Formule 1 kiest voor Zandvoort

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 57861
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Robin » 05 dec 2024, 06:40

Ha ik weet nog de stickers van Marlboro ofzo betr de GP Zandvoort '84(?) op de toonbank geplakt in een der plaatselijke tabakszaken waar ik sigaretten haalde(niet voor mezelf) en dat ik daar wel eens naartoe wilde. Nooit tijdens een GP op Zandvoort geweest. Ik heb nu nog 2 kansen begrijp ik. Misschien wel misschien niet. Vind het zélf veel te massaal(Was ook in 2013 op Spa GP, leuk, maar hoef ik niet meer)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door JP » 05 dec 2024, 09:04

Mooi, nu heeft Assen weer een kans :coffee:

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7002
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Opa » 05 dec 2024, 09:32

Ik ben 1 keer naar de F1 op Zandvoort geweest en dat was in 1980. :D

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1235
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Alexsti » 05 dec 2024, 20:05

Opa schreef: 05 dec 2024, 09:32 Ik ben 1 keer naar de F1 op Zandvoort geweest en dat was in 1980. :D
Mannnn dat is al 44 jaar geleden.....tijd vliegt, hoe oud was je toen ?

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7002
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Opa » 05 dec 2024, 20:55

Ik was nog net geen 18 en de tijd vliegt inderdaad. :wink:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door JP » 23 jun 2026, 13:43

Zandvoort presenteert grote vervanger van F1-race
Afbeelding
Zojuist is namelijk duidelijk geworden dat de Formule E vanaf volgend jaar in Zandvoort gaat racen.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/29 ... an-f1-race

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7429
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Fabian » 23 jun 2026, 15:25

whooo hooo :verveeld:

Online
k33z
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door k33z » 23 jun 2026, 16:13

Denk dat de Formule E met die nieuwe generatie nog best interessant kan worden. De huidige F1 autos klinken ook als een stofzuiger, dus dat verschil is ook niet enorm.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9254
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door MParallel » 23 jun 2026, 17:25

Huidige F1 is niks meer dan E on Steroids.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten