Luco schreef:[Juist hij zou beter moeten weten, en dan komt weer, ja ik bedoel alleen de slechte, zeg dat dan ook, want in heel veel posts worden alle buitenlanders over een kam geschoren.(niet alleen door Rene overigens)
Luco ik heb je al veel vaker uitgelegd dat als ik bv zeg die kut hollander dan doel ik op die hollander waar het gesprek over gaat!!
als ik zeg van die bv kut marokanen of kut hollanders of kut (vul maar in) dan gaat het over die groep die de ellende veroorzaakt heeft, hoe vaak moet ik jou dat nog uitleggen!! jij verzint in jou hoofd de rest erbij, dat wat ik niet noem of gezegd heb of uit de context is.
Ik ben verre van een racist, een racist is iemand die een ras haat of discrimineert of wat ook!!
als ik wat minder over bepaalde lieden spreek is het over die lieden en die lieden alleen van het gesprek dus niet dat hele land of ras oid dan wordt het duidelijk apart vernoemd, denk eens na!!
en als ik erbij zet (ja alleen de slechte) dan deed ik dat extra weer voor jou!!! voor de rest zal ik me inhouden en reageer verder niet meer over dit onderwerp, ook al zou jij nog weer reageren hierna
verder over het onderwerp, de rest zoals de persoonlijke dingen, bespreken we persoonlijk met elkaar, hopelijk begrijp je dat, en het liefst onder 4 ogen