Pagina 17 van 25

Geplaatst: 17 feb 2008, 10:47
door RobS
Staan er al foto's van Mr. Boels online?

Geplaatst: 17 feb 2008, 11:24
door Xave30
Thnx! Heb ik een maat van me die heerlijk F1 achtig geluid kunnen laten horen.

Geplaatst: 17 feb 2008, 11:55
door Roy
Hoe hadden jullie dat precies afgesproken met de knipperlichten? Met karten deden wij altijd een hand uitsteken naar links of rechts, dat was dan de kant waar de gene achter je langs konden.

Geplaatst: 17 feb 2008, 11:58
door mario swart
Ben_968CS schreef:Jaaaaah, nu snap ik waarom ik even flink moest trappen om voorbij je Alfa te komen. Heel knap om zo met een voorwielaandrijver te kunnen knallen!

(en inderdaad, ik heb vals gespeeld: ik stond op slicks)

ha vandaar dat ik je niet kon bijhouden haha :wink: :wink:

Geplaatst: 17 feb 2008, 11:58
door MarcH
Energy schreef:Hoe hadden jullie dat precies afgesproken met de knipperlichten? Met karten deden wij altijd een hand uitsteken naar links of rechts, dat was dan de kant waar de gene achter je langs konden.
Was afgesproken. Stond in een Sticky. Peilen in de richting waar je blijft rijden zodat de ander er langs kan.

Marc

Geplaatst: 17 feb 2008, 12:07
door Roy
Oke, net andersom als karten dus :wink:

Geplaatst: 17 feb 2008, 12:36
door Race For Fun
Ben_968CS schreef:
Cor Dame schreef:
Zeg Ben.............wat ga jij dan nog op die Porsche schroeven :shock: :?: :shock: :?: Ik ben benieuwd waar je mee te voorschijn komt :lol:


Corvette
Ik heb een reserve 968 blok dat de komende weken gereviseerd gaat worden. Dan bestellen we deze kit: http://www.speedforceracing.com/images/ ... 68_1_9.jpg

En verder gaan de plastic deuren er voor april in (iets van 2 x min 30 kg) en komt er een plastic achterruit. Scheelt ook weer wat.
als e.e.a. heel blijft laat de 968 niets meer heel van de CORvette, de wagen is veel sneller in de bochten en gaat dan op de rechte stukken zijn voordeel pakken van de compressor. ik heb heel even Cor achter me gehad toen ik een sleepoog moest brengen naar onze 944 die in de grindbak stond, ik was weer verbaasd over de wegligging van de 968 maar ook van de snelheid van de CORvette, hoe de wagen op de 'rechte' stukken inloopt is niet normaal

ik heb de deuren inmiddels staan, ik zal ze deze week voor de gein eens wegen, ik denk dat daar zeker de 30 kilo tussen gaat zitten, samen met het achterraam en de airco gaat dat zo'n 100 kilo schelen.......

Geplaatst: 17 feb 2008, 12:38
door Downforce Hans
Jan Ozephius schreef:Hanz06, doe weg dat ding joh. Neem een M3. :cry:
Ik wil er niet op achteruit gaan Jan.... :wink:

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:28
door N6GSR
SpeedCars schreef:Very nice Jason, looking forward to see the videos and the flames coming out off the exhaust :!: and maybe I'm also taped cause one round I was in front of you :lol: :mrgreen:

Roel.
There videos from Donalds car, im uploading my videos and jamsies as we speak lol

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:31
door Joy
Zo dat vermogen is serieus Ben, dat is nog een stuk meer dan een 968 Turbo S. Ben benieuwd.

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:37
door Hielke
Hé Brits, good videos and fast driving.

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:41
door N6GSR
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1947614226

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8336833227

dont know where the sound has gone ??????

the second video is the corvette spinning infront

Ill add more as they come live in google

Jason

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:46
door Hielke
The more the better :wink:

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:47
door Macboy
Michel Huisman schreef:I believe these are the vids from Jamsie.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3083916543
8 min 2s erg spannend moment :)

Geplaatst: 17 feb 2008, 13:59
door Opa
GTRene schreef: herrinner me nog van mijn subaru's (1 op 6 dan) en nissan sunny's GTI-R met datzelfde rijgedrag maar minder pk's verbruikten die auto's zo 1 op 5, dat vond ik best veel voor op straat....
Ik heb nu ongeveer 320 pk en 1 op 5 zal ik wel heel gek voor moeten doen op de openbare weg.
Ik heb ook 't idee dat de auto nu zuiniger loopt dan met m'n vorige setup en ongeveer 280 pk.
Ik denk dat dat met 't equel lenght manifold en de afstelling te maken heeft.
Op 't circuit[dus onder vollast :wink: ] maakt 't weinig uit kwa verbruik, maar bij 'normaal' gebruik op de openbare weg kan ik 't wel merken. :)

@Cor, was idd. jammer dat Mickey's niet open was, ik had me d'r toch een trek in een broodje bal met mayo. :lol:

Geplaatst: 17 feb 2008, 14:37
door Topfuel
Echt wat gemist zo te lezen... Super dat iedereen rekening hield met elkaar en dat de kamikaze piloten van 'vrij rijden' niet mee reden 8)
Er zijn ook een hoop mooie plaatjes geschoten!

