JohanH schreef:Zo heeft het laat posten van foto's toch nog zijn nutMetchu schreef:klopt! ik heb net weer een poging gewaagd om te bellen en hij nam opTommy schreef:da's die kerel die dacht de eerste en enige aziaat op dit forum te zijn geloof ik![]()
racegek en te herkennen aan racepakje ofzo stond er in z'n voorsteltopic.Ik ben benieuwd of ik die beelden nou krijg deze week.... zoja, komt er direct een preview 8)
Zal ik dan eindelijk mijn eerste DF CPZ dvd krijgen?
Slecht nieuws... meneer is de belofte van opsturen niet nagekomen. Hij beweert dat hij het al opgestuurd heeft, wat natuurlijk flauwekul is. Ik heb zelfs 2 tientjes naar hem overgemaakt, omdat hij zei dat ie blut was en geen dvd's en verzending kon betalen (LOL). Ook nu, na 2 weken geen reactie... Sterker nog, meneer probeert mij op alle manieren te ontwijken en te negeren. Ik ben geblokkeerd op hyves, telefoon word niet opgenomen, geblokkeerd op msn en word niet gereageerd op mail. Ik denk dat ik z'n adres wel weet en zit erover na te denken om zelf maar eens naar Breda te gaan om die shit op te halen... Mijn geduld raakt op (misschien ironisch, aangezien er een aantal dvd's niet klaar zijn, maar dit is anders natuurlijk)...
vermoeiend dit...
p.s. ondertussen zijn er al wat cpz dvd's af... en aantal dvd's bijna klaar 8)