Ar schreef:Dat de wegligging minder goed is, had ik al gelezen. Ik dacht er meer aan voor mijn vader die elk jaar een of twee keer naar Turkije rijdt. Het is wel fijn om in bepaalde landen door te kunnen rijden.
Als er dit soort banden onder komen kun je een dergelijk systeem nemen. Vb. Om verzekeringstechnisch goed te zitten? Het voordeel zie ik verder voor dagelijks gebruik niet in.
Zeker hier is deze band juist niet geschikt , pas bij een klant de hele set runflats hiervoor eraf gehaald . Man moest voor zijn werk naar Italy maar kreeg in Duitsland een lekke band , geen van de bandenzaken had de band op voorraad en kon dus zijn auto laten staan en verder gegaan met een huurauto , na drie dagen terug bij die bandenzaak en kreeg daar een hele dikke rekening van dat ene bandje , hij kom toch nergens anders heen en hebben meer dan de volle pond gerekend, en hierbij de kosten van de huurauto was voor die klant reden genoeg om de hele zooi eraf te laten halen, en een reservewiel erbij genomen !