Onlangs nog een 50.000km duurtest gelezen van de Triumph (ik meen de 675 Daytona) en die kwam toch erg goed naar voren

Die nieuwe Daytona schijnt sowieso een top motortje te zijnNiels schreef:Net als de Duc's heeft Triumph ook twee jaar garantie geloof ik. Een Duc heeft wel z'n dingetjes maar zo vanaf de 916 zijn ze niet te vergelijken met de oudere. Meestal dingen zoals spanningsregelaars e.d. Onderhoud zit er wel meer aan vanwege de desmodromische klepbediening en de distributie riemen.
Onlangs nog een 50.000km duurtest gelezen van de Triumph (ik meen de 675 Daytona) en die kwam toch erg goed naar voren
Dat zou ook een optie kunnen zijn.Niels schreef:Dan neem je de S4R die zit er tussenin qua prijs
Er staat nog een witte Speed Triple te koop als het goed is. Eigenaar van Zonneveld Banden in Wateringen wil een Streetfighter halen. Fiets oogt erg gaaf. Wel wat hoog kwa zadelhoogte voor de kleinere onder ons denk ik.indobesar schreef:Heb vandaag een Street Triple gezien, toch erg gaaf. Was altijd huiverig tegen die Engelse fietsen mbt kwaliteit, maar wat een gaaf ding. Speed Triple is trouwens ook erg stoer.
Ze zijn blijven trouwens wel erg aan de prijs...
Monster M400 (Niet in Nederland)indobesar schreef:Dat zou ook een optie kunnen zijn.Niels schreef:Dan neem je de S4R die zit er tussenin qua prijs
Is er een Monster-overzicht beschikbaar, wordt duizelig van de diverse typen...
indobesar schreef:Helaas verkocht.
Rijbewijs gehaald? Gefeliciteerd!indobesar schreef:Ben toch weer stiekem aan het kijken naar een fiets. Budget max. €4000.
Heb alleen geen enkel idee meer wat een leuke naked zou kunnen zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten