AV Time Attack 8-6

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 08 jun 2008, 23:30

Ik zal hier ook even mijn bijdrage leveren :D

Ik zit hier nog niet zo lang op dit forum, en was dus ook de eerste keer dat ik meeging naar een event van DF.

Het begon allemaal erg vroeg vanmorgen om 745 moest ik al bij de broers nauta zijn :roll: maar dat mocht de pret niet drukken want de zon scheen volop, zat nog te twijfelen om mijn zwembroek aan te trekken zo lekker was het hier :wink:
Toen met een bloedgang naar CPZ gereden en waar het tot mijn verbazing gewoon heel erg donker en mistig weer was :shock:

Maar dat mocht de pret niet drukken want halverwege de dag kwam de zon toch kijken en zag ook aan het einde van de dag allemaal rooie koppies en sommige die een witte zonnebril nog ophadden :lol:

Verder heb ik me de hele dag goed vermaakt, veel foto's gemaakt.
De GTO wel 20x aangehoord zo onderhand en dat is idd niet erg goed voor de oren maar wat een lol zeg als dat ding begon te loeien, je had gelijk de aandacht van de hele paddock :roll:

Verder de hele dag naar de races gekeken van de verschillende DF ers en drift races.

Jammer idd van al dat plastic op de paddock om het zo maar te noemen dat is namelijk niet echt mijn ding en zo zullen er meerderen over denken hier denk ik.

Op het einde wezen wokken, wat heb ik me de ziekte zitten lachten in de rit naar het wokrestaurant toe en ook toen we daar aankwamen hoe de mensen keken die daar zaten te eten en als klap op de vuurpijl begon weer die gto te loeien haha.

Maar al met al een hele leuke dag en ga graag vaker mee naar DF events en ook erg leuk om de verschillende personen te leren kennen van dit forum.
Heb nog wel wat foto's gemaakt maar dat zal morgen wel komen , was de eerste keer op het circuit fotograferen en zaten nog best aardige tussen dus ook daar ben ik tevreden over :D

Owjaa als laatste wou ik nog even de twee z3 M's bedanken voor de terugweg, ik heb nu een flink minderwaardigheidscomplex want jullie stoven zo fucking hard weg voor me neus iederen keer , ook toen we 200+ reden zeg haha of zou dat komen omdat ik 3 man in de auto had :roll:
Maar ik denk niet dat dat het probleem was :lol:

Dus bedankt voor de leuke en gezellige dag !!

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jun 2008, 23:33

partyondude schreef:Ik meende je al te zien zweten na je remactie voor die rotonde :mrgreen:
:lol: ja dat was de eerste harde rem actie na dat stilstaan de hele dag en deed wat anders dan verwacht...gelukkig deed ie z'n werk nog net op tijd :wink: was een leuk ritje naar de wok :lol: al die mensen en leuke stukjes enz 8)

Trouwens op de terugweg merkte ik nu ook dat ie wat in gaat houden onder vollast in de hoge versnelling dus 5 en 6...dus dinsdag de nieuwe benzinedrukregelaar en brandstofpomp kon hem nog wel eens goed doen...en zal die oude spullen ook slopen of ik wat kan vinden.
Laatst gewijzigd door GTRene op 08 jun 2008, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Thommy

Bericht door Thommy » 08 jun 2008, 23:33

hier dan het verslag van mister GTO... :P (thx Cor)

het begon voor mij en de GTO allemaal zaterdagavond om een uur of 7 bij elmar in de schuur tussen de schapen… auto op de brug en sleutelen maar, de eind dempers (enige dempers op de auto) werden vervangen voor een setje steigerpijpen… dit gedaan ging ik voorzichtig op het gas terug richting Cor… maar toen ik toch een stukje tussen een aantal flats door moest kon ik me niet inhouden… mensen om me heen dachten dat er een flat instortte… wat een tering herrie!!!!!
toen ik weer bij huize CorVette aankwam was Cor inmiddels al gearriveerd van APP-Racing. Hij moest voor dat hij naar CPZ ging, 400 a 500 km het blok inrijden… nou daar is dan maar 1 remedie op… GAS, Knallen en Vlammen! Rondje Holland gedaan en weer op weg naar huis…

PIEP, PIEP, PIEP…
5.30 knipperend in me bek… lag er net 4 uurtjes in :( aankleden en op weg naar CPZ, daar was Hysteria en we konden gaan! Zo nu en dan ff het gas open met de GTO maar niet teveel, want het was al druk op de weg en had geen zin om op vrijdagavond bij die kwal met de vieze krullen in zijn programma te komen……. Een maal bij CPZ, net wat Hans al aanhaalde ff laten horen dat ik er ook was… :P de technische keuring bijgewoond en even staan te bewonderen wat een mooi spul er al niet was komen opdagen… Wimpreza had echt gave stickers!! na wat minuten daar in mijn zomerse outfit te hebben gestaan ben ik maar aan de wandel gegaan om maar even wat warm te worden. Bij het DF hoekje aan gekomen even langs Micky’s gegaan om een hapje te eten. Even met Metchu een kort fimpje gemaakt van de GTO en daar waren de eerste kapotte trommelvliezen :S Toen kwamen uiteindelijk Kees & Co aan knallen, ook even bij de GTO staan luisteren en toen naar voren gelopen om de kaartjes uit te delen. Dit stukje lopen was te komisch met opmerkingen waarvan ik bijna in mn broek piste!!! :D terug naar de baan en gekeken naar de training van de DF-ers. Dit ging goed en voor opa wat minder want er reed volgens mij steeds iemand voor zijn neus die nog al langzaam was……. ;)
na de training snel naar Cor die wilde even zijn performance box uitlezen… in de GTO, hup naar de paddock, hier en daar een knal en handtekening ;) en daar gingen weer wat trommelvliezen :D
even met Cor de tijden uitgelezen en daaruit bleek dat hij gewoon mee kon rijden zonder gelijk af te vallen in de kwalificaties. Terug naar de DF paddock begonnen er al wat mensen tegen mij te zeggen dat ze al met de DB wedstrijd bezig waren… hier hadden we de GTO dus speciaal voor meegenomen :D rustig over het paddock gekropen om zo min mogelijk op te vallen… gelukkig lukte dat goed, toen er wat ‘tuners’ stonden te gassen en ik langs rolde kreeg ik al de nodige opmerkingen, kijk hem in zn auto-tje, wat een stumper wat gaat die nou uithalen…
voor mij stond dus nog de huidige DB record houder de mooie gele HotRod had 122,6 DB deze kon niet meer overwonnen worden want dit was echt niet normaal volgens de man met de mic… nou daar stond een GTO zoals hij heel sarcastisch melde: ‘deze gaat HET worden’ (HAHAHA loser, dacht hij) hij een beetje wijs eromheen lopen toen ik het papier werk stond in te vullen met een lach die ik bijna niet kon inhouden… :D
‘zo een zes liter, zit dat er echt in?’ nog steeds denkend dat het een 1.6 VTEC is…..
´hoeveel pk heeft deze GTO? – 610 PK!!!! Dat hebben we hier nog nooit gehad! Dit is de auto met het meeste vermogen hier…’ uhhh kijk even in de PITBOXEN amateur…
nou zoals al eerder gemeld het gas kon erop… de man probeerde de DB meter achter de uitlaat te leggen toe Metchu tegen me zei even een voor proefje te doen… VROOOEEEEMMMM… (3.000 rpm) weer een setje trommelvliezen… het was ineens doodstil en iedereen stond te wachten wat er komen ging… en daar ging het gas onderin… achter de auto stond wat 50 cent wannabe’s en die lagen gelijk tegen het toilethuisje… wat een tering herrie en na 2 keer gassen was het gedaan met het record wat nog geen 5 min eerder niet meer gebroken kon worden… :D mr. Mic weer als een debiel door de mic aan het blaten en dat was het dan voor de DB meting 122.9 DB (volgens ons een verrot apparaat want het is echt wel meer! De z06 is standaard al 122 db) weer terug naar de DF paddock zat Metchu naast me en voor me stond een gezin dat niet weg wilde… ff GAS en het kleine mannetje van een jaar of 8 sprong naar pappa al huilend en de weg was vrij!! :D Metchu opschieten met dit video fragment :D
verder weer naar de racen gekeken en wat een gekken gaan daar rond, vooral die drifters!! Dat wil ik ook :D:D:D
nog wat op de tribune gehangen en net als vele verfikt door de zon! Finale gekeken en daarna moest ik mijn prijs in ontvangst nemen… een mooie plastic beker met een zilver laagje eromheen… hier ook weer een mooie actie van Metchu… hij wilde voor mij op het podium staan en wat ging die tekeer… al een bezetene stond hij te springen en greep ineens de mic van mr. Mic en begon gelijk met: als eerste wil ik mn moeder bedanken en weet ik veel wat voor onzin nog meer :D te leuk gewoon!! Nog even de laatste keer gas en afsluitend met een lange streep op de stoep, leuke afsluiter voor de dag…
op naar DE prijsuitreiking… elmar had wat vrouwelijke fans :P en veel applaus, net als alle andere DF-ers :D
de dag zat erop en we gingen richting de wel bekende Wok… eerst nog ff vol gas door het tunneltje waar weer wat oren de geest gaven :D schrok wel toen ze me aan de andere kant van de tunnel waarschuwde voor een Controle bij de uitgang :(
op naar de chinees… geen politie te zien, knallen! Daar gingen de 3 Amerikanen vlammend door Zandveurt :D bij de wok hadden diverse mensen die daar vredig zaten te eten last van hun hart gekregen :) vooral bij het vertrek :D op de snelweg ook weer eurlog en vooral hier in het dorpje Vianen met de leuke tunneltjes, of niet Nandor :D

