Pagina 18 van 25

Geplaatst: 17 feb 2008, 16:03
door Elmar
Welcome BigD.

Video Session 3, at around 6:10. Did you want to outbrake me or where you afraid of a collision?

Geplaatst: 17 feb 2008, 16:23
door Ben_968CS
Ik verheug me er op Cor!

Geplaatst: 17 feb 2008, 17:50
door BigD
Elmar schreef:Welcome BigD.

Video Session 3, at around 6:10. Did you want to outbrake me or where you afraid of a collision?
A mistake pure and simple. :oops: I left my braking too late and didn't want to run into the back of you so took avoiding action.

Your car was going really well. 8) I tried to stay with you and learn the lines but you got away. :lol: :lol: Got a bit held up with traffic too.

Your's was even quicker than the CSL. :wink: 8)

Geplaatst: 17 feb 2008, 17:55
door BigD
Macboy schreef:
Michel Huisman schreef:I believe these are the vids from Jamsie.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3083916543
8 min 2s erg spannend moment :)
Ja, het was nog een beetje gladde. :lol: :lol:

Geplaatst: 17 feb 2008, 17:56
door Race For Fun
Cor Dame schreef: Al maak je de hele wagen van plastic Ben...............je zal het nodig hebben.
Ik ben nu de data aan het verwerken en de eerst volgende battle zal je in het stof moeten bijten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Have a nice day Ben

Corvette alias Black Arrow
zorg je dan voor 'officiele' tijdmeting, want: eerst zien dan geloven ;-)

p.s. wat zijn de specs van jouw wagen Cor zoals pk/Nm/gewicht verhouding?

Geplaatst: 17 feb 2008, 19:11
door Roel SpeedCars
Ben_968CS schreef:... Trucje voor bij de Vodafone bocht: op driekwart van de bocht moet je het linkervoorwiel over de curb rijden, dat geeft je net een stukje extra grip en zorgt ervoor dat je precies op de ideale lijn zit. Je ziet aan de curb waar dat is: daar is hij zwartig van het rubber. Enne: niet te hard de bocht in, daar komt onderstuur van...

Nog een paar dingetjes (zei de wijsneus):
- Scheivlak: let op dat het loslaten van het gas niet samen valt met het op lichtst zijn van de auto: je kunt de achterkant dan verliezen (en ik kan het weten). Remmen en gas loslaten liever net na het hoogste punt van de heuvel, dan er boven op;
- Bos in (is dat Kumho?): altijd met meer dan de helft van de auto over de betonnen curbs rechts rijden. je hebt dan veel meer grip en je rijdt dan een betere lijn waardoor je minder kans hebt op een uitglijder;
- Bos uit: helemaal links buiten tegen de lijn aan rijden, heeeel laat naar binnen sturen (net als bij het ingaan van het Scheivlak) en dan pas heel laat de lijn rechts (niet de curb!) raken (ik dacht waar het reclame bord rechts begint). Pas vreselijk op dat je niet buiten de ideale lijn komt, daar is deze bocht spiegelglad. Als ik deze bocht goed neem, krijg ik daar zo'n exitsnelheid van dat de hele dikke jongens mij pas achterhaalden op het moment dat er alweer geremd moet worden (en dat is te laat . :mrgreen: )
Bedankt voor de tips Ben :!: gas loslaten/remmen dus pas NA de heuvel voor het scheivlak. Voor mijn gevoel moet ik dan wel heel hard de ankers uitgooien :) om niet te hard het scheivlak in te denderen.
Volgende keer maar eens oefenen.

En Cor 270 op het rechte eind :shock: twas ook net of ik stilstond als je voorbij kwam :mrgreen: terwijl ik toch ook een niet echt langzame 210 haal daar.

Roel.

Startpost bijgewerkt

Geplaatst: 17 feb 2008, 19:25
door indobesar
Zie startpost voor overzicht van al het mediamateriaal.

Geplaatst: 17 feb 2008, 19:34
door Peter Tunissen
N6GSR schreef:btw Peter the day was great, no bull shit just driving FUN and boy did we have lots off it , expect more cars in attendance from the uk,

the boys were very impressed@ zandvoort and will be back
Jason
Thanks!
It was great to have you guys around and hear you squealing around the track! :D

Geplaatst: 17 feb 2008, 19:52
door MAC-nine
Hi!!

Hartstikke Bedankt voor de geveldige dag!!


Hier mijn photo album!!
http://s175.photobucket.com/albums/w137 ... mview=grid


See you next time!!

Sebastian

Geplaatst: 17 feb 2008, 20:42
door N6GSR
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=189723

heres donalds view off the time @ zandvoort

Very good reading
Jason

Re: Startpost bijgewerkt

Geplaatst: 17 feb 2008, 20:44
door Martijn_H
indobesar schreef:Zie startpost voor overzicht van al het mediamateriaal. http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2277719086


Mooie film Michel! Die corolla gaat erg lekker! Zelfde geldt voor Francisco met de Golf, aantal ronden meegereden. Ging erg goed over 't circuit, lekker agressief. Wilde later nog een keer maar kon je niet meer vinden. De 5 ronden in 968 waren ook geweldig, wat een grip en remvermogen! Mooi om de auto's weer op beeld terug te zien! De Panda (Paul) en Leon (DDX) wil ik ook zeker niet tekort doen, ook dat waren super rondjes! Gelukkig heeft zo'n Leon ESP :lol:.

Geplaatst: 17 feb 2008, 20:45
door Downforce Hans
Harry-944-basic schreef:
Cor Dame schreef: Al maak je de hele wagen van plastic Ben...............je zal het nodig hebben.
Ik ben nu de data aan het verwerken en de eerst volgende battle zal je in het stof moeten bijten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Have a nice day Ben

Corvette alias Black Arrow
zorg je dan voor 'officiele' tijdmeting, want: eerst zien dan geloven ;-)

p.s. wat zijn de specs van jouw wagen Cor zoals pk/Nm/gewicht verhouding?
Wat ben je fanatiek Harrie, er zijn ook andere auto`s buiten een Porsche die hard kunnen. :wink:

Re: Startpost bijgewerkt

Geplaatst: 17 feb 2008, 21:15
door DDX
Martijn_H schreef: Gelukkig heeft zo'n Leon ESP :lol:.
is wel handig met voorbande met max 1mm profiel, beetje vochtig circuit en vermogen op voorwielen ja :lol:
(maar kan niet zeggen dat ik er echt last van heb, grijpt minimaal in eigenlijk)

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:28
door Race For Fun
HANZ06 schreef:
Harry-944-basic schreef:
Cor Dame schreef: Al maak je de hele wagen van plastic Ben...............je zal het nodig hebben.
Ik ben nu de data aan het verwerken en de eerst volgende battle zal je in het stof moeten bijten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Have a nice day Ben

Corvette alias Black Arrow
zorg je dan voor 'officiele' tijdmeting, want: eerst zien dan geloven ;-)

p.s. wat zijn de specs van jouw wagen Cor zoals pk/Nm/gewicht verhouding?
Wat ben je fanatiek Harry, er zijn ook andere auto`s buiten een Porsche die hard kunnen. :wink:
weet ik, we werden bij de zandvoort 500 door de eerste de beste suzuki van de baan gereden.....

maar waar ik me een beetje over verbaas is dat er heel snel wordt gerekend zo van ik heb dit gedaan en dat en zus en zo dus rij ik dik onder de 2 minuten. de theorie is mooi maar de praktijk valt vaak anders uit, vandaar dat ik vraag om een tijdmeting, dan heb je 'bewijs'. ik heb al zo vaak mannen horen vertellen dat ze zo snel zijn op het circuit, en als ik ze dan aanbied een rondje in mijn wagen te rijden om eens te laten zien hoe snel ze zijn is dat opeens niet interessant omdat de wagen 'niet snel genoeg' zou zijn......... natuurlijk.....

en ik heb de corvette achter me aan gehad toen ik in de 968 reed, ik weet hoe snel de wagen is, zeker weten!

