Durf je wel........Tom schreef:Als we meeten maak ik wel wat fototjes Michel.

Michel
Durf je wel........Tom schreef:Als we meeten maak ik wel wat fototjes Michel.
Dood normale afschrijving op een BMWMichel P schreef:Durf je wel........Tom schreef:Als we meeten maak ik wel wat fototjes Michel.ik geef 10k voor de Z4
Michel
Inderdaad ik ook niet van wat ik nog weet van de testritjes...je akn elfs dat kantelpunt eerder laten komen met een andere chip...dus dan eerder de vanos zeg maar ..e meer koppel...en ow je kan de 1.8 naar 2.0 maken enz enz enzMichel P schreef:Dat eerste herken ik totaal niet, motor is over een zeer breed tourengebied erg soepel, en boven de 6k ishet helemaal feest.Fabian schreef:Ik vond de 111R-motor in de Elise geen fijne combinatie. ERG leuk voor circuit denk ik, maar voor de weg irriteerde ik me mateloos aan het alles of niets karakter (de hele krappe powerband dus).
Maar eehhhhh Michel, WAT een gave kar man! Gefeliciteerd! :banaan:
Verder, thanks!
Michel
ik vond hem onderin gewoon niet fijn, en dan vooral vanaf zeg de 3e/4e versnelling (weet niet meer precies, is alweer 2 jaar geleden dat ik met de 111R heb gereden), dan miste ik gewoon koppel en zat ik echt te wachten van ja, jaaaa, jaaaa, bijna, nog even, JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!Michel P schreef:Dat eerste herken ik totaal niet, motor is over een zeer breed tourengebied erg soepel, en boven de 6k ishet helemaal feest.Fabian schreef:Ik vond de 111R-motor in de Elise geen fijne combinatie. ERG leuk voor circuit denk ik, maar voor de weg irriteerde ik me mateloos aan het alles of niets karakter (de hele krappe powerband dus).
Maar eehhhhh Michel, WAT een gave kar man! Gefeliciteerd! :banaan:
Verder, thanks!
Michel
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, BMWDennis, GRzep, jvb, liquidpopcorn, matthyssie, maurizio, Murena, Sidney en 2 gasten