Ben
Het gemiddelde DF salaris (Bruto) en dan 2 à 3 x , maar misschien zit ik er wel naast en is die klok veel duurder, schat 9 of 10 K voor de titanium uitvoering ...Downforce Hans schreef:Over wie zijn maandsalaris heb je het dan...................
Ja, 1/1000e van een seconde.Booooh schreef:Het gemiddelde DF salaris (Bruto) en dan 2 à 3 x , maar misschien zit ik er wel naast en is die klok veel duurder, schat 9 of 10 K voor de titanium uitvoering ...Downforce Hans schreef:Over wie zijn maandsalaris heb je het dan...................
Ben
PS Tim Cook moet er voor sparen denk ik...
Goed gezien. Tja in mijn ogen het mooiste stadje(..) waar ik ooit ben geweest, dus niet zijnde wereldstad. En dat alweer drie keer, vanaf 1986 was 't raak(met de middelbare school die kant op toen)Rebel schreef:Piazza del Campo in Siena! .... La vita è bella, Robino
Die knoppen zijn functioneel als je (duik)handschoenen aanhebt.dvh schreef:Mooie klok ! Echter de dikke knoppen vind ik wat te opvallend in eerste instantie.
Normaal kan ik dat wel waarderen![]()
Dit er van originele een ledere of rubbere band aan ?
En wat vind je zelf van het Rolex afgeleide uiterlijk?
( geen verwijtmaar kan me herinneren dat je een keer een betoog geschreven hebt betreft de looks van duikershorloges )
Dat geldt (helaas) voor bijna alle topmerken.................daarom; alleen een manufactuur uurwerk........kost wat, heb je ook wat.......SweetRyan schreef:@Robin, mooie klok die JLC ! Jij hebt jouw Zenith destijds toch door Reintke & Esselbrugge laten servicen? Kun je iets vertellen over je ervaringen? Ik wil mijn EL Primero eerdaags wegbrengen voor een beurtje.
Maatje van mij heeft net een nieuwe IWC gekocht, een Portofino. Mooie klok, maar als je dan leest dat IWC in dat horloge een Sellita SW300 monteert (dat is een zwitserse ETA immitatie, dit omdat ETA gaat stoppen met leveren van uurwerken aan fabrikanten welke niet tot de Swatch Group behoren) wat een verkooprijs heeft van zeg 180 us dollar (horloge zelf kost iets van 3800 euro adviesprijs) ... Dan ben ik er wel klaar mee.
Dit is echt een buitenkans voor liefhebbers van Zenith, de El Primero en/of mensen die houden van opengewerkte klokjes. Deze limited edition Zenith Chronomaster Open XXT 40th Anniversary Limited Edition El Primero is uniek. Deel van een serie die het 40 jarig jubileum van het El Primero uurwerk viert. Er zijn er maar 169 van gemaakt wereldwijd. Origineel met alle hangtags, doos, houten horloge kistje, omdoos, handleiding en dik Zenith boek! Dit is nummer 34 van 169. Staat gegraveerd in de kast.
Zie het legendarische Zenith El Primero uurwerk aan het werk in deze prijswinnende Zenith Grande Chronomaster XXT Open (45 mm) Limited Edition 40th anniversary El Primero. Het uurwerk is uniek en 40 jaar na de introductie nog steeds het meest accurate mechanische uurwerk dat seriematig geproduceerd wordt, met het hoogste tikgetal. Zelfs Rolex heeft het gebruikt in hun horloges. Grijp je kans een echte El Primero te bezitten van een van de echte Zwitserse manufactures. Het horloge is in nieuwstaat (zonder krasjes of sporen) met nieuwe band en is nog niet geregistreerd, dus heeft nog 2 jaar volledige fabrieksgarantie. Nieuwwaarde 10.400 euro.
Zelfs de gebruikte materialen zijn uniek en van de meest exclusieve en dure materialen: bruggen van platina, cijfers van het duurste edelmetaal Rhodium, een wijzerplaat van massief zilver en een echte alligator leren band. Ook de ‘Reserve de Marche’ complicatie (restenergie) is van goud en een echte technische prestatie om die in een chronograaf vanuit het midden te laten komen… kortom, een klein wonder
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten