Napraten, foto's & filmpjes van DF @ Zandvoort part III
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Thnx! Heb ik een maat van me die heerlijk F1 achtig geluid kunnen laten horen.Michel Huisman schreef:I believe these are the vids from Jamsie.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3083916543
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5497030200
Laatst gewijzigd door Xave30 op 17 feb 2008, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- mario swart
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 18 dec 2007, 23:11
- Locatie: amersfoort
Ben_968CS schreef:Jaaaaah, nu snap ik waarom ik even flink moest trappen om voorbij je Alfa te komen. Heel knap om zo met een voorwielaandrijver te kunnen knallen!
(en inderdaad, ik heb vals gespeeld: ik stond op slicks)
ha vandaar dat ik je niet kon bijhouden haha


Laatst gewijzigd door mario swart op 17 feb 2008, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMarcH
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Was afgesproken. Stond in een Sticky. Peilen in de richting waar je blijft rijden zodat de ander er langs kan.Energy schreef:Hoe hadden jullie dat precies afgesproken met de knipperlichten? Met karten deden wij altijd een hand uitsteken naar links of rechts, dat was dan de kant waar de gene achter je langs konden.
Marc
- Race For Fun
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 07 feb 2008, 11:15
- Locatie: Aalsmeer
als e.e.a. heel blijft laat de 968 niets meer heel van de CORvette, de wagen is veel sneller in de bochten en gaat dan op de rechte stukken zijn voordeel pakken van de compressor. ik heb heel even Cor achter me gehad toen ik een sleepoog moest brengen naar onze 944 die in de grindbak stond, ik was weer verbaasd over de wegligging van de 968 maar ook van de snelheid van de CORvette, hoe de wagen op de 'rechte' stukken inloopt is niet normaalBen_968CS schreef:Ik heb een reserve 968 blok dat de komende weken gereviseerd gaat worden. Dan bestellen we deze kit: http://www.speedforceracing.com/images/ ... 68_1_9.jpgCor Dame schreef:
Zeg Ben.............wat ga jij dan nog op die Porsche schroeven![]()
:
![]()
: Ik ben benieuwd waar je mee te voorschijn komt
![]()
Corvette
En verder gaan de plastic deuren er voor april in (iets van 2 x min 30 kg) en komt er een plastic achterruit. Scheelt ook weer wat.
ik heb de deuren inmiddels staan, ik zal ze deze week voor de gein eens wegen, ik denk dat daar zeker de 30 kilo tussen gaat zitten, samen met het achterraam en de airco gaat dat zo'n 100 kilo schelen.......
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- N6GSR
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 09 aug 2007, 12:36
- Locatie: Rotterdam
- N6GSR
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 09 aug 2007, 12:36
- Locatie: Rotterdam
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1947614226
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8336833227
dont know where the sound has gone ??????
the second video is the corvette spinning infront
Ill add more as they come live in google
Jason
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8336833227
dont know where the sound has gone ??????
the second video is the corvette spinning infront
Ill add more as they come live in google
Jason
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
8 min 2s erg spannend momentMichel Huisman schreef:I believe these are the vids from Jamsie.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3083916543

- Opa
- Berichten: 6788
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Ik heb nu ongeveer 320 pk en 1 op 5 zal ik wel heel gek voor moeten doen op de openbare weg.GTRene schreef: herrinner me nog van mijn subaru's (1 op 6 dan) en nissan sunny's GTI-R met datzelfde rijgedrag maar minder pk's verbruikten die auto's zo 1 op 5, dat vond ik best veel voor op straat....
Ik heb ook 't idee dat de auto nu zuiniger loopt dan met m'n vorige setup en ongeveer 280 pk.
Ik denk dat dat met 't equel lenght manifold en de afstelling te maken heeft.
Op 't circuit[dus onder vollast


@Cor, was idd. jammer dat Mickey's niet open was, ik had me d'r toch een trek in een broodje bal met mayo.

- Corvette
- Berichten: 984
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19
Al maak je de hele wagen van plastic Ben...............je zal het nodig hebben.Ben_968CS schreef:Cor Dame schreef:
Zeg Ben.............wat ga jij dan nog op die Porsche schroeven![]()
:
![]()
: Ik ben benieuwd waar je mee te voorschijn komt
![]()
Ik heb een reserve 968 blok dat de komende weken gereviseerd gaat worden. Dan bestellen we deze kit: http://www.speedforceracing.com/images/ ... 68_1_9.jpg
En verder gaan de plastic deuren er voor april in (iets van 2 x min 30 kg) en komt er een plastic achterruit. Scheelt ook weer wat.
Ik ben nu de data aan het verwerken en de eerst volgende battle zal je in het stof moeten bijten



Have a nice day Ben
Corvette alias Black Arrow
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Sodeju zeg. 180 het rechte stuk op met die Corvette en 270 voor het rempunt
Sommige van de wat normalere auto's komen net over die 180 aan het einde van het rechte stuk

Bij 270 moet je idd wel vertrouwen in je remmen hebben denk ik om maximaal laat te remmen
Lijkt me ook wel een bizar gezicht met zo'n vaart ingehaald worden op het rechte stuk.

Sommige van de wat normalere auto's komen net over die 180 aan het einde van het rechte stuk


Bij 270 moet je idd wel vertrouwen in je remmen hebben denk ik om maximaal laat te remmen

-
- Berichten: 5507
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Ik haal 205 ongeveer op het rechte stuk(topsnelheid van de auto) en ga dan bij ongeveer 75 meter in de ankershugo schreef:Cor Dame schreef:Voor de audi S +/- 210 a 220
gr
cor
Zijn dus weinig auto;s die dat al op het rechte stuk halen. Ik topte op het rechte stuk 170 op de teller. Dan moet ik wel precies bij de 100M in de ankers en dan haal ik mijn ideale instuurpunt precies.
Audi s haal ik bijna 200 en ga ik na die streep die daar ligt remmen
-
- Berichten: 5507
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
luco hornsveld schreef:Ik haal 205 ongeveer op het rechte stuk(topsnelheid van de auto) en ga dan bij ongeveer 75 meter in de ankershugo schreef:Cor Dame schreef:Voor de audi S +/- 210 a 220
gr
cor
Zijn dus weinig auto;s die dat al op het rechte stuk halen. Ik topte op het rechte stuk 170 op de teller. Dan moet ik wel precies bij de 100M in de ankers en dan haal ik mijn ideale instuurpunt precies.
Audi s haal ik bijna 200 en ga ik na die streep die daar ligt remmen
Goede remmen onder de race 5

- BigD
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 17 feb 2008, 14:38
They are my Vids. Silver Evo 8.Mtechnik schreef:Thnx! Heb in een maat die heerlijk F1 achtig geluid kunnen laten horen.Michel Huisman schreef:I believe these are the vids from Jamsie.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3083916543
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5497030200

The rest are here:
Session 2 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 8367806587
Session 3 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4662758212
Session 4 - http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4331338565
Fantastic day thanks for organising and allowing us to come along. 8)
Cheers,
Don
- Miesjel
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten