Gerwin Ring schreef:Dinsdag een heerlijk dagje op de ring gehad (trackday). Prachtig weer, geen enkele baansluiting, prima gedrag op de baan. We waren weer met 2 GTSen was erg mooi. Aardig wat rondjes gereden, dit was de snelste op video (laatste rondje van de dag op een bijna verlaten baan).
Nieuw cameratje (pov HD) doet het al wat beter, moet nog wel wat aan de donker binnen/licht buiten afstelling doen. Geluid is trouwens echt ruk, daar moet een externe mic misschien iets aan kunnen.
Als eerste, lekker rondje
Wat ik zie dat je aan je camera kan verbeteren is
- een heel stuk verder naar voren monteren zodat je meer uitzicht uit je voorraam hebt, de rugleuning van de stoelen is bijzonder oninteressant om in beeld te hebben. Zolang je stuur en voorraam er volledig op staat is het goed.
- iets hoger monteren zodat je niet 'net' over het dashboard heen kijkt, dit voorkomt ook dat de camera recht de felle lucht in kijkt en dus de belichting omlaag gaat regelen. Is imo voor de kijker ook prettiger om naar te kijken.
- je raam grondig schoonmaken (liefst na elke lap).
2 filmpjes van mij waarbij je kan zien wat ik ongeveer bedoel. Dit helpt meer dan je camera softwarematig bijregelen.