Rutger, nee, gewoon zoals ik hem dagelijks rijd. Ik was ook niet van plan om met deze auto te rijden, dan had ik er iig andere banden ondergezet.RutgerK schreef:Jeroen, je hebt dus ter plekke niets aan de afstelling van het onderstel gedaan. Gewoon zoals je hem 'dagelijks' rijdt?jd schreef:Super mooie foto's Mark !RutgerK schreef: Ik ben eigenlijk benieuwd of Jeroen Dik nog iets kon veranderen aan zijn RS4 qua onderstel. Volgens mij wordt in het filmpje van Metchu over burenruzie Jeroen's Golf op een trailer het terrein op gereden. Helaas voor Jeroen Dik dat de Golf uiteindelijk vervangen moest worden door de RS4.
Het onderstel is origineel DRC die ik voor iets heb gemodificeerd en achter met een set andere veren, waardoor de auto nog iets lager ligt, karakter is hetzelfde gebleven. Moet nog wel een beetje "comfortabel" blijven, is ook 'moeders' auto, die ik stiekem als T-car heb ingezetnadat de Golf 's morgens bij de training problemen kreeg met de koppeling van de 1,3 en 5 (DSG).
Dat een quattro niet heilig is, klaar. Maar dat je met een R8 er (meerdere keren?) afgaat vind ik wel byzonder. Ik rijd de RS met alle hulpelektronica uit(op het circuit), en is DAN zeer contoleerbaar met een veel meer overstuurd karakter dan wanneer je de elektronica aan laat..
De auto maakte een mooi ingetogen geluid. Er waren toeschouwers die zeker wisten dat de RS4 van een compressor voorzien was door het geluid dat de auto maakte.
Motor is mechanisch kompleet standaard. De 4 kats zijn vervangen en uiteraard een chippie