dit was het zo een beetje,

grt thommy

PS: ik heb het 'best' naar mn zin gehad tussen mijn petjes vrienden
Laatst gewijzigd door Thommy op 09 jun 2008, 01:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 08 jun 2008, 23:36

ook net terug van TA en eten..moe maar voldaan! ik ben in de semi-pro klasse 12e geworden en heb mn tijd van vorig jaar met 5 sec. verbeterd.
Cor was snel met rekenen en had berekend dat ik TA dus over drie jaar wel zou winnen.... bedankt!
nee echt, een top dag gehad. maar nu echt oogjes dicht..

Joy

Bericht door Joy » 08 jun 2008, 23:38

Haha superverslag Thommy, tof dagje. 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jun 2008, 23:41

:lol: @Thommy :lol:

Tom

Bericht door Tom » 08 jun 2008, 23:44

Prachtige verhalen!!!

Filmpjes, en snel! 8)

Thommy

Bericht door Thommy » 08 jun 2008, 23:46

Tom schreef:Filmpjes, en snel! 8)
JUIST!! wil de beelden zien van de pappa met het huilende zoontje... :D

grt thommy

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 jun 2008, 23:46

De verhalen lezen zo op de avond is bijna net zo leuk als de dag zelf :P ;).

Tom

Bericht door Tom » 08 jun 2008, 23:47

Thommy schreef:

grt thommy
Geniale avatar trouwens :lol:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 08 jun 2008, 23:49

Mark Nauta schreef:De verhalen lezen zo op de avond is bijna net zo leuk als de dag zelf :P ;).
Ik zit alweer te brullen van het lachen joh :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 08 jun 2008, 23:49

Thommy schreef:

grt thommy
kben nu een mini sneak sneak sneak preview aant uploaden :D gewoon, om de mensen in ieder geval warm te houden en niet te laten sterven van de honger aan filmpjes :P

ik heb echt een hoop materiaal (vooral met de gto, hahahaha)

Maar het moment met het kind, moet er nog inkomen, doe ik later :oops:

agh what the hell, probeer straks nog ff een langer filmpje te maken, anders morgen :lol:

p.s. Thom, ik bedanktje jou ook nog in me speech hoor, vergeet dat niet! :mrgreen:

Mike Spanjersbergh schreef:
Mark Nauta schreef:De verhalen lezen zo op de avond is bijna net zo leuk als de dag zelf :P ;).
Ik zit alweer te brullen van het lachen joh :lol:
heb ik ook last van :lol:

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 08 jun 2008, 23:53

Heren, ik ken geen van jullie persoonlijk en ben nog nooit op een DF meeting geweest. Maar ik zit hier echt te genieten van jullie verhalen. Super!

