PBNiels schreef: 20 dec 2020, 20:21 Ziet er goed uit Eeuwe!
Is die kennis van je ook commercieel bezig? Ik ben van titanium set van 16 veren en 16 schotels 1 schotel kwijt namelijk...
Ik wacht al een poosje met updates over je E36 inderdaad!Vliet schreef: 21 dec 2020, 17:55 Wauw, dit wordt een fantastisch blok om mee te rijden. Echt heel gaaf dat je er zo veel tijd/geld aan besteed. Die van mij moet komend jaar weer eens nagekeken worden op olielekkages. Is bijna een producteigenschap bij BMW's op leeftijd![]()
Je kunt ze wel vaker tegenkomen inderdaadVliet schreef: 24 dec 2020, 09:22 Rijdt jij in een grijs/witte vrachtwagen met HEEEL GROOT Boonstra erop (in het rood)?
Haha dat was Thys zijn citaat! Ouwe seun
Vóór de kerst is de planning!
Qua maten wel. Heeft dus stalen cilinderbussen ipv nikasil bij sommige m52‘s (e36/e39) dus dat is gunstiger voor honen en slijtage.JdvPolo schreef: 20 jan 2021, 22:38 Goh dat is wel een geinige vondst, heeft die wel qua cijfers dezelfde specs als een e36 motor?
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bokkepoot, Fabian, Gijzert, Google [Bot], GRzep, Kocheler, KoenM, MartijnGizmo, maurizio, Sabberjoch en 1 gast