Weet iemand hier wie of degene die het volgende filmpje heeft gemaakt ook hier op het forum zit het betreft paars/violet M3 E36 coupe die 25-09-2011 het volgende filmpje heeft gemaakt.Hij volgde ons de eerste 2 min.
Dinsdag een heerlijk dagje op de ring gehad (trackday). Prachtig weer, geen enkele baansluiting, prima gedrag op de baan. We waren weer met 2 GTSen was erg mooi. Aardig wat rondjes gereden, dit was de snelste op video (laatste rondje van de dag op een bijna verlaten baan).
Nieuw cameratje (pov HD) doet het al wat beter, moet nog wel wat aan de donker binnen/licht buiten afstelling doen. Geluid is trouwens echt ruk, daar moet een externe mic misschien iets aan kunnen.
Gerwin Ring schreef:Dinsdag een heerlijk dagje op de ring gehad (trackday). Prachtig weer, geen enkele baansluiting, prima gedrag op de baan. We waren weer met 2 GTSen was erg mooi. Aardig wat rondjes gereden, dit was de snelste op video (laatste rondje van de dag op een bijna verlaten baan).
Nieuw cameratje (pov HD) doet het al wat beter, moet nog wel wat aan de donker binnen/licht buiten afstelling doen. Geluid is trouwens echt ruk, daar moet een externe mic misschien iets aan kunnen.
Als eerste, lekker rondje
Wat ik zie dat je aan je camera kan verbeteren is
- een heel stuk verder naar voren monteren zodat je meer uitzicht uit je voorraam hebt, de rugleuning van de stoelen is bijzonder oninteressant om in beeld te hebben. Zolang je stuur en voorraam er volledig op staat is het goed.
- iets hoger monteren zodat je niet 'net' over het dashboard heen kijkt, dit voorkomt ook dat de camera recht de felle lucht in kijkt en dus de belichting omlaag gaat regelen. Is imo voor de kijker ook prettiger om naar te kijken.
- je raam grondig schoonmaken (liefst na elke lap).
2 filmpjes van mij waarbij je kan zien wat ik ongeveer bedoel. Dit helpt meer dan je camera softwarematig bijregelen.
Gerwin Ring schreef:de komende week scuderia, we gaan er weer iets moois van maken!
Veel plezier. Vandaag waren al aardig wat rijders van SH aanwezig, waaronder de Ringrunners of Sweden en zelfs een GT3 uit (als ik het goed zag) Jamaica...
Was vandaag een heerlijk weertje in AF ! Alleen jammer van die sluiting vanaf rond 1330u tot nu.......of ie nog open gaat, ben benieuwd...
Macboy schreef:JP ik zag je auto staan bij Adenauer Forst. Polo gezien ?
(...)
Toen ik tussen 1400-1430u weer naar beneden gerold was, zag ik pas de Polo staan. Alleen weer jammer dat de eigenaar nergens te bekennen was..... Heb je/jullie nog lang blijven wachten? Toen ik hoorde dat rijders vanaf Kesselchen tegen het verkeer in terug naar Breidscheid moesten, heb ik mijn plan getrokken.
Uiteindelijk is de baan niet meer open geweest (?)
Was pas mijn 2e keer Am Ring dit jaar en zal ook de laatste zijn geweest. Ook vandaag geen rondjes zelf gereden.
Camera in de GTS mag iets hoger idd maar ik vind het ook wel gaaf om de krachten op de bestuurder te zien dus hoeft van mij niet persé verder naar voren.
Tsja, als de GmBH besluit om bij Kesselchen te vangrail te gaan repareren maar niet vantevoren met borden dit aangeeft, dat daar mensen en auto's stilstaan, is het wachten op de klapper. Zijn nog rijders geweest die de werkers gewaarschuwd hebben voor de gevaarlijke situatie.
Dat heeft denk ik vrij weinig te maken met wat vandaag gebeurd is.
En zelf discipline ontbreekt bij de ring taxi's ook regelmatig.. rechts inhaal verbod ? mwah..
Michel Huisman schreef:Dat heeft denk ik vrij weinig te maken met wat vandaag gebeurd is.
Dat kan Michel, ben er dit jaar denk ik een stuk of 7 keer geweest, waaronder vorig weekend daarbij viel mij dit sterk op, snap ook wel dat dit gebeurd, ben zelf ook niet altijd heilig, als je eenmaal in een groepje zit wat redelijk gelijk op gaat, is het ook best leuk, alleen niet iedereen reageert daar even verstandig op.
Zou wel jammer zijn als op deze manier TF onder druk komt te staan, want vorig weekend was het ook al een drama.