En ik ben niet anti Porsche al lijkt dat zo. Ik vind de nieuwe Cayman en de GT3 wel prima.Natuurlijk!
De rest zegt me net zoveel als een 114i:)
De vergelijkin Corolla--->Panamera was een analogie. Het 'volk' ook in hogere regionen loopt achter mekaar aan. Maar grote aantallen wil nog niet zeggen dat iets de beste is he.
Verder de vergelijking Ferrari Porsche, tuurlijk zie je amper een Ferrari want in totaal andere prijs/onderhoudsregionen en niet omdat 't een pronkersauto is al heb ik dat idee ook wel 'n beetje, maar bij Porsche vaak ook wel

Behalve op de Nürburgring zie je op trackdays en driftdays nou niet bepaald vaak Porkers tov de usual 'cheapo' BMW en andere voordeliger rwd bakjes, maar niet dat je bosjes nieuwe Boxsters/Caymans en Elfers ziet te trappen...., ligt aan 't prijskaartje (?)
Ze zijn op 'n paar overlappende modellen na onvergelijkbaar: De traagste/goedkoopste is 'n 460(nu 480 dacht ik) PK California, die zit in GT3 regionen al....
Verder zie ik graag een 917/956/962/959 Carrerar GT en de 997 in al z'n hoedanigheden is prima. 964RS ook lekker karretje:)