Net even een rondje lopen slalommen om de pickup van de banden af te rijden, reed toch niet echt lekker al die rubber slierten op de banden

Gezien jouw voormalige verblijfsplaats moet jij wel verstand van ankers hebben...Bert ///M3 schreef:Op een flinke boot horen ook flinke ankers
Sterker nog ik ben een paar jaar stuurman op een echte boot geweestallen schreef:Gezien jouw voormalige verblijfsplaats moet jij wel verstand van ankers hebben...Bert ///M3 schreef:Op een flinke boot horen ook flinke ankers
Het is ook een flinke massa voor een 320Rickstah schreef:dat zijn flinke remmen voor een 320
Blijft gewoon een hele goede investering, voelt op alle fronten beter en op langer termijn scheelt het je ws ook nog in schijven/blokken ook.Tommy schreef:Ook al heeft het bakkie maar 170 pk, het weegt toch bijna 1500 kilo. Als je even gaat stoeien merk je wel dat de originele remmen een zwak punt vormen. Voor een beetje recreatief spelen op cpz en de ring zijn grotere remmen juist ideaal. Tuurlijk kan je ook RC06 oid op standaard klauwen gooien, maar dan moet je altijd maar rondrijden met een auto die rammelt en piept, bovendien kan je je velgen na een dagje ook wel weggooien.
Over het setje zelf, montage was vrij straightforward. Inremmen was misselijkmakend. Maar het pedaal blijft net wat harder, maar blijft goed doseerbaar, zelfs op ijzige ondergrond. Remmen voelen altijd vertrouwd aan, ook op autobahn afrem acties. Je hebt nu continu een brake overkill gevoel, dat bevalt me een stuk beter dan het "het voldoet net aan" gevoel. Bij het monteren van de remmen bleek wel dat rondjes ring en cpz z'n tol hadden geeist. Diverse onderdelen waren zo heet geweest dat ze met geweld losgebroken moesten worden. De Ferodo's die op de wagen zaten waren goed verkoold en afgebrokkeld. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik niet eerder zulke remmen had gekocht, elke auto hierna zal ook wel voorzien worden van een degelijk setje.
Kan ook prima.Tommy schreef:ah zo, wat nou als je een setje dikke klauwen op de standaard schijfjes laat bijten? Dat moet dan toch ook wel werken op zo'n Z4Mcoupe.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 9 gasten