movie roadtrip Nurburgring - 31-05-2008
-
Ben niet met een vete bezig, noem ook geen naam. Heb met niemand bonje, geef alleen een voorbeeld van idioot gedrag op straat zoals ook in bovengenoemd filmpje vertoond wordt. Nothing more, nothing less.
En als publiekelijk noemen van dergerlijk gedrag een mod-actie veroorzaakt, terwijl het gedrag zelf bejubeld wordt vraag ik me toch af waar de mods in vredesnaam mee bezig zijn.
En als publiekelijk noemen van dergerlijk gedrag een mod-actie veroorzaakt, terwijl het gedrag zelf bejubeld wordt vraag ik me toch af waar de mods in vredesnaam mee bezig zijn.
-
Laat me heel duidelijk zijn Steve: Ik spreek jou noch Ruben persoonlijk aan op zijn gedrag maar plaats een algemene opmerking over de gedragsregels hier.steve smith schreef:Ben niet met een vete bezig, noem ook geen naam. Geef alleen een voorbeeld van idioot gedrag op straat zoals ook in bovengenoemd filmpje vertoond wordt. Nothing more, nothing less.
Wie de schoen past trekke hem aan....
-
Dan was deze schoen een maatje te klein voor mijn lompe hoeven.Dexter schreef:Laat me heel duidelijk zijn Steve: Ik spreek jou noch Ruben persoonlijk aan op zijn gedrag maar plaats een algemene opmerking over de gedragsregels hier.
Voor de rest trek ik me uit deze discussie, veel plezier met jullie "2 fast 2 furious" ritjes. Een "laat maar" emoticon kan ik niet vinden, maar Jessica zegt het wel leuk:
[IMG:200:235]http://i77.photobucket.com/albums/j47/p ... Finger.gif[/img]
- turboo
2 fast 2 furious? Wat the heck is dat dan?steve smith schreef:Dan was deze schoen een maatje te klein voor mijn lompe hoeven.Dexter schreef:Laat me heel duidelijk zijn Steve: Ik spreek jou noch Ruben persoonlijk aan op zijn gedrag maar plaats een algemene opmerking over de gedragsregels hier.
Voor de rest trek ik me uit deze discussie, veel plezier met jullie "2 fast 2 furious" ritjes. Een "laat maar" emoticon kan ik niet vinden, maar Jessica zegt het wel leuk:
[IMG:200:235]http://i77.photobucket.com/albums/j47/p ... Finger.gif[/img]
lolllDexter schreef: [Mod modus aan]
Er worden geen persoonlijke vetes in draadjes uitgevochten. Daar is de PB service of email voor.
Onderling respect is en blijft de vuistregel op DF en wie daar niet mee om kan gaan heeft een probleem.
[Mod modus uit]

Ruben het is ook niet leuk als men zo over jou en mij praat, maar zij praten en zien een film. Wij weten en waren dáár, dus laat hen lekker praten en kijken...
Net als vroegah Ruben:
Op schoolkamp waren er altijd saai'erts en slijm'erts, echter ook wel altijd een paar 'mafketels' die 'geschiedenis' schreven, geleefd hebben en nu met een dikke vette duivelselach kunnen terug kijken

Uiteindelijk allemaal het zelfde, echter op 'n andere manier 8)
-
@Steve: Je begrijpt natuurlijk wel dat ik mijn standpunt over het bewuste filmpje hier niet als Mod gedaan heb.
Ik ben in de eerste plaats autoliefhebber en zeker niet vies van wat automotive fun op z'n tijd.
Als ik een filmpje zie waarin een Z3 coupé een burnout trekt onderweg naar CPZ of waarin een Pontiac GTO de parkeerplaats van een restaurant vol rubber legt, sta ik niet als eerste te roepen dat zoiets niet kan.
Ik vond het jammer dat er dus zo sterk op dit specifieke filmpje werd gereageerd want zoveel anders van inhoud was het filmje in dit draadje eigenlijk niet.
En datgene wat wel anders was heb ik ook bekritiseerd door er inhoudelijk op in te gaan.
Maar als mensen elkaar in een draadje aan willen spreken op zaken die niet in het filmpje staan en er verder ook niets mee te maken hebben, dan dient dat te gebeuren via de gebruikelijke kanalen.
Dan zet ik mijn Mod pet even op en probeer dat direkt te voorkomen.
Met succes zie ik nu en dat is fijn voor de DF'ers die hier alleen maar willen lezen en/of posten over het filmpje.
Dat jij hier niet verder wil lezen en/of posten omdat het getoonde gedrag in het filmpje niet jouw ding is, is jouw keuze en die wordt door mij uiteraard gerespecteerd.
Ik ben in de eerste plaats autoliefhebber en zeker niet vies van wat automotive fun op z'n tijd.
Als ik een filmpje zie waarin een Z3 coupé een burnout trekt onderweg naar CPZ of waarin een Pontiac GTO de parkeerplaats van een restaurant vol rubber legt, sta ik niet als eerste te roepen dat zoiets niet kan.
Ik vond het jammer dat er dus zo sterk op dit specifieke filmpje werd gereageerd want zoveel anders van inhoud was het filmje in dit draadje eigenlijk niet.
En datgene wat wel anders was heb ik ook bekritiseerd door er inhoudelijk op in te gaan.
Maar als mensen elkaar in een draadje aan willen spreken op zaken die niet in het filmpje staan en er verder ook niets mee te maken hebben, dan dient dat te gebeuren via de gebruikelijke kanalen.
Met succes zie ik nu en dat is fijn voor de DF'ers die hier alleen maar willen lezen en/of posten over het filmpje.
Dat jij hier niet verder wil lezen en/of posten omdat het getoonde gedrag in het filmpje niet jouw ding is, is jouw keuze en die wordt door mij uiteraard gerespecteerd.
- atomchris
turboo schreef: 2 fast 2 furious? Wat the heck is dat dan?
Hehehehe

Wat wel zo is,is dat degene die de hele tijd wordt aangevallen(comments krijgt) in dit topic, er het minst mee zit......................................................
En iedereen om hem heen ''ruzie''krijgt.......
Das toch mooi!

Wat kan een forum toch leuk zijn......
Ik zeg MEEEEEER filmpjes van dit niveau!

Verder vin ik de auto gewoon kewl(de audi)hoeveel pk heeft dat ding dan eigelijk???(ik heb het ergens gelezen volgens mij

- turboo
Schud de handen met Dex. Jammerrrr genoeg gebeurd het tóch altijd wel, daarvoor zijn jullieDexter schreef:@Steve: Je begrijpt natuurlijk wel dat ik mijn standpunt over het bewuste filmpje hier niet als Mod gedaan heb.

cá 325atomchris schreef:turboo schreef: 2 fast 2 furious? Wat the heck is dat dan?
Hehehehescherp
Wat wel zo is,is dat degene die de hele tijd wordt aangevallen(comments krijgt) in dit topic, er het minst mee zit......................................................
En iedereen om hem heen ''ruzie''krijgt.......
Das toch mooi!![]()
Wat kan een forum toch leuk zijn......
Ik zeg MEEEEEER filmpjes van dit niveau!![]()
![]()
Verder vin ik de auto gewoon kewl(de audi)hoeveel pk heeft dat ding dan eigelijk???(ik heb het ergens gelezen volgens mij)

Laatst gewijzigd door turboo op 17 jun 2008, 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.
- RutgerK
Ik vind het toch wat verwaand klinken om jezelf zo op een voetstuk te plaatsen dat je 'geleefd' hebt en 'geschiedenis' hebt geschreven.......op een f*cking schoolkamp!turboo schreef:Net als vroegah Ruben:
Op schoolkamp waren er altijd saai'erts en slijm'erts, echter ook wel altijd een paar 'mafketels' die 'geschiedenis' schreven, geleefd hebben en nu met een dikke vette duivelselach kunnen terug kijken..
Uiteindelijk allemaal het zelfde, echter op 'n andere manier 8)
Conclusie is volgens mij dat niet iedereen het er mee eens is dat risico's worden genomen op de openbare weg. Een ongeluk zit in een klein hoekje en niet alles is voorspelbaar hoe goed je jezelf ook voelt op dat moment.
De voorbeelden van Dex zijn wat mij betreft een iets andere categorie omdat er weinig omstanders getroffen hadden kunnen worden.
-
[IMG:35:35]http://i304.photobucket.com/albums/nn17 ... vreter.gif[/img]
-
Jij wilde natuurlijk ondertiteling.Mark de Jager schreef:[IMG:35:35]http://i304.photobucket.com/albums/nn17 ... vreter.gif[/img]
Bij deze in uw eigen schrift:
[IMG:79:60]http://i77.photobucket.com/albums/j47/p ... o/focu.jpg[/img]

- turboo
Mee eens, binnekort nog échte downpipe die zal de laatste 20 pk's erbij halen en dan vind ik 350 een mooi getal 8)atomchris schreef:Netjes.....turboo schreef: cá 3258) en natuurlijk schat iedere eigenaar z'n (getunde) pk's iets hoger in..maar ik jok er niet meer dan 5 bij
LOLLMark de Jager schreef:[IMG:35:35]http://i304.photobucket.com/albums/nn17 ... vreter.gif[/img]

-
Met strakke lijnen rijden houd jij juist je wagentje van boven de 50k heel, niet met dat soort vluchtstrook actie's, die jij blijkbaar wel aanvaardbaar vindt.turboo schreef: Dus je zegt dat ik net autorij?
Maarrr strakke lijnen wil ik graag nemen, maar vergeet niet dat ik met een wagentje van boven de 50k rij en dat die ook weer dagelijks de A2 op moet enzo..
- turboo
Mee eens (behalve dan over curbs 'vliegen'). vluchtstrook > Net als plassen, als je moet dan moet je en vaak zo veilig mogelijkMarcel van Meerbeek schreef:Met strakke lijnen rijden houd jij juist je wagentje van boven de 50k heel, niet met dat soort vluchtstrook actie's, die jij blijkbaar wel aanvaardbaar vindt.turboo schreef: Dus je zegt dat ik net autorij?
Maarrr strakke lijnen wil ik graag nemen, maar vergeet niet dat ik met een wagentje van boven de 50k rij en dat die ook weer dagelijks de A2 op moet enzo..

-
Hahahahahaa, ja van die jongens die op het schoolplein altijd de blits maakten. Type over 25 jaar nog in de geschiedenis leven. Het constant hebben over hoe populair ze vroeger waren bij de vrouwtjes. De sukkelmietjes van destijds grijpen de M3 sleutels van de keukentafel af waar de oude geschiedenisschrijvers nog een sjekkie draaien voor alleer ze een blik euroshopper bier opentrekken om 11 uur 's ochtends op een maandag.
- turboo
hooo sukkelmientjes?! Daar spreek ik niet over kereltjehugo schreef: Hahahahahaa, ja van die jongens die op het schoolplein altijd de blits maakten. Type over 25 jaar nog in de geschiedenis leven. Het constant hebben over hoe populair ze vroeger waren bij de vrouwtjes. De sukkelmietjes van destijds grijpen de M3 sleutels van de keukentafel af waar de oude geschiedenisschrijvers nog een sjekkie draaien voor alleer ze een blik euroshopper bier opentrekken om 11 uur 's ochtends op een maandag.
-
Ik heb het ook niet over sukkelmientjes, knul.turboo schreef:hooo sukkelmientjes?! Daar spreek ik niet over kereltjehugo schreef: Hahahahahaa, ja van die jongens die op het schoolplein altijd de blits maakten. Type over 25 jaar nog in de geschiedenis leven. Het constant hebben over hoe populair ze vroeger waren bij de vrouwtjes. De sukkelmietjes van destijds grijpen de M3 sleutels van de keukentafel af waar de oude geschiedenisschrijvers nog een sjekkie draaien voor alleer ze een blik euroshopper bier opentrekken om 11 uur 's ochtends op een maandag.

