VW Up! + Audi A3 besteld [up p21]
- JP
Re: BMW 325i E36 tracktool + Lightweight
Coole Mini
Veel plezier met dit koekblikje. 
- GTRene
op de snelweg rijbewijs veilig ook al rijd je vol gas 
- Tim N
Top Steven, helemaal mooi. Enkel nog even investeren in Hi-Lo's, 7,5"remmerij en 10" en dan heb je helemaal een lekker sturend karretje.
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Nu paar dagen gestuurd met het karretje. Nieuwe achterbandjes gemonteerd. Remmen zijn even wennen zonder rem-bekrachtiging maar remt wel hard als het moet.
Nu een tankje met octaan-booster en tune up om aanwezig kool in de cilinders wat "op te lossen". Stationair toerental naar beneden gezet en het motortje gaat hierdoor al beter uit gelukkig en loopt veel rustiger als ik voor het stoplicht sta. Grip is echt wel bijzonder, al was ik lightweight ook niet echt gewend natuurlijk. De e36 voelt wel lightweight aan qua stuurgedrag, maar 620kg ik toch wel anders. Mist wat vermogen, maar de lol op kleine bochtige weggetjes (genoeg hier in Friesland) maakt een hoop goed. Erg leuk en vooral goedkoop daily vervoer. Zolang problemen uit blijven, blijf ik er lekker in rijden!
Nu de e36 schorsen en even aan de kant zetten om hem volgend jaar weer te gebruiken voor trackdays!
Nu een tankje met octaan-booster en tune up om aanwezig kool in de cilinders wat "op te lossen". Stationair toerental naar beneden gezet en het motortje gaat hierdoor al beter uit gelukkig en loopt veel rustiger als ik voor het stoplicht sta. Grip is echt wel bijzonder, al was ik lightweight ook niet echt gewend natuurlijk. De e36 voelt wel lightweight aan qua stuurgedrag, maar 620kg ik toch wel anders. Mist wat vermogen, maar de lol op kleine bochtige weggetjes (genoeg hier in Friesland) maakt een hoop goed. Erg leuk en vooral goedkoop daily vervoer. Zolang problemen uit blijven, blijf ik er lekker in rijden!
Nu de e36 schorsen en even aan de kant zetten om hem volgend jaar weer te gebruiken voor trackdays!
-
Steven N.
Erg leuk wagentje maar kijk teveel om me heen.. dus tijd voor wat anders
Te koop, Mini 1000 Red Hot: http://link.marktplaats.nl/498860900" onclick="window.open(this.href);return false;
Te koop, Mini 1000 Red Hot: http://link.marktplaats.nl/498860900" onclick="window.open(this.href);return false;
-
KoenM
Hoe bedoel je dat je teveel om je heen kijkt? Gaat hij niet hard genoeg? 
"Het interieur is ook netjes en vertoond geen slijtage"
Op de foto ziet het interieur er niet echt netjes uit.. Wellicht even alle stof zelfde kant op vegen/stofzuigen?
"Het interieur is ook netjes en vertoond geen slijtage"
Op de foto ziet het interieur er niet echt netjes uit.. Wellicht even alle stof zelfde kant op vegen/stofzuigen?
- MartijnGizmo
Dat, en "stam + t"... 
-
Xave30
GLWS Steven ! 
-
Rupie
Cool autootje. Wel als vierde of vijfde auto ofzo.
-
Steven N.
Mini is voorzien van nieuwe APK zonder problemen. Heeft geen haast, maar hij is nog steeds te koop. Gebruik hem nu eigenlijk alleen maar hier in de stad en daarvoor is hij ideaal!
Vandaag staat de BMW bij het APK station om er weer een jaartje tegenaan te kunnen. Verwacht weinig rare dingen. Als de Mini weg is ga ik weer eens serieus met de BMW bezig om hem te verbeteren. Heb wat plannen, maar moet even de tijd en zin ervoor vinden nu ik bij mijn huis geen garage en oprit meer heb. De nieuwe trackday kalender van DF is daarin een goede stimulans
Twee parkeervergunningen

Voor de APK even een setje styling 44's eronder, staat best prima. Helaas passen m'n spoorverbreders er niet tussen.

