Het is geen GTRene

Dus Gerard, post aub even iets fatsoenlijker voortaan en je zult wat warmer ontvangen worden.
Volgens mij is Gerard al pleitenMacboy schreef:
Dus Gerard, post aub even iets fatsoenlijker voortaan en je zult wat warmer ontvangen worden.
Groot gelijk. Dit is dan ook een verkapt BMW forum en daar kunnen geen Golfjes bij.gerardR schreef:Mensen veel plezier op dit forum. ik ga genieten van mijn nieuwe Golf R in januari en niet meer laten afzeiken op deze site veel plezier de meeste van deze gasten lullen alleen over een R maar ik rij er straks in.
Hans sorry hoor wij komen elkaar vast een keer tegen zag dat je ondernemer bent in gouda.
veel plezier met je R
ps. ik kan kiezen ene dag golf r32 andere dag golf R
Waar zie je dat staan? Status uit een Golf halen? Dat zie ik hem niet zeggen.. en mij zeker niet!Rico schreef:LOL@verloop topic. En status uit een Golf halenzal een goed ding zijn maar ga nou niet in Porsche 997 turbo sferen praten, (lees; naast je schoenen lopen) dan ben je inderdaad nog niet rijp voor DF
Hans GP schreef:Waar zie je dat staan? Status uit een Golf halen? Dat zie ik hem niet zeggen.. en mij zeker niet!Rico schreef:LOL@verloop topic. En status uit een Golf halenzal een goed ding zijn maar ga nou niet in Porsche 997 turbo sferen praten, (lees; naast je schoenen lopen) dan ben je inderdaad nog niet rijp voor DF
Wij Golf rijders beschermen elkaar
PROESTgerardR schreef:Mensen veel plezier op dit forum. ik ga genieten van mijn nieuwe Golf R in januari en niet meer laten afzeiken op deze site veel plezier de meeste van deze gasten lullen alleen over een R maar ik rij er straks in.
Macboy schreef:...Met name natuurlijk jammer dat ie reageert op de post daarover en gewoon stug blijft volhouden zonder hoofdletters blijft schrijven en zijn teksten niet even naleest.
Precies dat bedoelde ik!Eric Z schreef:Per zin 2 toetsen extra is toch niet te teveel gevraagd: Een voor de punt, en een om de shift in te drukken voor de hoofdletter. Dan af en toe een komma gebruiken en dan hoor je niemand klagen.
Heb ik toch ECHT 'n toelichting bij nodig, bij die afkortingen...ben niet helemaal meer into VAG.gerardR schreef:oke hans maar heb je wel rns510 met camrena en pdc, en toch wel dcc want met 19 inch moet dat er wel op
gr gerard
De VW Golf R21T is nog niet uitRico schreef:Plus 1
Arthur schreef:@gerardR: niemand zeikt je af, althans, ik zie het niet. We proberen dingen duidelijk te maken maar je neemt de moeite niet eens (lijkt iig zo) om je te verbeteren. Ik zette bv na elke zin een "enter". Daar stoorde "iemand" zich ook aan en tijdens een verhitte discussie kwam dat naar boven. Wat doe ik dat nu netjes hè, gewoon achter elke zin door typen![]()
Dus jij kunt het ook!
Alleen heeft dat niks te maken met een paar gedragsregels (zoals voorstellen en leesbare schrijfstijl) op een forum.535d schreef:Hij is gewoon trots denk ik dat hij straks een Golf R kan rijden. En hij is nog jong, zijn er een hoop die dat hem niet nadoen. Om dat dan te gaan roepen is een tweede. Van mij mag je ook blijven GerardR en over niet al te lange tijd even schrijven over je nieuwe aanwinst!
Wat is VAG?Robin schreef:Heb ik toch ECHT 'n toelichting bij nodig, bij die afkortingen...ben niet helemaal meer into VAG.
Volkswagen Audi GroepSteven Nauta schreef:Wat is VAG?Robin schreef:Heb ik toch ECHT 'n toelichting bij nodig, bij die afkortingen...ben niet helemaal meer into VAG.
Volkswagen AGNielsH schreef:Volkswagen Audi GroepSteven Nauta schreef:Wat is VAG?Robin schreef:Heb ik toch ECHT 'n toelichting bij nodig, bij die afkortingen...ben niet helemaal meer into VAG.