http://sieraden.aanbodpagina.nl/marina- ... black-seal
Mijn 'holy grail' staat gewoon voor 95,- te koop..
Toch wil ik liever een échte..
Maar dat zal nog even sparen worden....................
dvh schreef: Toch wil ik liever een échte..
Da's het doel inderdaad.HansD schreef:Heb zo'n Invicta Rolex kloon. Prima horloge, ik kan de tijd aflezen en hij blijft goed gelijk lopen. Dat is het doel van een horloge.
Ik denk dat HansD ook wel in de gaten heeft dat z'n Invicta, hoe goed ook voor de centen geen vergelijk is met een IWC of Panerai. Hij maakt gewoon duidelijk wat het doel is van 'n klok.CRZ schreef:Dat is appels met peren vergelijken.... Maar je strekking is duidelijk.
Een originele authentieke replica inderdaad,RVV schreef:Dus die van jou is ook maar een replica?
Ik loop al bijna een jaar met eentje rond (autom uurwerk) en die loopt nog prima. Verwacht geen wonderen van de afwerking, maar het is net zo goed als de meeste horloge's van modemerken.WJ schreef:Parnis maakt een hoop klokkies na, misschien niet netjes maar ze zien er wel goed uit moet ik zeggen. Is ook iemand op youtube die wat reviews doet en ze zien er best goed uit.
270 is staal plus domed saffierglas en lederen bandromo schreef:PAM 270-335i(i)![]()
Skitterend.....is ie ook in Titanium?
1,5 hectare.........Rebel schreef:Ik schat 4500 vierkante meter tuin (inclusief coniferen) ?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], beske, Bing [Bot] en 5 gasten