Dan heb je er geen meer overhugo schreef: Anders moet ik mijn nier op e-bay zetten.![]()
Nee sowieso niet!Ruben schreef:Is dus niet de auto van Ben CS hier op het forum?
Neem aan dat je 7Jx17" bedoelt voor die voorwielen?Mark Nauta schreef:968 CS t.o.v. gewone 968:
- 5J en 9J x 17 wielen van de met 225/45 en 255/40ZR17 banden
Scherp Steve. Klein foutje inderdaad. De 7 en de komma waren weggevallensteve smith schreef:Neem aan dat je 7Jx17" bedoelt voor die voorwielen?Mark Nauta schreef:968 CS t.o.v. gewone 968:
- 5J en 9J x 17 wielen van de met 225/45 en 255/40ZR17 banden
Dacht het niet.Joost Hornman schreef:De 968 CS rijdt rondjes om een 996.
En als het even kan in een Compact of Touring. 8)Bert ///M3 schreef:lol. Dat leek mij dus ook nog wel eens wat, E36 koets en dan met een S14 er in. Alleen dan zo'n 2,5L DTM gevalQua tuning alleen een duur grapje denk ik
Kost wel wat, maar nog altijd minder dan een S2000 bijvoorbeeld. Waarbij de e36 de langere wielbasis heeft, dus met name op de snelle stukken van de Ring (SX bijvoorbeeld) is dat wel zo lekker. Je hebt dan een super goed sturende auto met lekker vermogen. Lijkt mij een geweldige combinatie in elk geval.Bert ///M3 schreef:lol. Dat leek mij dus ook nog wel eens wat, E36 koets en dan met een S14 er in. Alleen dan zo'n 2,5L DTM gevalQua tuning alleen een duur grapje denk ik
Gebruikers op dit forum: Gijzert en 2 gasten