Vanaf morgen ervaringsdeskundige... Atmosferisch rijden is zo 2014...Arthur schreef:Wat weet jij nu van een 335i, Joop?

Vanaf morgen ervaringsdeskundige... Atmosferisch rijden is zo 2014...Arthur schreef:Wat weet jij nu van een 335i, Joop?
Toch niet in een zwarte touring met kenteken 47-ZJ-FK mag ik hopen?Joop schreef:Vanaf morgen ervaringsdeskundige... Atmosferisch rijden is zo 2014...Arthur schreef:Wat weet jij nu van een 335i, Joop?
Mwah, nog heel ff wachten, heb de F30 nog maar net en ding loopt eindelijk lekker..... die 420nm gaat de M3 niet overtuigend overheenArthur schreef:Binnenkort in dit theater, Knot?
Ja.Knot schreef:Mwah, nog heel ff wachten, heb de F30 nog maar net en ding loopt eindelijk lekker..... die 420nm gaat de M3 niet overtuigend overheenArthur schreef:Binnenkort in dit theater, Knot?
Is dat echt zo'n terugval in toeren Joost van de handbak?
Ja.Joost schreef:Ik heb ze beide gereden toen ik op zoek was naar een E92 M3.
Verschil tussen M-DCT en een handgeschakelde bak was als dag en nacht vond ik. Auto lijkt er door te transformeren van een luie cruiser (handgeschakelde bak) tot een altijd bij de les zijnde sportauto (M-DCT).
Of er moet iets mis geweest zijn met de handgeschakelde M3 die ik reed, maar dat betwijfel ik.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Nee, ik heb met zowel een handgeschakelde e92 als een e90 M3 op straat en circuit gereden en ik vond het een heerlijk combi.Joost schreef:Ik heb ze beide gereden toen ik op zoek was naar een E92 M3.
Verschil tussen M-DCT en een handgeschakelde bak was als dag en nacht vond ik. Auto lijkt er door te transformeren van een luie cruiser (handgeschakelde bak) tot een altijd bij de les zijnde sportauto (M-DCT).
Of er moet iets mis geweest zijn met de handgeschakelde M3 die ik reed, maar dat betwijfel ik.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Joost schreef:En heb je ook met een M-DCT gereden?
Kun je daar niet de plaat in de kofferbak mee omhoog houden (vastklikken) ?trunk floor panel latch
Een korte bezichtiging bracht aan het licht:End Price € 23,950,-
113,000 km
First Registration 08/2008
Auto is in goed staat (hint: goed onthouden).
Eerste eigenaar met onderhoudsboekje (ook interessant!).
Keuring car pass in ordre.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Marcelvv en 14 gasten