Formule 1 kiest voor Zandvoort
-
Robin
- Berichten: 57860
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Ha ik weet nog de stickers van Marlboro ofzo betr de GP Zandvoort '84(?) op de toonbank geplakt in een der plaatselijke tabakszaken waar ik sigaretten haalde(niet voor mezelf) en dat ik daar wel eens naartoe wilde. Nooit tijdens een GP op Zandvoort geweest. Ik heb nu nog 2 kansen begrijp ik. Misschien wel misschien niet. Vind het zélf veel te massaal(Was ook in 2013 op Spa GP, leuk, maar hoef ik niet meer)
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Mooi, nu heeft Assen weer een kans 
- Opa
- Berichten: 7002
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Ik ben 1 keer naar de F1 op Zandvoort geweest en dat was in 1980. 
- Alexsti
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Mannnn dat is al 44 jaar geleden.....tijd vliegt, hoe oud was je toen ?
- Opa
- Berichten: 7002
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Ik was nog net geen 18 en de tijd vliegt inderdaad. 
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Zandvoort presenteert grote vervanger van F1-race

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/29 ... an-f1-raceZojuist is namelijk duidelijk geworden dat de Formule E vanaf volgend jaar in Zandvoort gaat racen.
-
OnlineFabian
- Berichten: 7429
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
whooo hooo 
-
k33z
- Berichten: 3000
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Denk dat de Formule E met die nieuwe generatie nog best interessant kan worden. De huidige F1 autos klinken ook als een stofzuiger, dus dat verschil is ook niet enorm.
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
Huidige F1 is niks meer dan E on Steroids.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
