel een leuk gezicht zie foto>>

Afbeelding

Macboy

Bericht door Macboy » 15 sep 2008, 15:52

Geweldig verhaal Metchu :)

Kan dit in boekvorm worden uitgebracht:
Metchu schreef: Wat bleek nou, terwijl ik dacht dat ik achteraan reed en keihard aan het knallen was om de kopgroep te halen, reed ik vooraan met Steven, haha.

Metchu schreef: Totdat Ilja me aanspoorde om de macboy-route (weer eens) te doen. Die hebben we ook even uitgevoerd a la levensmoe. Ik besefte op dat moment weer waarom ik nieuwe bandjes nodig had
Metchu schreef: Maar goed, terug naar de ring maar weer. Daar werd ik opeens door Rico en Dexter meegenomen. Ik had geen idee waarheen, ik was in eerste instantie bang voor een verkrachting in de bossen rondom de ring en dat is een probleem tijdens de ramadan. :mrgreen: Maar nee, gelukkig. Dexter had een tip gekregen dat er ergens in een loods wel 13 GT-R's stonden. TERING! Supervette wagens zeg...
Metchu schreef:Super bedankt Peter voor je tips, zonder jou was ik nog harder als een blinde kip achter die 911 aangereden om hem in te halen en had ik waarschijnlijk in de vangrail gezeten
Metchu schreef:De rest was al vertrokken om naar het speciale plekje van Ilja te gaan (dachten wij in eerste instantie, want het is daar echt goddelijk!!!). Tom van H. was nog met de zigeuner aan het racen
Metchu schreef:(tom zwetend als een otter en hoestend als een verkouden crackhoer)
Metchu schreef:Zum Schwein (godsamme dacht ik nog, wat moet IK daar nou eten?
Metchu schreef:Zat ik daar met Femme en tom H, die niet langzamer dan 260 gaan. Sterk verhaal van Femme en Tom aangehoord over een hert dat de weg op kwam met 200+

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2008, 15:56

:mrgreen: :bignews:

Macboy

Bericht door Macboy » 15 sep 2008, 15:59

Andre schreef:(...) Dit soort auto s zijn gewoon te snel om plezier te hebben op zo n druk bezet stukje tolweg (...)
Leuk betoog, maar is alleen geldig voor de zondagmiddag tussen april en september.

12 maanden vrije baan op maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag
8 maanden vrije baan op de zaterdag.
4 maanden vrije baan op de zondag van 18.30-19.30 uur

Dus wat zeur je nou ? Genoeg mogelijkheden om wel vol te gaan zonder verkeer in de buurt. En dat is gewoon 95% van het jaar. Om nou op basis van de zondagmiddag te concluderen dat de Ring niet meer wat is ... :?

Panda de Beer

Bericht door Panda de Beer » 15 sep 2008, 16:26

markk schreef: (en hier een foto van Rico met z'n nieuw trots...)
Afbeelding
Heh, lijkt precies op z'n oude auto!

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2008, 17:34

Deze foto moest ik maken van wat Driving-fun Fapperts die haar stonden aan te gapen met ze alle. Bij deze jongens :mrgreen:

Afbeelding

Disclaimer: Dit was niet de top die er rond liep :P

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 15 sep 2008, 17:38

Post die ook nog ff dan Metin ;)

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2008, 17:39

Nee dit is het enige wat ik geschoten heb :mrgreen: Komop, ben geen fotograaf... Ga me niet denigreren met dat soort zaken :mrgreen:

RobS

Bericht door RobS » 15 sep 2008, 18:02

Metchu schreef:Nee dit is het enige wat ik geschoten heb :mrgreen: Komop, ben geen fotograaf... Ga me niet denigreren met dat soort zaken :mrgreen:
De rest heb je op film ;)

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 15 sep 2008, 18:14

Voor Rob ;)

Afbeelding

RobS

Bericht door RobS » 15 sep 2008, 18:19

Thanks! :banaan:

<-----------

JohanH

Bericht door JohanH » 15 sep 2008, 18:29

Metchu schreef:Tjah dan zijn er een stelletje ongeduldige friezen die willen dan eten... Ik dacht dat Friezen altijd zo nuchter waren, maar blijkt dat ze een temparement hebben en nooit nuchter (willen) zijn (moet altijd eten in :P ). Toen we terugkwamen zagen we alleen Femme en Jenna nog bij de ring. De rest was al vertrokken om naar het speciale plekje van Ilja te gaan (dachten wij in eerste instantie, want het is daar echt goddelijk!!!). Tom van H. was nog met de zigeuner aan het racen, dus ik zei tegen Dexter en de 4 helmpjes dat zei wel konden aansluiten en zou ik met Femme wel even wachten. Nou daar kwamen Tom en ilja gelukkig, maar die besloten om snel door te rijden voor nog een rondje, hahaha. EIKELS :jenna:

Zat ik daar met Femme en tom H, die niet langzamer dan 260 gaan en Dexter en de 4 helmpjes die via Venlo zouden gaan.
Dit vierde helmpje was toen al onderweg naar huis :df: Als ik zie dat de Nauta's al anderhalf uur op hun speksoep moesten wachten was dat geen verkeerde beslissing :P

Ik stond trouwens nog bij Jenna en Femme die me in geuren en kleuren vertelde hoe zijn bolide verbeterd gaat worden om de aanwezige Porsches goed bij te houden... nou is de Alpina zo al erg fraai en snel, maar met de kompressor moet dat zeker goedkomen :hosanna:

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2008, 18:31

ja, typo :roll: Johan was inderdaad voor het eten naar huis gegaan.

Plaats reactie