Vandaag staat de BMW bij het APK station om er weer een jaartje tegenaan te kunnen. Verwacht weinig rare dingen. Als de Mini weg is ga ik weer eens serieus met de BMW bezig om hem te verbeteren. Heb wat plannen, maar moet even de tijd en zin ervoor vinden nu ik bij mijn huis geen garage en oprit meer heb. De nieuwe trackday kalender van DF is daarin een goede stimulans
Twee parkeervergunningen
Voor de APK even een setje styling 44's eronder, staat best prima. Helaas passen m'n spoorverbreders er niet tussen.
Laatst gewijzigd door Steven N. op 22 dec 2011, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xave30
Tweede pic no worky Steven. 
-
jarno1979
Hallo,even een kort vraagje,welke olie gebruik je voor de bmw?
greetz jarno
greetz jarno
-
Steven N.
@Cameloen: nu wel workie
@Jarno: loopt al jaren op 5w40 Kroon en geeft geen krimp, top torretje!
@Jarno: loopt al jaren op 5w40 Kroon en geeft geen krimp, top torretje!
-
Xave30
Steven Nauta schreef:@Cameloen:
-
Steven N.
Heb er niet veel moeite voor gedaan nog, maar de Mini mag nog steeds weg. Voor biedingen > PM.
http://www.driving-fun.com/occasions/18 ... 500km.aspx
http://www.driving-fun.com/occasions/18 ... 500km.aspx
-
Metchu
Xave30 schreef:Steven Nauta schreef:@Cameloen:
Epic DF-msn.
HAHAHAHAHA oldschool! was het helemaal vergeten! Goeie steven!
-
Steven N.
Mini verkocht, ben ik opzich wel blij mee. Oude en vooral Engelse oude auto's zijn gewoon niks voor me, ben ik achter gekomen. Het heeft me gelukkig niks gekost, dus vind het prima zo!
On to the next one?.. wie weet.. Zou niet weten wat, op het moment!
On to the next one?.. wie weet.. Zou niet weten wat, op het moment!
-
Xave30
Re: BMW 325i E36 tracktool + Lightweight verkocht
Gefeli met verkoop. 
-
Steven N.
Een hele tijd niks met de BMW gedaan, soms even een kort ritje maar beetje verpieterd verder.
Nu is het dus tijd om hem weer wat netter te maken en weer blij te zijn met die kar. Wat moet/gaat er gebeuren de komende tijd (in stapjes
):
- Kunststof afdekkapjes mistlichten (besteld)
- Nieuw scherm linksvoor en grillhouder ivm roest + spuiten + lak laten polijsten
- Aircopomp etc. verwijderen
- Uitlijning opnieuw
- Vloerplaten en deurpanelen maken
- Schuifdak inlijmen en plafond verwijderen
Komen vast meer zaken bij. Ben alleen nog opzoek naar zwart kunststof om deurpanelen te maken, wat kan ik hiervoor gebruiken?
Nu is het dus tijd om hem weer wat netter te maken en weer blij te zijn met die kar. Wat moet/gaat er gebeuren de komende tijd (in stapjes
- Kunststof afdekkapjes mistlichten (besteld)
- Nieuw scherm linksvoor en grillhouder ivm roest + spuiten + lak laten polijsten
- Aircopomp etc. verwijderen
- Uitlijning opnieuw
- Vloerplaten en deurpanelen maken
- Schuifdak inlijmen en plafond verwijderen
Komen vast meer zaken bij. Ben alleen nog opzoek naar zwart kunststof om deurpanelen te maken, wat kan ik hiervoor gebruiken?
- Reind
Goede plannen voor de Bimmer. Als deurpanelen heb ik alu platen gebruikt, zoals eigenlijk in elke raceauto word gebruikt. Deze heb ik vervolgens met mat zwart plakplastic beplakt. Je kunt ze ook gewoon spuiten. Met beide manieren heb je prima resultaat.
Fotos

