hier dan het verslag van mister GTO...
(thx Cor)
het begon voor mij en de GTO allemaal zaterdagavond om een uur of 7 bij elmar in de schuur tussen de schapen… auto op de brug en sleutelen maar, de eind dempers (enige dempers op de auto) werden vervangen voor een setje steigerpijpen… dit gedaan ging ik voorzichtig op het gas terug richting Cor… maar toen ik toch een stukje tussen een aantal flats door moest kon ik me niet inhouden… mensen om me heen dachten dat er een flat instortte… wat een tering herrie!!!!!
toen ik weer bij huize CorVette aankwam was Cor inmiddels al gearriveerd van APP-Racing. Hij moest voor dat hij naar CPZ ging, 400 a 500 km het blok inrijden… nou daar is dan maar 1 remedie op… GAS, Knallen en Vlammen! Rondje Holland gedaan en weer op weg naar huis…
PIEP, PIEP, PIEP…
5.30 knipperend in me bek… lag er net 4 uurtjes in

aankleden en op weg naar CPZ, daar was Hysteria en we konden gaan! Zo nu en dan ff het gas open met de GTO maar niet teveel, want het was al druk op de weg en had geen zin om op vrijdagavond bij die kwal met de vieze krullen in zijn programma te komen……. Een maal bij CPZ, net wat Hans al aanhaalde ff laten horen dat ik er ook was…

de technische keuring bijgewoond en even staan te bewonderen wat een mooi spul er al niet was komen opdagen… Wimpreza had echt gave stickers!! na wat minuten daar in mijn zomerse outfit te hebben gestaan ben ik maar aan de wandel gegaan om maar even wat warm te worden. Bij het DF hoekje aan gekomen even langs Micky’s gegaan om een hapje te eten. Even met Metchu een kort fimpje gemaakt van de GTO en daar waren de eerste kapotte trommelvliezen :S Toen kwamen uiteindelijk Kees & Co aan knallen, ook even bij de GTO staan luisteren en toen naar voren gelopen om de kaartjes uit te delen. Dit stukje lopen was te komisch met opmerkingen waarvan ik bijna in mn broek piste!!!

terug naar de baan en gekeken naar de training van de DF-ers. Dit ging goed en voor opa wat minder want er reed volgens mij steeds iemand voor zijn neus die nog al langzaam was…….

na de training snel naar Cor die wilde even zijn performance box uitlezen… in de GTO, hup naar de paddock, hier en daar een knal en handtekening

en daar gingen weer wat trommelvliezen

even met Cor de tijden uitgelezen en daaruit bleek dat hij gewoon mee kon rijden zonder gelijk af te vallen in de kwalificaties. Terug naar de DF paddock begonnen er al wat mensen tegen mij te zeggen dat ze al met de DB wedstrijd bezig waren… hier hadden we de GTO dus speciaal voor meegenomen

rustig over het paddock gekropen om zo min mogelijk op te vallen… gelukkig lukte dat goed, toen er wat ‘tuners’ stonden te gassen en ik langs rolde kreeg ik al de nodige opmerkingen, kijk hem in zn auto-tje, wat een stumper wat gaat die nou uithalen…
voor mij stond dus nog de huidige DB record houder de mooie gele HotRod had 122,6 DB deze kon niet meer overwonnen worden want dit was echt niet normaal volgens de man met de mic… nou daar stond een GTO zoals hij heel sarcastisch melde: ‘deze gaat HET worden’ (HAHAHA loser, dacht hij) hij een beetje wijs eromheen lopen toen ik het papier werk stond in te vullen met een lach die ik bijna niet kon inhouden…

‘zo een zes liter, zit dat er echt in?’ nog steeds denkend dat het een 1.6 VTEC is…..
´hoeveel pk heeft deze GTO? – 610 PK!!!! Dat hebben we hier nog nooit gehad! Dit is de auto met het meeste vermogen hier…’ uhhh kijk even in de PITBOXEN amateur…
nou zoals al eerder gemeld het gas kon erop… de man probeerde de DB meter achter de uitlaat te leggen toe Metchu tegen me zei even een voor proefje te doen… VROOOEEEEMMMM… (3.000 rpm) weer een setje trommelvliezen… het was ineens doodstil en iedereen stond te wachten wat er komen ging… en daar ging het gas onderin… achter de auto stond wat 50 cent wannabe’s en die lagen gelijk tegen het toilethuisje… wat een tering herrie en na 2 keer gassen was het gedaan met het record wat nog geen 5 min eerder niet meer gebroken kon worden…

mr. Mic weer als een debiel door de mic aan het blaten en dat was het dan voor de DB meting 122.9 DB (volgens ons een verrot apparaat want het is echt wel meer! De z06 is standaard al 122 db) weer terug naar de DF paddock zat Metchu naast me en voor me stond een gezin dat niet weg wilde… ff GAS en het kleine mannetje van een jaar of 8 sprong naar pappa al huilend en de weg was vrij!!

Metchu opschieten met dit video fragment

verder weer naar de racen gekeken en wat een gekken gaan daar rond, vooral die drifters!! Dat wil ik ook

:D:D
nog wat op de tribune gehangen en net als vele verfikt door de zon! Finale gekeken en daarna moest ik mijn prijs in ontvangst nemen… een mooie plastic beker met een zilver laagje eromheen… hier ook weer een mooie actie van Metchu… hij wilde voor mij op het podium staan en wat ging die tekeer… al een bezetene stond hij te springen en greep ineens de mic van mr. Mic en begon gelijk met: als eerste wil ik mn moeder bedanken en weet ik veel wat voor onzin nog meer

te leuk gewoon!! Nog even de laatste keer gas en afsluitend met een lange streep op de stoep, leuke afsluiter voor de dag…
op naar DE prijsuitreiking… elmar had wat vrouwelijke fans

en veel applaus, net als alle andere DF-ers

de dag zat erop en we gingen richting de wel bekende Wok… eerst nog ff vol gas door het tunneltje waar weer wat oren de geest gaven

schrok wel toen ze me aan de andere kant van de tunnel waarschuwde voor een Controle bij de uitgang

op naar de chinees… geen politie te zien, knallen! Daar gingen de 3 Amerikanen vlammend door Zandveurt

bij de wok hadden diverse mensen die daar vredig zaten te eten last van hun hart gekregen

vooral bij het vertrek

op de snelweg ook weer eurlog en vooral hier in het dorpje Vianen met de leuke tunneltjes, of niet Nandor
dit was het zo een beetje,
grt thommy
PS: ik heb het 'best' naar mn zin gehad tussen mijn petjes vrienden