Geplaatst: 17 feb 2008, 14:38
door Corvette
Ben_968CS schreef:
Cor Dame schreef:
Zeg Ben.............wat ga jij dan nog op die Porsche schroeven :shock: :?: :shock: :?: Ik ben benieuwd waar je mee te voorschijn komt :lol:

Ik heb een reserve 968 blok dat de komende weken gereviseerd gaat worden. Dan bestellen we deze kit: http://www.speedforceracing.com/images/ ... 68_1_9.jpg

En verder gaan de plastic deuren er voor april in (iets van 2 x min 30 kg) en komt er een plastic achterruit. Scheelt ook weer wat.
Al maak je de hele wagen van plastic Ben...............je zal het nodig hebben.
Ik ben nu de data aan het verwerken en de eerst volgende battle zal je in het stof moeten bijten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Have a nice day Ben

Corvette alias Black Arrow

Geplaatst: 17 feb 2008, 14:53
door Bert ///M3
Sodeju zeg. 180 het rechte stuk op met die Corvette en 270 voor het rempunt :shock:

Sommige van de wat normalere auto's komen net over die 180 aan het einde van het rechte stuk :shock: :mrgreen:

Bij 270 moet je idd wel vertrouwen in je remmen hebben denk ik om maximaal laat te remmen :) Lijkt me ook wel een bizar gezicht met zo'n vaart ingehaald worden op het rechte stuk.

Geplaatst: 17 feb 2008, 14:55
door DDX
tja Cor haalt voor de audi s snelheden die andere auto's soms nog niets eens halen op rechte stuk :lol:

Geplaatst: 17 feb 2008, 14:59
door Corvette
Voor de audi S +/- 210 a 220

gr

cor

Geplaatst: 17 feb 2008, 15:10
door HSR
Cor Dame schreef:Voor de audi S +/- 210 a 220

gr

cor

Zijn dus weinig auto;s die dat al op het rechte stuk halen. Ik topte op het rechte stuk 170 op de teller. Dan moet ik wel precies bij de 100M in de ankers en dan haal ik mijn ideale instuurpunt precies.

Geplaatst: 17 feb 2008, 15:16
door Luco
hugo schreef:
Cor Dame schreef:Voor de audi S +/- 210 a 220

gr

cor

Zijn dus weinig auto;s die dat al op het rechte stuk halen. Ik topte op het rechte stuk 170 op de teller. Dan moet ik wel precies bij de 100M in de ankers en dan haal ik mijn ideale instuurpunt precies.
Ik haal 205 ongeveer op het rechte stuk(topsnelheid van de auto) en ga dan bij ongeveer 75 meter in de ankers
Audi s haal ik bijna 200 en ga ik na die streep die daar ligt remmen

Geplaatst: 17 feb 2008, 15:19
door HSR
luco hornsveld schreef:
hugo schreef:
Cor Dame schreef:Voor de audi S +/- 210 a 220

gr

cor

Zijn dus weinig auto;s die dat al op het rechte stuk halen. Ik topte op het rechte stuk 170 op de teller. Dan moet ik wel precies bij de 100M in de ankers en dan haal ik mijn ideale instuurpunt precies.
Ik haal 205 ongeveer op het rechte stuk(topsnelheid van de auto) en ga dan bij ongeveer 75 meter in de ankers
Audi s haal ik bijna 200 en ga ik na die streep die daar ligt remmen

Goede remmen onder de race 5 :D

Geplaatst: 17 feb 2008, 15:28
door BigD
Mtechnik schreef:
Thnx! Heb in een maat die heerlijk F1 achtig geluid kunnen laten horen.
They are my Vids. Silver Evo 8. :D 8)

The rest are here:

Session 2 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 8367806587

Session 3 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4662758212

Session 4 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4331338565

Fantastic day thanks for organising and allowing us to come along. 8)

Cheers,

Don

Geplaatst: 17 feb 2008, 15:46
door Miesjel
Ah ok :) Nice driving from you guys, clean overtaking. It's embarassing though to see you overtake me so easy, I'm like pushing 100% and you pass me like I'm parked lol, speed of those Evo's on corner-exit is rediculous.