Ben ik me van bewust, maar het ding heeft wel wat vermogen natuurlijk: Power 588 kW / 800 hp | Torque 1000 Nm | 0-100 km/h 4,1 s | Vmax 240 km/h.Kadett schreef: 23 feb 2025, 13:58Aerodynamisch als een muur (2 meter hoog en breed)en weegt iets van 2.5 ton dus zo gek is dat niet dat je met de helft aan vermogen meekomt. Ding klinkt lekker maar zo'n wagen heb je toch geen ruk aan, zelfs voor rechte sprintjes niet. Ja misschien tot de 150 ofzo daarna zal snel inkakken.Arthur schreef: 23 feb 2025, 13:27 Zo reed ik vorige week achter een MB G-wagon 800 Brabus en die kon mij niet afschudden, andersom ook nietWas leuk, ook ‘duimpjes’ uitgewisseld. Daarentegen reed ik gisteren een Golf 8 of 8,5 GTI achterop en deze ging naar rechts en toen ik hem voorbij wilde gaf hij gas… daar had ik meer moeite mee dan met die Brabus 800. We hadden er al een aardige snelheid opstaan, denk ergens tussen de 160 en 200. Uiteraard in de Duitsland (A31). Of die GTi-tjes zijn zo snel, of deze had een chip. Of ik overschat mijn M340i, kan ook
![]()
Een Up GTI met 190pk ook leukHeb nu zelf ook een Up GTI erbij, standaard, ook al heel leuk
![]()
Van 0-100 ben ik al langzamer. Top ben ik sneller. Ik reken mijn auto niet tot de trage auto’s maar dit ding was zeker zo snel. Inkakken vond ik wel meevallen, dat deed ie zeker niet bij 150. Tenzij je vindt dat mijn auto ook inkakt en niet zo vlot is, dan houdt het op