Fotos
-
Steven N.
Wegens tijd gebrek en prioriteiten elders (huis kopen), staat de BMW op dit moment in een stalling. Hij zal hier begin volgend jaar ws weer uit komen, zodat ik dan de nodige aanpassingen kan uitvoeren. Het is dan ook de bedoeling dat hij dan weer eens een circuit gaat zien. De plannen zoals hierboven zijn ongewijzigd.
De Mini heb ik al weer een tijdje geleden verkocht, maar lightweight is het dagelijks wel weer. Een 5 deurs Kia Picanto met een pittige 85pk uit de shortlease. Leuk karretje om te zien van buiten en van binnen maar zit ook prima. Verder is het toch echt meer een vrouwen auto. Besturing is érg licht en met name in natte omstandigheden onderstuur ohne ende. Bij het woord audiosysteem hebben ze bij Kia niet echt stil gestaan en twee speakertjes uit oude wekkerradio's gehaald, je weet wel die €5,- Blokker dingen..

De Mini heb ik al weer een tijdje geleden verkocht, maar lightweight is het dagelijks wel weer. Een 5 deurs Kia Picanto met een pittige 85pk uit de shortlease. Leuk karretje om te zien van buiten en van binnen maar zit ook prima. Verder is het toch echt meer een vrouwen auto. Besturing is érg licht en met name in natte omstandigheden onderstuur ohne ende. Bij het woord audiosysteem hebben ze bij Kia niet echt stil gestaan en twee speakertjes uit oude wekkerradio's gehaald, je weet wel die €5,- Blokker dingen..
- Petrolhead Tom
Re: BMW 325i E36 tracktool + Picanto
Hij ziet er wel tof uit! En ze klinken ook best geinig.
- Joopieboy
Zijn leuke autootjes idd, Kia is zeker goed bezig de laatste tijd! Afwerking is ook een dikke prima. En de stereo, tsja dat kun je altijd nog zelf leuk aankleden. Je kan niet verwachten van een auto van een paar duizend euro dat er nu echt goeie stereo inzit. Klinkt leuk voor gewone radio en ziet er wel aardig uit, maar ach. 
- Adje ///M3
Heel bruut!
Goed genoeg om dagelijks mee rond te crossen toch?
Goed genoeg om dagelijks mee rond te crossen toch?
-
Steven N.
Vanwege een nieuwe stap in m'n carrière heeft ook de Picanto het veld moeten ruimen. Altijd een fijn wagentje gevonden voor de km's binnen Friesland die ik maakte. Echter ga ik nu een flink aantal meer km's maken. In de pool van het bedrijf stond nog een Fiat Punto Evo die ik het eerste jaar mag rijden. Leuk bakje om te zien, wel vol met stickers maar daardoor kan ik hem wel bijzonder goedkoop rijden.
Qua bouw blijft het Italiaans en is de auto van twijfelachtige kwaliteit. De eerste twee maanden stond ik dan ook om de week bij de dealer. Voor dat ik de auto kreeg heeft hij ook al aardig wat nieuwe onderdelen gehad. Nieuwe turbo (2x), nieuwe verstuivers, gordels achter, mattenset (2x), kleinere dashboarddelen, koppeling sensor, versnellingspook sensor... Voor de 60kkm's die ik maak is het een prima auto. Het is een Dynamics uitvoering waarbij hij voorzien is van fatsoenlijke audio, bediening op stuurwiel, bluetooth carkit, leuke bekleding, midden armsteun enz. Echter ben ik wel blij als ik rond mei 2014 een andere leasert uit mag zoeken. Dan weer een stapje hoger naar het C-segment.

Qua bouw blijft het Italiaans en is de auto van twijfelachtige kwaliteit. De eerste twee maanden stond ik dan ook om de week bij de dealer. Voor dat ik de auto kreeg heeft hij ook al aardig wat nieuwe onderdelen gehad. Nieuwe turbo (2x), nieuwe verstuivers, gordels achter, mattenset (2x), kleinere dashboarddelen, koppeling sensor, versnellingspook sensor... Voor de 60kkm's die ik maak is het een prima auto. Het is een Dynamics uitvoering waarbij hij voorzien is van fatsoenlijke audio, bediening op stuurwiel, bluetooth carkit, leuke bekleding, midden armsteun enz. Echter ben ik wel blij als ik rond mei 2014 een andere leasert uit mag zoeken. Dan weer een stapje hoger naar het C-segment.