http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... ij-op.html
Ben benieuwd hoe het partijprogramma eruit zou zien, naast de 130 en een stuk afvlakking van de benzineaccijns.
Nee je meent het. Het is me nooit opgevallendvh schreef:Gezien er tussen 08.00 en 17.00 veruit de meeste posts gemaakt worden op dit forum zou ik inderdaad zeggen dat het crisis is en niemand wat te doen heeft
Die Ruben met zijn 60% van de dag werken........en wat bereikt hij er mee.Peric schreef:Da's nog veel Ruben, ik werk 33.3% van een dag..
De rest slaap ik, eet ik en geniet van m'n vrije tijd.
:strong:
Een kekke lotus rijdenDownforce Hans schreef:Die Ruben met zijn 60% van de dag werken........en wat bereikt hij er mee.
Dikgedrukt: Chavez, Ahmedinejad, Castro z'n broer en Kim Fok Jung Gil niet in elk geval.Maus335i schreef:Nouja, Rutte heeft alleen het ontslag ingediend. Als de koningin nu een keer verstandig is accepteert ze het niet en zet ze al die pubers in Den Haag eens bij elkaar. Hopelijk laat ze het dan ook niet na om te wijzen op hun verantwoordelijkheid.
Nederland is op dit moment (zeker financieel) een flinke chaos en dat gaat niet beter worden. We hebben voorbeelden genoeg waar we naartoe kunnen: Italië, Spanje, Griekenland...
Zolang partijbelang voor het landsbelang gaat wordt het niks met onze huidige democratie. Volledig eens dus met Dennis en Wouter. En wat er is mis met 2 of 3 verplichte stromingen? En wie zegt uberhaupt dat democratie een werkend model is?
Nee, lekker tot september aanklooien midden in een recessie en vervolgens weer een half jaartje bezig met formeren. Lekker daadkrachtig en precies wat we nodig hebben #^&@(#&
De mooiste grap lijkt me straks verkiezingen met een soortgelijke uitslag als nu. Dat wordt helemaal feest![]()
Met een beetje mazzel pakt de PvdA weer stemmen terug bij de SP, die zitten tenslotte toch altijd bij elkaar te vissen. Zij decimeren en levelen elkaar wel.
Robin schreef:Al het commentaar in 't algemeen of hier specifiek?Rebel schreef:Allemaal koffiedik kijken hierboven.
De kiezer heeft wederom het woord. Peilingen zeggen nu nog niks. Pas enkele dagen voor de verkiezingen zullen ze een beter beeld gaan geven. Dan hebben de partijen hun standpunten kunnen toelichten. Ik ben ervan overtuigd dat de VVD wederom de grootste partij zal worden en hoop dat ze tijdens de formatie de SP links laten liggen. Want dat zal nog meer puin brengen.
Verder word ik moe van al het commentaar van de mensen die het minst bijdragen aan dit land. De wereld draait nu eenmaal om geld, deal with it.
Ik was altijd ook in de richting van :Wie betaalt, bepaalt.
Maar daar maak je in dit land geen vrienden mee.
+1.Maus335i schreef:Nouja, Rutte heeft alleen het ontslag ingediend. Als de koningin nu een keer verstandig is accepteert ze het niet en zet ze al die pubers in Den Haag eens bij elkaar. Hopelijk laat ze het dan ook niet na om te wijzen op hun verantwoordelijkheid.
Nederland is op dit moment (zeker financieel) een flinke chaos en dat gaat niet beter worden. We hebben voorbeelden genoeg waar we naartoe kunnen: Italië, Spanje, Griekenland...
Zolang partijbelang voor het landsbelang gaat wordt het niks met onze huidige democratie. Volledig eens dus met Dennis en Wouter. En wat er is mis met 2 of 3 verplichte stromingen? En wie zegt uberhaupt dat democratie een werkend model is?
Nee, lekker tot september aanklooien midden in een recessie en vervolgens weer een half jaartje bezig met formeren. Lekker daadkrachtig en precies wat we nodig hebben #^&@(#&
De mooiste grap lijkt me straks verkiezingen met een soortgelijke uitslag als nu. Dat wordt helemaal feest![]()
Met een beetje mazzel pakt de PvdA weer stemmen terug bij de SP, die zitten tenslotte toch altijd bij elkaar te vissen. Zij decimeren en levelen elkaar wel.
Flink verschil tussen het begrotingstekort en het nederlandse spek.Robin Hartog schreef:Correct me if I'm wrong, maar ik ben bang dat als we nu niet eerst even naar ons zelf kijken in plaats van iedereen het zo goed mogelijk te maken dat we echt binnen een paar jaar aan de grond zitten en we zelf een derdewereldland worden.
Wat gebeurde er ookweer toen Nederland unaniem tegen de Europese grondwet stemde, juist hij werd in een veranderde vorm alsnog door onze strot gedrukt door Brusselromo schreef:De EU zal de BV Nederland maximaal willen houden aan de 3% norm, want wij hebben ons gereformeerde zuunigheidvingertje richting de knoflookstaten laten gelden. Dus speelt de EU het knetterhard, das direct koren op de molen van Wilders, die dit als verkiezingsthema strategisch zal uitspelen, dit gezien de negatieve sentimenten in Nederland t.a.v. de EU.
Dat Wilders nu overal de gebeten hond is en wordt afgeschreven lijkt mij zeer prematuur........dit gezien de kwantiteit aan Henken en Ingrids....................die zullen zeer gevoelig zijn voor deze, al tijden sluimerende, sentimenten.
Ik kon zo snel niet veel bronnen vinden, maar 900 miljard pensioengeld lijkt me overtrokken. Aldus deze site zou een kwart uitstaan aan europese obligaties (waaronder Portugal, Italie, Griekenland en Spanje) van 161 miljard, dat zou een totaal maken van 640 miljard.smiley schreef:Flink verschil tussen het begrotingstekort en het nederlandse spek.Robin Hartog schreef:Correct me if I'm wrong, maar ik ben bang dat als we nu niet eerst even naar ons zelf kijken in plaats van iedereen het zo goed mogelijk te maken dat we echt binnen een paar jaar aan de grond zitten en we zelf een derdewereldland worden.
We hebben hier alleen al aan pensioenen zo'n 900 miljard staan, en onze spaarcenten/beleggingen doen ook zo'n 400 miljard.
Totaal al meer vet op de botten dan het complete europeesche reddingsplan.