Ombouwen loste de PCCB probleem, maar kost ook een berg geld om het bij Porsche te laten doen. En er waren meer systemen die grint gevoelig zijn met hoge kosten posten. Adaptive cruise control radar aan de voorkant en de 360 camera’s en PDLS Mateix koplampen. Nu heb ik base lampen, geen camera aan de voorkant nog spiegels en geen cruisecontrol radar onder de kenteken op de voor bumper. Dat ging ook in mijn hooft spelen. Over een paar manden rij ik 8000/9000km door Frankrijk/Spanje en Zwitzerland. Als voorbeeld in de afgelopen jaar is binnen mijn road trip vrienden group 5 voorruiten gesneuveld. Wij rijden hoofdzakelijk afgelegen gebieden. Voorruiten zijn verzekerings werk maar de andere systemen zijn voor eigen rekening.Wimo schreef: 26 jul 2025, 12:56 Rennlist staat vol met mensen die de pccb schijven vervangen door stalen varianten omdat het kosten besparend is.. gebeurt ook bij veel Ferraris. Nooit overwogen? Schijven leveren je een handige cent op..
Wat vind je van de turbo spoolup vs de s? Ik vond dat het leukste aan de base.
De spoolup van de T is sneller dan de S. Stuk minder lag en snellere response! Daarom denk ik dat hij tussen 80-150 nauwelijks langzamer voelt. Na 160 voel je wel dat de acceleratie minder heftig is. Maar dat neem ik voor lief. Ik rij al jaren 99% van de tijd tussen 60 en 140. Tot de S. Dat was ook een issue, hoe gek het ook klinkt. Hij was TE SNEL voor de openbare weg