AV Time Attack 8-6

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Erik K.

Bericht door Erik K. » 21 jun 2008, 17:53

Luco

Bericht door Luco » 22 jun 2008, 12:28

WIE WIL VANMIDDAG OM 17.30 UUR OP RTL 7 HET PROGRAMMA OPNEMEN?

Mijn videorecorder neemt slecht op :?
Als iemand een dvd recorder heeft en rtl autowereld op wil nemen?
Ben namelijk in beeld met time attack, is wel gaaf als ik dat op dvd zou hebben.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 22 jun 2008, 13:28

Misschien dat het na vandaag ook hier te zien is: http://www.rtl.nl/automotor/rtlautowereld/video/

Luco

Bericht door Luco » 22 jun 2008, 15:54

Niemand die het op dvd of band op kan nemen voor me?

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 22 jun 2008, 17:43

Zag de viper van Elmar net voorbij komen... :)

Luco

Bericht door Luco » 22 jun 2008, 17:46

Ja gaaf om te zien, zometeen meer :D

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 22 jun 2008, 17:56

Daar was je dan ;)

Luco

Bericht door Luco » 22 jun 2008, 17:59

:D :D Vette twee seconden :D :D :D
Heb ik het geluid ook een keer van buiten gehoord.

Buco

Bericht door Buco » 22 jun 2008, 20:53

Vond het een waardeloos verslag, erg jammer. Ik vond de verdeling van de tijd die zij besteedde aan de activiteiten die die dag plaats vonden niet juist. Alles werd even heel snel benoemd, alleen bij de autopoets-wedstrijd deden ze een relatief uitgebreid verslag incl. diverse intervieuws :?

Heb wel diverse auto's van hier gezien (achtergrond) in die aflevering. Zoals o.a. de Viper van Elmar en de Subaru van Opa.

Will F.

Bericht door Will F. » 22 jun 2008, 23:13

en volgens mij ook de Sub van Bram; ergens op de paddock op de achtergrond hoor en zie je 'm voorbij rijden.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 22 jun 2008, 23:22

De auto van Opa was ook nog even te zien naast de RS4 van JD.

Jammer dat er zoveel tijd besteed werd aan de boring wax contest ipv de dB challenge :)

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 23 jun 2008, 01:11

Dat was idd. minder......uitzending van Time Attack en dan poetsen laten zien. :? :lol:

Ik heb 't opgenomen op de HD-recorder en kan 't voor je op een DVD'tje branden Luco?

Macboy

Bericht door Macboy » 23 jun 2008, 09:02

Serieus ? Meer aandacht voor poetscontest ???

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 23 jun 2008, 09:23

Auto's, dan gaat het toch over rijden en niet poetsen :?

Niels v D

Bericht door Niels v D » 23 jun 2008, 13:43

Dit programma is mede mogelijk gemaakt door valma ofzo, dan krijg je dat he :roll: Commerciële bagger.

Roy

Bericht door Roy » 23 jun 2008, 13:48

Zelfde als Route Mobiel tips bij Formule 1 uitzendingen :?

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 23 jun 2008, 14:03

direkte url gaat niet, maar het is niets bijzonder dus...

Hunter

Bericht door Hunter » 23 jun 2008, 15:08

luco hornsveld schreef:Ja gaaf om te zien, zometeen meer :D
Ik lag half te pitten op de bank, totdat dit voorbij kwam...
Leuk om te zien! 8)

Luco

Bericht door Luco » 23 jun 2008, 18:41

Opa schreef:Dat was idd. minder......uitzending van Time Attack en dan poetsen laten zien. :? :lol:

Ik heb 't opgenomen op de HD-recorder en kan 't voor je op een DVD'tje branden Luco?
Ja graag, alvast bedankt :D

Erik K.

Bericht door Erik K. » 23 jun 2008, 18:56

Hier is de uitzending te zien:

http://www.rtl.nl/automotor/rtlautowereld/video/

Bij 1:47 is de plek van DF nog te zien met o.a. de neus van de GTO.

VLA

Bericht door VLA » 23 jun 2008, 19:24

ErikKramer schreef:Hier is de uitzending te zien:

http://www.rtl.nl/automotor/rtlautowereld/video/

Bij 1:47 is de plek van DF nog te zien met o.a. de neus van de GTO.
Wtf, idd meer gezien van het poetsen dan van het rijden... :?

Metchu

Bericht door Metchu » 24 jun 2008, 00:36

wat een NERD met die bril op :? Ruk aflevering wat mij betreft... Die poetsers hadden nooit zoveel aandacht mogen krijgen :?

maar goed...

go4it

Pro Import

Bericht door go4it » 24 jun 2008, 12:45

RutgerK schreef:Net het artikel over de Time Attack gelezen in de Autovisie. Best veel aandacht voor de twee Skylines. Ik neem dat het er een dealtje is gemaakt met Pro import (gezien het vermelden van de URL in het artikel) over de aandacht aan deze auto, die in mijn auto niet geleverd heeft wat verwacht mocht worden.
Er is geen deal gemaakt hoor met ons. Hij vroeg gewoon mag ik je wat vragen stellen en die heb ik beantwoord that's all de rest is eigen invulling van hun geweest.

Daarnaast wat ik al tijdens de prijs uitrijking nog maar even vermeldde de organisatie vroeg hoeveel vermogen heeft de auto. Dus ik zeg maximaal 900pk. Dat betekent dus niet dat we daar ook mee hebben gereden totaal zinloos kan het vermogen toch niet kwijt.
Dus nogmaals maar even voor de duidelijkheid :D We reden in de ochtend op 1,6bar a 650pk ongeveer. En de kwalificatie en finale waren op 1.4bar. puur omdat er geen tractie genoeg was. De auto reed dus op +- 600pk.

Ik heb het in ieder geval super naar mijn zin gehad en kan niet wachten tot Assen!

Tot dan jongens!

Groetjes,
Kevin Go

RutgerK

Re: Pro Import

Bericht door RutgerK » 24 jun 2008, 12:59

go4it schreef:
RutgerK schreef:Net het artikel over de Time Attack gelezen in de Autovisie. Best veel aandacht voor de twee Skylines. Ik neem dat het er een dealtje is gemaakt met Pro import (gezien het vermelden van de URL in het artikel) over de aandacht aan deze auto, die in mijn auto niet geleverd heeft wat verwacht mocht worden.
Er is geen deal gemaakt hoor met ons. Hij vroeg gewoon mag ik je wat vragen stellen en die heb ik beantwoord that's all de rest is eigen invulling van hun geweest.

Daarnaast wat ik al tijdens de prijs uitrijking nog maar even vermelde de organisatie vroeg hoeveel vermogen heeft de auto. Dus ik zeg maximaal 900pk. Dat betekent dus niet dat we daar ook mee hebben gereden totaal zinloos kan het vermogen toch niet kwijt.
Dus nogmaals maar even voor de duidelijkheid :D We reden in de ochtend op 1,6bar a 650pk ongeveer. En de kwalificatie en finale waren op 1.4bar. puur omdat er geen tractie genoeg was. De auto reed dus op +- 600pk.

Ik heb het in ieder geval super naar mijn zin gehad en kan niet wachten tot Assen!

Tot dan jongens!

Groetjes,
Kevin Go
Hee Kevin,

Dan hebben jullie super goede 'reclame' gehad van Autovisie. :) Het geeft dan wel weer aan dat de journalisten niet het juiste gevoel hebben gevonden van de Time Attack in mijn ogen. Het was 'veel vermogen' op de paddock en 'poetsen' op het parkeerterrein.

Wat ik bedoel met wat ik had verwacht is dat het verschil met de Evo 6 groter zou zijn. Onder de 2.00 zat kennelijk niet in de baan begrijp ik nu.

go4it

Re: Pro Import

Bericht door go4it » 24 jun 2008, 13:30

RutgerK schreef:
go4it schreef:

Daarnaast wat ik al tijdens de prijs uitrijking nog maar even vermelde de organisatie vroeg hoeveel vermogen heeft de auto. Dus ik zeg maximaal 900pk. Dat betekent dus niet dat we daar ook mee hebben gereden totaal zinloos kan het vermogen toch niet kwijt.

Tot dan jongens!

Groetjes,
Kevin Go
Hee Kevin,

Dan hebben jullie super goede 'reclame' gehad van Autovisie. :) Het geeft dan wel weer aan dat de journalisten niet het juiste gevoel hebben gevonden van de Time Attack in mijn ogen. Het was 'veel vermogen' op de paddock en 'poetsen' op het parkeerterrein.

Wat ik bedoel met wat ik had verwacht is dat het verschil met de Evo 6 groter zou zijn. Onder de 2.00 zat kennelijk niet in de baan begrijp ik nu.
Hey Rutger!

Ik heb in de ochtend net onder de 2 min gereden.. Maar daarnaast hebben m'n remmen het ook begeven tijdens de training ik zou misschien niet eens de finale gaan rijden vanwege veiligheid.. M'n schijven waren op en gebarsten en trapte 3x door mn rem bij de tarzan... Niet echt lekker gevoel dus daarom zeer rustig aan gedaan met aanremmen...

Die evo was ook dik snel! Maar goed die reed ook met 550pk en is een stukkie lichterrr dan ik :D

Je hebt volledig gelijk dat de tijden van mij onder de 2min hadden gekunt maar er waren helaas een aantal beperkende factoren waardoor het moeilijk werd.. (remmen en baan was glad)

Even over dat autovisie heb je die uitzending gezien dan?? Wat een drama hahahahah Maar wel 3x door t beeld geschoten:D

Tot snel!

Groetjes,
Kevin Go

Plaats reactie