Registratie .me domeinen van start

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Registratie .me domeinen van start

Bericht door GTRene » 26 dec 2011, 22:11

de naam voor de regeling ga ik denk niet vastleggen, zo belangrijk ist ook niet althans niet in gelden voor mij denk, tis wel een hele mooie regeling die heel uitgebreid toegepast kan worden en zo de cirkel weer wat ruimer maakt en het geld weer kan rouleren en velen zich beter voelen.
Het is dus voor de regering te bepalen hoe en voor wie de regeling toe te passen, het kan heel ruim toegepast worden, maar in het begin eerst de hoge druk gevallen :D

achja commentaar erop zal ik ook wel krijgen maar als je het echt goed bekijkt ist echt simpel en ook goed voor bv NL maar ook andere landen kunnen zoiets toepassen.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 dec 2011, 23:44

Iets met verre reizen, specerijen en slaven?

Afbeelding

Is men nog steeds heel trots op! ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 27 dec 2011, 00:18

:mrgreen: nee, maar ik kan je vertellen er zit redelijk wat administratief werk mee gemoeid,
dus hebben die ook weer wat werk, vervolgens loopt veel als "vanzelf" over de "oude" als vanzelf systemen, das het mooie, tis bijna te mooi en "makkelijk" om waar te kunnen zijn, doch het kan echt en zal voor velen "de" oplossing zijn van de "problemen" waar ze in beland zijn of niet in de problemen maar meer de economie in kunnen pompen en dus minder stress hebben enz enz :headbang:

Rupie

Bericht door Rupie » 27 dec 2011, 02:28

Kan dat fucking iCloud niet gaan werken voor reacties die je aan typen bent voordat je browser op je iPad weer eens crasht! :devil:

Ben benieuwd waaraan je gespiegeld hebt René. Want voordat ik zo overtuigd zou zijn van mezelf zou ik toch wel het een en ander " tegen het licht" hebben willen houden.

Maar desalniettemin, ik ben benieuwd naar je antwoorden cq oplossing :thumbup:

Plaats reactie