- turboo
oh oke..hugo schreef:Ik heb het ook niet over sukkelmientjes, knul.turboo schreef:hooo sukkelmientjes?! Daar spreek ik niet over kereltjehugo schreef: Hahahahahaa, ja van die jongens die op het schoolplein altijd de blits maakten. Type over 25 jaar nog in de geschiedenis leven. Het constant hebben over hoe populair ze vroeger waren bij de vrouwtjes. De sukkelmietjes van destijds grijpen de M3 sleutels van de keukentafel af waar de oude geschiedenisschrijvers nog een sjekkie draaien voor alleer ze een blik euroshopper bier opentrekken om 11 uur 's ochtends op een maandag.
grtz, knul
- Macboy
Nou heren. Heb filmpje bekeken.
Allereerst complimenten voor de montage en de sfeerimpressie. Op te beelden is goed te zien dat jullie ervan genoten hebben en het is altijd knap als je dat goed kan overbrengen.
Fraaie auto's ook, vooral de S3 kan mij zéker bekoren, ook vanwege de xenon binnenlampen (fraai!!!). M5 blijft ook een übergave wagen natuurlijk. Leuk ook de tellerfilmpjes
Kan mij wel bekoren !
De burnout op de snelweg met cameraman uit dak en rond 130km/h filmen uit auto hangend vind ik persoonlijk gewoon triest. Jullie praten wel over "vroegah" maar de intelligentie lijkt er niet echt op vooruitgegaan, dus ik snap de term "vroegah" ook niet
Het rechtsinhalen is natuurlijk niet zo'n probleem, zeker niet als je met een groep rijdt, mits opletten (en dat deden jullie wel getuige de beelden). Maar het inhalen over de vluchtstrook vind ik schandalig asociaal, zeker omdat het overzicht niet goed is, mensen dit niet verwachten en de ergste dingen kunnen gebeuren. Als ik dat zou zien zou ik zelf bijna de polizei bellen, ken je nagaan hoe erg ik dat vind.
Als je geen reacties wenst, die deze kant op steven, dan behoor je dat soort stukken niet te monteren. Die bewaar je dan maar voor je eigen DVD. Op het moment dat je ervoor kiest om dit openbaar te gooien, moet je ook een vent zijn en open staan voor de kritiek.
Verder veel inhaalacties en voorbijhaal acties te zien: echt gaaf. Dit zijn ontzettend leuke beelden om te bewaren en te laten zien. Voor jezelf omdat je er natuurlijk een ontzettend gave herinnering aan hebt, maar ook ik als kijker vind het cool om te zien
En ik herinner nogmaals aan de vele fraaie tellerfilmpjes. Ik miste eigenlijk alleen een mooi filmpje van de S3 van 100-200 of zo, lekker in de toeren klimmen (bijv op de Ring of zo).
Tot slot de Ringronde: leuk ook voor jullie om dit als herinnering te hebben. Je kunt over de Ring rijden hoe je wil, daar hoor je niemand over natuurlijk, tis een openbare weg. Ik vond het in elk geval nog best hard gaan ! Knap !
Alleen erg jammer inderdaad op het rechte stuk nog mensen proberen in te halen. Let op: het mag gewoon natuurlijk. Net zoals het ook wettelijk is toegestaan om in je roze lederen outfit in de vaste kroeg van de hell's angels binnen te lopen, maar je moet het gewoon niet doen omdat het niet op prijs wordt gesteld, veel mensen verwachten het ook niet.
Allereerst complimenten voor de montage en de sfeerimpressie. Op te beelden is goed te zien dat jullie ervan genoten hebben en het is altijd knap als je dat goed kan overbrengen.
Fraaie auto's ook, vooral de S3 kan mij zéker bekoren, ook vanwege de xenon binnenlampen (fraai!!!). M5 blijft ook een übergave wagen natuurlijk. Leuk ook de tellerfilmpjes

De burnout op de snelweg met cameraman uit dak en rond 130km/h filmen uit auto hangend vind ik persoonlijk gewoon triest. Jullie praten wel over "vroegah" maar de intelligentie lijkt er niet echt op vooruitgegaan, dus ik snap de term "vroegah" ook niet

Het rechtsinhalen is natuurlijk niet zo'n probleem, zeker niet als je met een groep rijdt, mits opletten (en dat deden jullie wel getuige de beelden). Maar het inhalen over de vluchtstrook vind ik schandalig asociaal, zeker omdat het overzicht niet goed is, mensen dit niet verwachten en de ergste dingen kunnen gebeuren. Als ik dat zou zien zou ik zelf bijna de polizei bellen, ken je nagaan hoe erg ik dat vind.
Als je geen reacties wenst, die deze kant op steven, dan behoor je dat soort stukken niet te monteren. Die bewaar je dan maar voor je eigen DVD. Op het moment dat je ervoor kiest om dit openbaar te gooien, moet je ook een vent zijn en open staan voor de kritiek.
Verder veel inhaalacties en voorbijhaal acties te zien: echt gaaf. Dit zijn ontzettend leuke beelden om te bewaren en te laten zien. Voor jezelf omdat je er natuurlijk een ontzettend gave herinnering aan hebt, maar ook ik als kijker vind het cool om te zien

En ik herinner nogmaals aan de vele fraaie tellerfilmpjes. Ik miste eigenlijk alleen een mooi filmpje van de S3 van 100-200 of zo, lekker in de toeren klimmen (bijv op de Ring of zo).
Tot slot de Ringronde: leuk ook voor jullie om dit als herinnering te hebben. Je kunt over de Ring rijden hoe je wil, daar hoor je niemand over natuurlijk, tis een openbare weg. Ik vond het in elk geval nog best hard gaan ! Knap !
Alleen erg jammer inderdaad op het rechte stuk nog mensen proberen in te halen. Let op: het mag gewoon natuurlijk. Net zoals het ook wettelijk is toegestaan om in je roze lederen outfit in de vaste kroeg van de hell's angels binnen te lopen, maar je moet het gewoon niet doen omdat het niet op prijs wordt gesteld, veel mensen verwachten het ook niet.
- turboo
buigtMacboy schreef:Nou heren. Heb filmpje bekeken.
Fraaie auto's ook, vooral de S3 kan mij zéker bekoren, ook vanwege de xenon binnenlampen (fraai!!!). M5 blijft ook een übergave wagen natuurlijk. Leuk ook de tellerfilmpjesKan mij wel bekoren !
De burnout op de snelweg met cameraman uit dak en rond 130km/h filmen uit auto hangend vind ik persoonlijk gewoon triest. Jullie praten wel over "vroegah" maar de intelligentie lijkt er niet echt op vooruitgegaan, dus ik snap de term "vroegah" ook niet![]()

Laatste rechte stuk was geen poging om alsnog mensen in halen, had zin om nog even af te sluiten met 200+

i know, dit is een uitrol cq. afkoelstukje

Ik sta al te graag open voor kritiek, heerlijke is dat 8)..Kritiek is gezond, en krijg je altijd (gelukkig maar)

- frankv
lekkere "discussie" heeft zich hier nog ontsponnen!
ik denk er over na een peugeot 308 te kopen die ik in de vakantie huurde, daar kun je niet alleen een cruise control instellen, maar ook een maximum snelheid zodat je continu kunt planken, maar toch max 49 gaat
levensgevaarlijk trouwens zo'n optie!
automaatje, cruise control, dat is waarom ik me zo op driving-fun thuisvoel!turboo schreef:......omg, jij bent zo'n 49-rijder waar je 50 mag...? Omdat anders iemand boos wordt die de schoenen aan heeft?![]()
ik denk er over na een peugeot 308 te kopen die ik in de vakantie huurde, daar kun je niet alleen een cruise control instellen, maar ook een maximum snelheid zodat je continu kunt planken, maar toch max 49 gaat
-
Dexter schreef: Als ik een filmpje zie waarin een Z3 coupé een burnout trekt onderweg naar CPZ of waarin een Pontiac GTO de parkeerplaats van een restaurant vol rubber legt, sta ik niet als eerste te roepen dat zoiets niet kan.
Maar laten we eerlijk zijn, dat was gewoon VET en absoluut acceptabel 8)

in de B-klasse van me pa heb je dezelfde optie, maar als je het gaspedaal vol indrukt zit er een "knopje" onder die je kan indrukken met je voet (onder het gaspedaal dus) dan wordt die instelling opgeheven. Zo voorkom je gevaarlijke situaties, dat zal bij de peug ook wel het geval zijn, anders is het inderdaad gevaarlijk als je iemand zou MOETEN inhalen bijvoorbeeldfrankv schreef:

- turboo
Zit ook op de cruisecontrol op de ring > a'dam. Maar dan niet op 80 km/h....83frankv schreef:lekkere "discussie" heeft zich hier nog ontsponnen!
automaatje, cruise control, dat is waarom ik me zo op driving-fun thuisvoel!turboo schreef:......omg, jij bent zo'n 49-rijder waar je 50 mag...? Omdat anders iemand boos wordt die de schoenen aan heeft?![]()