chique heer in het verkeer !
Onzin. Tuurlijk een M3 is uber en een CS zal nog wel wat scherper zijn. Maar het blijft gewoon een snelle sportsedan / GT.Met een M3 nog op de stoep gaat dat ook niet werken want wat ik ook bedenk niks kan die M3 CS overtreffen.
En zo is het!markk schreef: Begrijp me niet verkeerd Rico. De M3 CS die je hebt is bloedmooi en ik denk dat je een grote fout begaat door hem weg te doen. Maar de ultieme stuurauto is het absoluut niet. Er is nog zoveel meer te krijgen dan een M3 dat m.i. meer DF geeft. In dezelfde, hogere maar ook zeker lagere prijsklasse.
Mark.
Mark dat will ik ook zeker niet betwisten !markk schreef:Rico, ik reageerde alleen even op je quote dat een M3 CS moeilijk te overtreffen is. Ik interpreteerde dat in de zin van DF en dat ben ik gewoon niet met je eens.
Mark.
Ik heb hem 3,5 jaar ( M3 dus), zonder problemen, geen gezeik, boetes die op 1 hand kan tellen..............................................Floris schreef:@ Romo ik denk dat het onzin gehalte wel meevalt, het is namelijk gezegd door iemand die 3 jaar zo'n ding gehad heeft....
En tuurlijk zijn er nog genoeg plaatsen waar je in NL zo en nu en dan goed gas kunt geven zelfs met auto's die sneller zijn als een M3. Maar als je 3 jaar dagelijks in zo'n auto hebt gereden kan ik me goed voorstellen dat het allemaal niet zo snel meer hoeft te zijn. Gezeik met de cops en uberhaubt de ruimte in het dagelijks verkeer het lijkt of je het 'bin there done that' gevoel ervan krijgt.
Rebel schreef:Ik vind vaag als je zegt dat het je niet boeit of de auto verkocht wordt ja of nee. Jou intentie is om hem te verkopen dus wil je hem kwijt. Dan moet je dat serieus aanpakken en op de meest efficiente manier doen.
Zo herkenbaar 8)Tom schreef:Net ook weer zoiets.
Vanmiddag ff auto gewassen voor volgende week (ga er deze week toch niet mee rijden en staat binnen), daarna ff naar een dorpje verder om bandenspanning in orde te maken. Terugrit heel de tijd rustig gereden, zat ook achter zo'n slome dokus (type 45 rijden op 50km weg en overal de tijd nemen). Nouja, bij een rotonde even een gat laten vallen, daarna lekker sportief die rotonde nemen(zonder te driften), uiteraard bij verlaten van de rotonde moest ik weer ff flink op de rem omdat die trut daar reed. Gelijk handje omhoog en vage gebaren.. vijf seconde later kijkt haar dochter die erlangs zat tot twee keer toe om, ik weet niet wat er aan het handje was maar ik deed niks fout. Een rotonde mag je in principe gewoon met 50km nemen, en de 10 minuten daarvoor had ik me ook aan de snelheid gehouden. Een stukje verderop ff terug naar twee en VOL erlangs gegaan. Niet dat het veel nut had op die weg want zat al snel op haar voorganger, maar toch. Toen ze weer achter me zat mooi dat elektrische zonneding omhoog gedaan zodat ik niet tegen die kop van d'r aan hoef te kijkenDom zielig volk zonder leven, opzoute met die aanstellerij.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten