Robin schreef:
Dan nog Rico. 50.000 gulden had je toen ook 'n dik aangeklede Golf voor en 'n GTI was duurder.
Dit is 'n 200pk atmo. Die nóg duurder wordt dan de Golf GTI nu.
Nu heb je 335i/335d's als wat vroeger 540i's en A8 4.2 q 's waren.
Daar redt je 't niet mee. Never met je 200pk atmo.
Dus.

Robin ik kocht indertijd toen een FW A3 180pk.. ipv een Impreza GTT, maar de enige reden daarvoor was de waardeloze houding van de Subaru dealer hiero in Groningen en Assen (heel verhaal nu geen zin om op te pennen). Baalde ik flink van want ik wilde wel graag die GTT.
Je hebt nu inderdaad 335i's/335d's.. maar die auto's zijn qua power eigenlijk onverslaanbaar met alles wat minder dan 300pk heeft.. en zelfs datgene wat 350pk heeft heeft de grootste moeite met de .35i's. Maar je dacht toch niet dat de ToySu engineers ook maar 1 seconde die .35i's in het achterhoofd hadden bij het ontwikkelen van de GT 86/BRZ ? Over tunnelvisie gesproken.. jij gebruikt de .35i met zijn 306pk als enige bench. Alleen dat is wat telt voor jou.. straight power rullzz.com..
Iemand die in de markt is voor een ToySu snapt echt wel dat die auto het niet moet hebben van turbopower ohne ende.. karakter daar is waar het om draait.. het feit dat ze er al geen turbo op willen schroeven, maar een compressor voor meer power zegt al genoeg. Linear karakter, daarbij beheersbaar vermogen. Die lui bij ToySu denken er wel over na.. niet voor de weg van de minste weerstand kiezen en een 1.4 pakken met turbootje er op, kan ook makkelijk 200pk uit worden gehaald.
Indobesar.. ik zou een 320i als BMW man never nooit verkiezen boven een GT 86.
Andre zo'n staatje met het verhaal om zo'n auto te kopen zonder er een meter er in te hebben gereden is natuurlijk niet realistisch. 30K of 45K stuk slaan zonder dat je weet of het je aanstaat.. maar hij heeft op papier wel alles mee dus ja Robin ik overweeg om als de prijs goed is, (lees het bij te betalen bedrag staat me aan) om straks als vervanger voor de Z4 Coupé deze auto te kopen. Maar ipv te zeuren over 200pk, laten we blij zijn dat er in deze barre tijden voor een echte DF liefhebber er nog fabrikanten zijn die dit soort auto's uit durven te brengen. En vergeet de Civic Type R niet Andre.. ding had dan FWD.. maar wat kon je er mee uitvreten met die 200 atmo pk's.. concept is ook dood, kapot gemaakt.. Als die GT 86 nou dat gemis in kan lossen en ook nog eens als slagroom op de taart RWD.. wat wil je dan nog meer?