Jullie zitten er overigens goed bij zo te zien. Goed bezig. Hoeveel Aprisco auto's waren er in totaal aanwezig en wat voor tijden werden er gereden?
Mooie beelden, jammer dat je afentoe je positie terug moet geven, soms zit ie nog in 3....MOCMOS schreef:Gisteren alvast race 3 in 3 stukken ge-upload.
Ik rij met 180-90, zowel op straat als op het circuit.Knot schreef:Wil hij het voor straat of trackdays gebruiken?
Bedoel ik ben terug gegaan naar 90/50 omdat het teveel stuiterde maar wat ik eerst had vond ik op straat te erg en trackdays (interieur auto) prima, dat was 120/70
Nou Jan, over crashen gesproken. Onze auto is vandaag afgeschreven. Ik baal als een stekker. En nu ? Ik denk niet dat we hem weer opbouwen. ff laten bezinken en dan plan B of C of zoiets.jan.t schreef:cordial racing......hoorde dat ze de auto opnieuw laten opbouwen na de crash van zondag.....
Ach!!! Ik zag je al staan achter de vangrail vandaag. Ik dacht dat je motorische pech had of zo....Is ie echt afgeschreven?MOCMOS schreef:Nou Jan, over crashen gesproken. Onze auto is vandaag afgeschreven. Ik baal als een stekker.jan.t schreef:cordial racing......hoorde dat ze de auto opnieuw laten opbouwen na de crash van zondag.....
MOCMOS schreef:Nou Jan, over crashen gesproken. Onze auto is vandaag afgeschreven. Ik baal als een stekker. En nu ? Ik denk niet dat we hem weer opbouwen. ff laten bezinken en dan plan B of C of zoiets.jan.t schreef:cordial racing......hoorde dat ze de auto opnieuw laten opbouwen na de crash van zondag.....
foto's voor leedvermaak : https://picasaweb.google.com/mocmos/Vri ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Yep, helemaal krom. De kant die je niet zag is echt kansloos beschadigd. ( zie foto's )Marc32 schreef:Ach!!! Ik zag je al staan achter de vangrail vandaag. Ik dacht dat je motorische pech had of zo....Is ie echt afgeschreven?MOCMOS schreef:Nou Jan, over crashen gesproken. Onze auto is vandaag afgeschreven. Ik baal als een stekker.jan.t schreef:cordial racing......hoorde dat ze de auto opnieuw laten opbouwen na de crash van zondag.....
Marc32 schreef:Sodeknetters, wat een ellende zeg!! Het is me niet helemaal duidelijk wat er allemaal gebeurt is. Ik heb een aantal incidenten gezien:
1. Bij de start van race 3 gaat een zwarte auto er alvast vandoor en negeert daarna ook nog eens de zwarte vlag? Had de coureur een epilepetisch insult aan zijn rechtervoet? Was dat de reden voor de rode vlag ?
2. Ik zag in race 2 cordial racing idd erg vroeg insturen. Gelijktijdig met zijn voorganger. Ik krijg het gevoel dat ie JanT niet gezien heeft...lijkt me geen opzet...
3. Ik zag een zwarte auto achter cordial racing aan jagen in de ramshoek ( race 3 ), zeer kort op elkaar, vol in de onderstuur buiten de baan komen en beide weer terug komend binnen de lijnen zie ik de zwarte om voor mij onduidelijke reden de binnenkant opzoeken, terwijl het mij logischer leek om de buitenkant op te zoeken omdat daar meer asfalt was om af te remmen. Ik kan niet oordelen of dat ook zo makkelijk had gekund. Is dit reden geweest voor een rode vlag?
Thanks Jan,jan.t schreef:MOCMOS schreef:Nou Jan, over crashen gesproken. Onze auto is vandaag afgeschreven. Ik baal als een stekker. En nu ? Ik denk niet dat we hem weer opbouwen. ff laten bezinken en dan plan B of C of zoiets.jan.t schreef:cordial racing......hoorde dat ze de auto opnieuw laten opbouwen na de crash van zondag.....
foto's voor leedvermaak : https://picasaweb.google.com/mocmos/Vri ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm alles behalve leedvermaak...Hoorde van coen al dat er wat loos was...wat ontzettend K voor jullie.
Gisteren zo terughoudend gereden en nu dit. Schade is idd niet misselijk en hoop dat je zelf niks hebt.
Sterkte van deze kant
Er is wel erg veel verbogen hoor. Uiteraard speelt emotie ook wel mee op dit moment maar wat we nu gezien hebben :Bert ///M3 schreef:Zonde van de schade![]()
Maar is hij echt niet meer te redden dan? Ik heb ze zo op het oog wel van zwaardere schades terug zien komen, beetje immitatieplatwerk rondom en klaar. Misschien dat je veertoren voor krom is maar als dat nog redelijk recht is dan kan het op zich nog wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten