Sperdy schreef:Robin schreef:2 vragen:
Zijn die gordels ook te krijgen in gewoon zwart?
Op wat voor banden/merk/type staat een Cayman S?
Ik vind 'm top. Maar dan in wit.
Robin, die gordels kunnen ook in het rose
Ik lees toch niet tussen de regels door dat jij interesse toont in zo'n verwijfde baby Porsie?

Als je dit draadje doorspit merk je dat ik al maanden dit ding (Cayman S) als THEORETISCH opvolger heb. In TIG jaar ergens, en waarschijnlijk niet. Het is de enige huidige NIEUWE Porsche die me écht wat doet.
De rest wordt droogfappen, er naartoe lopen en geilen en erin zitten in de file en wat rechtdoor gasgeven buiten het prijskaartje. Erg belangrijk. Neh dat wil ik echt niet .
Verder vind ik het imago van de Cayman tuurlijk net wat te snoezig, maar ok, dat ding van mij heeft 'n boot imago begreep ik dus dan is 't lood om oud ijzer. In de gemiddelde Elfer rijden milfs uit Laren e.o. met automaatbak, om even clichématig vrij naar Macboy te spreken en hij heeft daar 100% een punt:)
Imago is één, FUN is imo veel belangrijker ben ik wel achter.
Op de A32 haalde ik zonet 'n Txx kenteken (2012?) witachtige Boxster in. Dicht dak. Niks spelen gewoon in de praktijk. Vind 'm nou niet bepaald eruit springen. Dan doet 'n dikkere sportieve Audi ofzo 't op 't netvlies beter. Of dat bootje van mij. 100x dikker. Understatement:)
Man moest wel even zien wat ik reed. Ja your worst nightmare, dát rij ik.LOL.
Ik vond 't een betje een plat ei, te vriendelijk.
Ik hoop dat de Cayman 981 dat minder heeft....