Misschien gewoon maar uitbesteden.. standaard audio is wel ruk (zeker vergeleken met m'n benz met custom installatie die ik hiervoor had)

DSP inbouwen is wel even werk idd. En als je er geen kaas van gegeten hebt, moet je er helemaal niet aan beginnen. Echt alles moet los. Hier nog een plaatje van de mijne tijdens inbouw DSP en navi.S-J schreef:Massagefunctie in een E38? Dat moet ik hebben..KawaBmw7 schreef:...en dan kun je in de laatste types ook nog massage hebben. De generatie daarna maakt het nog spannender met ventilatie en elektrisch verstelbare zijdelingse steun in de rugleuning.
Heb een DSP set gekocht maar die kabelboom ziet er echt uit als een hel om in te bouwen
Hahaha, dat heb ik er zovelen horen zeggen. Als je eenmaal dat mod-virus te pakken hebt, dan berg je maar. Een 7 met alle opties vind je niet. Er mist altijd wel wat. Mijne was na 10 jaar modden redelijk vol, maar had nog niet alles.Knot schreef:OMG.. zo ver wil ik mijn E38 echt niet uit elkaar halen... ik ben op de semi-budget tour gestart maar als ik het top wil hebben dan gewoon 6-10k voor een dikke 740i facelift met alle opties, fris onderstel, reeds vervangen koelsysteem en dan gewoon een paar jaar lekker zelf rijden.
Zijn die foto's inmiddels al ergens gepost? Ben wel benieuwd!328Ti schreef:zucht.... zo gelijk... de "tijdelijke" 728i bevalt té goed.....
Op droog is het prima hoor. Ik weet niet hoe het gaat op nat bij een noodstop maar op droog is het prima te doen.Martin van der Zwaard schreef:Wanli....leuk om op te gummen maar niet om dagelijks mee te rijden. Die rommel zet ik niet op mijn E38.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten