De 1M/// voelde qua performance hetzelfde als mijn asc1. Misschien dat ik dacht dat acs1 wat sterker was, maar kan ook niet. Nou, het is dus hetzelfde. lol. Ik rij ook al 3 jaar met een BMW tjip, lol, volgens mij rij je met de 1M/// gewoon met een acs1 tjip, zou me echt helemaal niets verbazen.Erik K. schreef:Dan zou hij dus vrijwel dezelfde specs hebben als de auto van Ferdi.
490Nm aan de wielen is +15% 563,5Nm. En dus beide zo'n 380pk
Ferdi hoe is jou gevoel, even snel of....?
Kreeg een maand geleden van Schnitzer ook een heel vriendelijk bericht, als mijn auto 100k gelopen had, kon ik langskomen voor een gratis!! controle. Ik dus die controle gedaan, tegelijkertijd met mijn 1M/// avontuur. Was uiteraard niets aan de hand, aufwiedersehn. Misschien hebben ze alleen maar even de motorkap gepoetst maar toch, geen slechte service.
Verbaast me trouwens niet die 380pk, want hoe hou je anders een e92m3 bij? Snelheid is gewoon peekaa's, heb je niets aan je koppeltje. Die e92m3 dingen zijn namelijk achterlijk snel als het om rechtuit branden gaat.
Maar da's dus mooi, met de 1M/// koop ik dus weer een ACS1, alleen dan met sjonnie wielkasten en twee keer zo duur :banaan: