Gisteravond Diependaalselaan in Hilversum richting Vinkeveen. Kom de middelste van de 3 rotondes op rijden, komt er van rechts ff een 206 met 4 geblokkeerde lm wielen aanvliegen op ramkoers. Ik kan met moeite tijdig stoppen (remweg hooguit 2 autolengtes, thankyou Nokian WR2), hij komt met z'n poot nog altijd stijf op de rem op enkele cm's voor me langs glijden en ketst af op het hart van de rotonde. Bestuurder weigert vervolgens je uberhaupt aan te kijken en probeert met veel gas weg te glibberen. De V50 met strepen en lichtbak die achter me reed ging er met lampjes aan maar even achteraan voor een babbel, na een duimpje mijn kant op. Dat ik dat nog mee mag maken
Vanmorgen op de A12 tussen Bodegraven en Gouda zie ik ineens een paar koplampen door de mist omhoog schijnen en een hoop mensen remmen. Daar ging dus ff een vrachtwaggel op z'n kant, maar de trekker wees recht omhoog. Dus de tralier plat op z'n zij, de trekker 90gr omhoog.... Kon niks doen, dus ben maar weer doorgereden. Die trucker zal best een paar jaar ouder geworden zijn!