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 jun 2008, 23:58

Jeroen van Emmerik schreef:ook net terug van TA en eten..moe maar voldaan! ik ben in de semi-pro klasse 12e geworden en heb mn tijd van vorig jaar met 5 sec. verbeterd.
Cor was snel met rekenen en had berekend dat ik TA dus over drie jaar wel zou winnen.... bedankt!
nee echt, een top dag gehad. maar nu echt oogjes dicht..
Zo, das een enorm verschil zeg, veel geoefend afgelopen jaar of betere spullen onder de auto gemonteerd?

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 00:00

ok mini videootje van mijn kant om de roep te stillen (een beetje ;) )

FILMPJE 41,2 MB KLIKKK

more to come 8)

p.s. danku df voor de gastvrijheid van webspace :roll:
Laatst gewijzigd door Metchu op 09 jun 2008, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Bram

Bericht door Bram » 09 jun 2008, 00:02

Wel knap dat je meteen alle lelijke DF'ers erop gezet hebt :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 00:04

na die bilpartij valt alles mee :mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 09 jun 2008, 00:04

:lol:

Klasse filmpje kerel, echt netjes gemaakt :!:

Tom

Bericht door Tom » 09 jun 2008, 00:06

Oh oh oh wat gaaf!!!
MEER!!

Waarom was ik er niet bij, damnit!!

pimmetje

Bericht door pimmetje » 09 jun 2008, 00:10

Klinkt als een super dag! Maar gelukkig had ik al het recht om ergens anders te zijn 8). Wat een geluid zeg! Zoals die chinees zegt, ziekelijk apparaat.
Wacht met smart opde volgende previeuw!

Complimenten metchu!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 09 jun 2008, 00:14

Mooi verhaal, Thommy. Toen ik je tegenkwam in de richting de pits ook al even mogen heuren wat een ongelofelijke partij teringherrie dat ding voortbracht. Allemachtig :shock:

Zelf verder eigenlijk de hele dag rondgewaggeld om foto's te maken. Helaas daardoor weinig mensen van DF echt kunnen spreken, maar dat komt volgende keer wel weer. Nu vanavond redelijk tot extreem gaar, dus zo maar mijn mandje in. Maar toch wil ik hier even snel wat foto's neerzetten.

Allereerst Luco. Volgens hem zelf ging het vandaag niet zo goed bij de Audi-S, maar toch nog wel een leuke foto kunnen maken volgens mij. Eind van de dag mooie prijs en ik vond het leuk van de organisatie en tof om te zien hoe enthousiast iedereen was.
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4470.jpg[/img]
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_5032.jpg[/img]

Ander meesterlijk verhaal vond ik het verhaal van Frank van Koppen. Ik geloof dat het in de klasse Semi Pro Street was, houdt mij even ten goede. Ben nu te gaar om het uit te zoeken. Tijdens de prijsuitreiking werd zijn naam omgeroepen. Ik wist niet dat hij meedeed, omdat hij normaal gesproken in een zwarte Integra Type R rijdt die ik wel ken. Ik kom hem wel eens tegen in een busje als collega van o.a. Stefan R :D Hoe dan ook, na de prijsuitreiking zei ik tegen hem: "Dat rijdt wel beter dan een Integra, of niet?" Ging om deze Skyline:
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4820.jpg[/img]
Als sidenote hier nog even: eind van de dag zijn ze door de Polizei aan de kant gezet. Ging om douane en BPM verhaal zo te zien, want douane stond er ook bij. Zag er niet gezellig uit.

Hoe dan ook, Frank was op zijn motor naar Zandvoort gekomen en daar werd hem gevraagd of hij in de Skyline zou willen rijden. Dat heeft hij gedaan. Eerste keer in een Skyline, eerste keer RHD en dan eerste keer Time Attack. Resultaat: 1e plaats :D Gaaf verhaal 8)
[img:1024:1536]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4980.jpg[/img]

Verder dan natuurlijk de DF helden. Zoals Elmar, gefeliciteerd nog weer :D
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4987.jpg[/img]
Dame links naast Elmar vond ik trouwens de mooiste van de 5 daar, maar dat terzijde ;)
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4518.jpg[/img]
Überlol over de stickers van Elmar trouwens :lol:

Dan ook nog Ron, die ik onderweg naar huis nog tegenkwam. Ik had op Zandvoort gehoord dat ze aan 't laseren waren, dus vandaar dat ik het nog even tegen je zei, Ron ;)
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4564.jpg[/img]
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4837.jpg[/img]
Wim was ook lekker bezig. Lekker opvallend met de genicknamede Impreza natuurlijk :)
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4495.jpg[/img]

En dan Ben nog. Heb het verhaal van Ben niet helemaal meegekregen, jammer dat het zo gelopen is, maar gelukkig nog redelijk onder controle gebleven zo te lezen :?
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4516.jpg[/img]

Jeroen ook nog op de foto natuurlijk :D
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4592.jpg[/img]

Verder heb ik me dan nog prima vermaakt met Paul Vlasblom. Wat een relaxte vent is dat toch. Vertelde hem over mijn Elise en hij vond dat echt een gave bak, zei hij. Gewoon lekker normaal en enthousiast ook voor andere mensen. Uitermate sympathieke vent, die ook nog eens een behoorlijke (understatement) partij kan driften :shock:
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4963.jpg[/img]
En daarmee ook winnaar vandaag:
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_5045.jpg[/img]
Rare was dat Remmo Niezen niet door had dat hij moest overnemen in de laatste ronde. Hij dacht dat-ie al klaar was, dus helaas daardoor geen echte strijd meer en dus ook verloren.

O ja, hier had ik medelijden met de dame op de baanpost ;)
[img:1024:683]http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008We ... G_4775.jpg[/img]

Verder weer allerlei bekenden, familie, vrienden en allerlei andere mensen gezien dus het was weer een lekker dagje in de zon. Uiteindelijk best een lading foto's gemaakt en er zitten wel weer wat leuke tussen. Helaas was mijn batterij halverwege de dag leeg, maar via via heb ik nog een oplader kunnen regelen en zodoende de rest van de dag door kunnen fotograferen. Allemaal mooie dingen dus :D Klein minpuntje was voor mij het eind van de dag, want mijn Elise had weer last van de warmte. Niet motorisch, maar qua versnellingsbak. Hij ging weer niet in zijn 5. Zodoende algemeen rustig hobbelend met 90-100 km/u met dakje open in de zon terug gereden. Onderweg kwam ik nog een enthousiaste T4 TDI tegen die claxonneerde trouwens. Misschien iemand van hier? Heel even beetje gas gegeven, maar verder rustig gehouden 8)

En gelukkig hebben we de foto's nog 8)
http://www.8200rpm.com/gallery/TA2008Web/index.htm

Het zijn er een stuk of 480, dus veel plezier met kijken ;)
402 Events nog bedankt voor de perskaart. Met veel plezier kunnen gebruiken en hierboven de resultaten daarvan.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 09 jun 2008, 00:20

Geweldige foto's Stephane!

Metchu, wát weer een geweldige preview! Heerlijk gewoon, die wokkies ook genieten he. Heerlijk! 8)

Roy

Bericht door Roy » 09 jun 2008, 00:20

Metchu schreef:ok mini videootje van mijn kant om de roep te stillen (een beetje ;) )

FILMPJE 41,2 MB KLIKKK

more to come 8)

p.s. danku df voor de gastvrijheid van webspace :roll:
Die GTO :lol: :o

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 00:21

Verder heb ik me dan nog prima vermaakt met Paul Vlasblom. Wat een relaxte vent is dat toch. Vertelde hem over mijn Elise en hij vond dat echt een gave bak, zei hij. Gewoon lekker normaal en enthousiast ook voor andere mensen. Uitermate sympathieke vent, die ook nog eens een behoorlijke (understatement) partij kan driften :shock:

ik kan je bevindingen over Paul Vlasblom beamen. Topgozer, kennisgemaakt met hem vorige week en vandaag ook weer gesproken (grappig, hij herkende mij trouwens! :D ).

p.s. bedankt voor de complimenten mensen, mooie minuut he :mrgreen:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 09 jun 2008, 00:28

Meesterlijk, Metchu. Echt gaaf gedaan! Complimenten, man. Respect 8)

P.S. Paul ken ik al een tijdje en wat je zegt is inderdaad zo. Topgozer!
Laatst gewijzigd door Stéphane op 09 jun 2008, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie