Horloge / Horloges topic
-
Re: Horloge / Horloges topic
Gaaf ding!
Nooit om de pols gehad (die 44mm is erg op het randje voor mijn dunne polsen) maar zoiets wil ik ook nog wel es. Al vind ik die AP nogwat Safari ook erg stoer.
Nooit om de pols gehad (die 44mm is erg op het randje voor mijn dunne polsen) maar zoiets wil ik ook nog wel es. Al vind ik die AP nogwat Safari ook erg stoer.
- dvh
Brrr.. Nee.
Vierkant kan ik wel waarderen, zag een prachtig horloge tk staan op dzvl:

Erg mooi !
Vierkant kan ik wel waarderen, zag een prachtig horloge tk staan op dzvl:
Erg mooi !
-
Die Cartier is geloof ik het eerste polshorloge ooit 
Als het vierkant moet zie ik liever de Monaco.
Ik wil nog teveel

Als het vierkant moet zie ik liever de Monaco.
Ik wil nog teveel

- dvh
Goede starter dan 
Heb je hem nog of al weggedaan ?
Hier nog wat picces gebietst van dzvl

Hier nog wat picces gebietst van dzvl
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Waar zou ik een dergelijk ref. nr. eventueel kunnen vinden op internet? 33-35mm is inderdaad wel erg klein. De klok die ik nu heb is 43mm, dat vind ik wel een mooie maat.dale vito schreef:Zonder ref. nr is het heel erg moeilijk om er wat van te zeggen. Omega heeft een onwaarschijnlijk aantal modellen / modelvariaties gemaakt. Deze doet mij iets te veel denken aan de vintage Railmaster en ik zo uit mijn hoofd niet of de Seamaster als zodanig is geleverd. Zie bijv. http://quicklook.watchprosite.com/show- ... bLoB_s-10/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.Mark Nauta schreef:Heren horloge-kenners,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vintage Omega Seamaster. Het liefst zo een als op onderstaande foto's. Waar kan ik dit soort klokken het beste zoeken en vinden en waar moet ik op letten? Ik heb geen ervaring hiermee, maar zou graag eens een dergelijke klok om de pols hebben. Wat zijn ook reële prijzen?
Alle tips zijn welkom.
Deze Seamasters zijn overigens in de regel vrij klein. 33-35mm is alles mee gezegd. Prijzen vallen alleszins mee maar zijn afhankelijk van de staat, onderhoud, particulier/handelaar etc.
-
Ik bedoel dat die cartier santos het eerste polshorloge ooit zou zijn geweest, zie wiki:dvh schreef:Goede starter dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Cartier_SA" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Al lees ik daar dat Patek iets eerder was.
Heb verder niets met cartier...
- dvh
Ahzo, begreep het verkeerd
...
Heb zelf ook niks met Cartier, vind het over het algemeen beetje 'gay' watch.
Maar deze Santos vond ik dan wel weer erg goed gelukt.

Heb zelf ook niks met Cartier, vind het over het algemeen beetje 'gay' watch.
Maar deze Santos vond ik dan wel weer erg goed gelukt.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Paar maanden geleden al vaker over gehad, maar dit is mijn holy grail modern:
2011 ROO:
Zeer aparte klok..........mooi zonder cijfers........maar waarschijnlijk alleen geschikt voor de "Austrian Oak".......

$31.000,-- lees ik net..........(Forged carbon)
- HarryC
Dat is een mooie klok Robin, als mijn Panerai te lang gaat duren vind ik dit wel een goed alternatief. Ik weet alleen nog niet of ik deze mooier vind dan de lichte wijzerplaat.Robin schreef:Ik ben van plan op deze af te gaan, wordt m'n 2e ROO en m'n 4e RO misschien, moet ik wel naar Belgie, maar mooi ding:
http://www.chrono24.nl/audemarspiguet/o ... mod117.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
-
Zullen we em samen komen? En dan om de week dragen 

- GTRene
ben helemaal niet in horloges en volg dit draadje verders niet, doch dit is wel geinig met GPS misschien kun je er ook rondetijden mee meten in je auto
zag ik net in de nieuwsmail van TomTom
http://www.tomtom.com/landing_pages/Nik ... ch=1&Lid=5" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tomtom.com/landing_pages/Nik ... ch=1&Lid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
- dale vito
je ne sais pas - k heb het zelf ook geprobeerd maar ik kwam er niet uit. Op de beurs vandaag lag een vergelijkbaar model, al was ie niet zo crispy white als deze qua print. Als je echt vintage wilt zou je kunnen overwegen om je een keer te orienteren op de beurzen in Houten, Keulen of .....Mark Nauta schreef: Waar zou ik een dergelijk ref. nr. eventueel kunnen vinden op internet? 33-35mm is inderdaad wel erg klein. De klok die ik nu heb is 43mm, dat vind ik wel een mooie maat.
- Tom van H.
Hmm, eigenlijk voor hardlopers, maar als je dit idd ook als auto-laptimer kunt gebruiken wel een erg leuke gadget!GTRene schreef:ben helemaal niet in horloges en volg dit draadje verders niet, doch dit is wel geinig met GPS misschien kun je er ook rondetijden mee meten in je auto![]()
http://www.tomtom.com/landing_pages/Nik ... ch=1&Lid=5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Blue Eyes
afgelopen weekend in milaan een prachtige hublot gezien, nu wilde ik me er eigenlijk in verdiepen maar kan hem niet meer vinden...
is er ergens een site of iets dergelijks waar alle modellen op staan
is er ergens een site of iets dergelijks waar alle modellen op staan
- dale vito
http://www.hublot.ch/en/#/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thewatchquote.com/Hublot-No_7304.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thewatchquote.com/Hublot-No_7304.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Niet eens zo'n slecht idee ?Tom schreef:Zullen we em samen komen? En dan om de week dragen
- dale vito
Koop hem gebruikt, dat scheelt al de helft 

- duifjes.com
Downsizing is de trend
deze gekocht 4,95 per stuk..... 

- Bijlagen
-
- 278695_201931423191739_100001246483124_660424_6249596_o.jpg (67.08 KiB) 1462 keer bekeken
- Mike S.
- Auto: M135i
Voor je kinderen toch mag ik hopen ??
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gezien de weekmakers mag je die klokken maar 2 uur per dag om je pols dragen, net als veilig vibrator gebruik voor de Mrs ook gelimiteerd is tot 2 uur per dag............................ 

- duifjes.com
romo schreef:Gezien de weekmakers mag je die klokken maar 2 uur per dag om je pols dragen, net als veilig vibrator gebruik voor de Mrs ook gelimiteerd is tot 2 uur per dag............................

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Tijdje geleden zat er een bijlage van The International Watch Tribute bij de Esquire.
Daarin stond de Meistersinger Edition 24, een horloge met één wijzer die eenmaal per dag rond gaat. Vind 'm erg mooi! :shakeit:

Daarin stond de Meistersinger Edition 24, een horloge met één wijzer die eenmaal per dag rond gaat. Vind 'm erg mooi! :shakeit:
- JurT
Horloges houd ik ook wel van. Alleen niet echt een budget voor
Zelf draag ik de Omega Seamaster Professional full size en automaat.

Zelf draag ik de Omega Seamaster Professional full size en automaat.