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:30
door Opa

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:32
door Opa
Nog een paar dan maar:


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 896sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 897sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8100sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 899sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 894sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 891sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 890sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 888sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 887sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 889sMe.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8101sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8102sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8104sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8105sp.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8106sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8107sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8108sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8115sp.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8124sM.jpg[/img]


[img:800:530]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... 8126sp.jpg[/img]

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:54
door GTRene
fotograven en filmers, dank voor al het werk 8) top om dingen terug te zien en voor jullie inzet :wink:

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:01
door Eef
Eindelijk iemand die foto's van het spinnen van ons in de MR2 hebben gemaakt. Zijn er nog meer?

Ik zal mij eens even snel voorstellen, ik ben Eva, 21, vriendin van Harm Koks. Zat samen met een vriend van Harm in de MR2 en vond het heel stiekem erg leuk om te spinnen. Puur en alleen gedaan wanneer er geen andere auto's in de buurt waren om het veilig te houden, en natuurlijk wanneer de vangrails en banden op grotere afstand waren. Moet niet te gevaarlijk worden voor ons en de mederijders.

Eef

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:02
door Jan Visser
GTRene schreef:fotograven en filmers, dank voor al het werk 8) top om dingen terug te zien en voor jullie inzet :wink:
Absoluut mee eens!!!


Vind die van mijn remschijven mooi gelukt, opa / Ron!! Thnx daarvoor.

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:05
door Tom V
Eef schreef:Zat samen met een vriend van Harm in de MR2 en vond het heel stiekem erg leuk om te spinnen. Puur en alleen gedaan wanneer er geen andere auto's in de buurt waren om het veilig te houden, en natuurlijk wanneer de vangrails en banden op grotere afstand waren. Moet niet te gevaarlijk worden voor ons en de mederijders.
Als je dat wil doen kun je dat beter op de paddock doen ben ik van mening.

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:09
door Opa
Jan Visser schreef: Vind die van mijn remschijven mooi gelukt, opa / Ron!! Thnx daarvoor.
Als je 'm in 't groot wilt hebben dan stuur je maar een pb met je email-adres. :wink:

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:13
door Eef
Tom944 schreef:
Eef schreef:Zat samen met een vriend van Harm in de MR2 en vond het heel stiekem erg leuk om te spinnen. Puur en alleen gedaan wanneer er geen andere auto's in de buurt waren om het veilig te houden, en natuurlijk wanneer de vangrails en banden op grotere afstand waren. Moet niet te gevaarlijk worden voor ons en de mederijders.
Als je dat wil doen kun je dat beter op de paddock doen ben ik van mening.
Ik reed niet, was ook niet gewaarschuwd. Maar om nou te zeggen dat we er een gevaarlijke situatie van gemaakt hebben lijkt me toch ook niet?

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:18
door Bram
Bewust spinnen?

Al heeft het geen gevaarlijke situatie opgeleverd, echt normaal is het niet. Er zijn mensen die nog wel eens flink op het gas willen gaan staan, daar is het ook een circuit voor.

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:19
door Jan Visser
Eef schreef:
Tom944 schreef:
Eef schreef:Zat samen met een vriend van Harm in de MR2 en vond het heel stiekem erg leuk om te spinnen. Puur en alleen gedaan wanneer er geen andere auto's in de buurt waren om het veilig te houden, en natuurlijk wanneer de vangrails en banden op grotere afstand waren. Moet niet te gevaarlijk worden voor ons en de mederijders.
Als je dat wil doen kun je dat beter op de paddock doen ben ik van mening.
Ik reed niet, was ook niet gewaarschuwd. Maar om nou te zeggen dat we er een gevaarlijke situatie van gemaakt hebben lijkt me toch ook niet?
Het spinnen zal ook wel niet met zin gedaan zijn denk ik, of wel?

Geplaatst: 18 feb 2008, 00:22
door Eef
Door mij niet, zag het ook niet aankomen eerlijk gezegd. Rij normaal met Harm mee en die rijdt heel beheerst. Heb de persoon in kwestie ook uitgedaagd voor een normaal rondje en dat kon hij ook. Daarna gingen we nog 1 rondje en had ik het wel gezien, haha, blijf toch een meisje hoor.