Aad Hoogendoorn schreef:Metchu schreef:Ik probeer dit niet goed te praten, ik vind het schraal, maar het is echt niet iets van deze tijd. En dan wil ik nog een keer benadrukken dat de Telegraaf een kutkrant is

Moet je ook niet doen Metchu , valt gewoon niet goed te praten, zelfs deze keer niet door een PVDA er , hebben we al teveel aan moeten horen mensen worden het langzamerhand spuug zat , deze voorbeelden komen wel steeds meer en moet gewoon een keer een halt toe geroepen worden en niet gladgelult , is al teveel gedaan !
En blijf bij de les , ging over kutmarokaantjes en niet over kut kranten !

Lastig he beetje nadenken
Lees even deze post van Dexter door en je snapt wat Metin bedoelt, om het mensen makkelijk te maken heb ik het relevante gedeelte ook nog even gequote
Dexter schreef:Ik ben geboren in de stad en in de jaren '60 en '70 opgegroeid in troosteloze nieuwbouwwijken met flatwoningen waar 's avonds geen flikker te doen was.
Mijn puberteit was dan ook een periode van veel zuipen, stoer zijn en op tijd een potje matten. (soms zelfs voor de lol)
Nee wat op dit filmpje gebeurt is echt van deze tijd hoor, gebeurde vroeger nooit
Even voor de duidelijkheid: ik zeg natuurlijk NIET dat Dexter zich zo gedragen heeft als op het filmpje, maar zinloos geweldig is al 1000 jaar een probleem. Altijd al geweest, alleen door media en kranten en fora wordt er eindelijk aandacht aan besteed !
Let ook op: het feit dat het al 100 jaar gebeurt is geen rechtvaardiging dat het door moet blijven gaan of dat er niet iets tegen gedaan moet worden. Deze jongens en alle soorten jongens (of meisjes) die zinloos geweld gebruiken moeten STRENG opgepakt worden, maar overdrijven in de zin dat het iets nieuws is en door Marokkanen is geintroduceerd is ook een vak apart.
Racisme ligt hier zwaar op de loer.
Denken jullie dat er 50 jaar geleden in Nederland geen jongetjes in elkaar geslagen werden? Er waren toen weinig Marokkanen hoor ... alleen was er toen geen internet en media. Dat bedoelt Metin neem ik aan.
Think before you post.
(deze post is niet specifiek voor Aad bedoelt, ik quote hem toevallig, maar iedere DF-er met zijn post a la "wat ik hier neer ga posten wordt toch verwijderd")
Ik sluit af met een herhaling: dit gedrag sta ik verre van en keur ik zwaar af en dit soort gasten moeten ZEER ZWAAR gestraft worden en wat mij betreft naar opvoedingskampen. Maar laten we niet doen alsof dit iets nieuws is van de laatste tijd en dat vroeger alles zo vredelievend was.