Dude, D-F.com is BMW-minded. You still dont get it...Robin schreef:Voor onder de 40k een bargain zeg je. En nog loopt 't hier niet storm met aanvragen/degenen die ervoor willen tekenen. Vreemd he.Snipe schreef:Inderdaad. De kofferbak is zo gemaakt dat er precies een extra setje wielen in past; handig voor trackdays en driftdagen. Kom daar maar eens om bij een Golf of een turbodiesel die in rechte lijn misschien wat harder kan.Tristan schreef:Leuk die pk's maar ben allang niet meer opzoek naar auto voor meeste Euro's per pk, maar meer D-F per Euro. Ik denk dat met deze gedachtegang deze auto op de markt gaan zetten. Mensen die voor pk's gaan, zullen al gauw bij STI/Evo uitkomen.
En zoals Robin zei, de meeste turbodiesels zullen het de E30 M3 moeilijk maken, tot de 1e bocht. En qua fun kan een leasebak natuurlijk niet tegen op.
Uiteindelijk draait het of de auto een lacht op je gezicht tovert, dan is het pas D-F in mijn ogen. En een auto met 200pk N/A, RWD en relatief licht gewicht gaat natuurlijk fun worden. Voor onder 40K een bargain.
Toyota GT 86 en Subaru BRZ
-
indobesar
- Berichten: 9986
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Lol@Ion!!
Maar status, je weet toch............
Maar status, je weet toch............
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
RVV schreef:13/14 jaar geleden koste een colaatje ook maar fl 1,75 nu €2,20.. inflatiecorrectie toepassen op de GT 86!En de Impreza GTT was dan amper 50.000 GULDEN. zo'n 13/14 jaar geleden, maar je had wél 218 TURBO PK's op 1230(?) kilo. Genoeg om toendertijd 540i's en A8 4.2 q 's het leven zuur te maken op bijv de Autobahn.
540i's en A8 4.2q achtige auto's worden nu toch al niet meer verkocht.. is ook geen argument.. indertijd was het ook een een bijkomstigheid bij die GTT. Maar die bijkomstigheid werd een USP bij de GTT.. Porsche snelheid voor de brave huisvader (en petjesvolk) en ook nog als 4 deurs te verkopen naar moeder de vrouw.
Conceptueel moet de ToySu daar toch al afhaken. De GTT van toen met de ToySu van nu vergelijken slaat ook als een tang op een varken
Dan nog Rico. 50.000 gulden had je toen ook 'n dik aangeklede Golf voor en 'n GTI was duurder.
Dit is 'n 200pk atmo. Die nóg duurder wordt dan de Golf GTI nu.
Nu heb je 335i/335d's als wat vroeger 540i's en A8 4.2 q 's waren.
Daar redt je 't niet mee. Never met je 200pk atmo.
Dus.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Trouwens die Smile van oor tot oor aangaande DF in zo'n auto wordt 'n smile van 'n boer met kiespijn ben ik bang tov het huidige autogeweld.
Trackdays, hoe vaak doet men ze hier. Ik ken er eentje, Andre.
De rest staat bij de verkeerslichten/in de file/het mekkeren van moeder de vrouw bij de parking van de Appie aan te horen hoe klein die bagageruimte is.
Concept van deze prima, meer dan, maar die 200 atmo pk's zullen moeilijk aan de man gebracht worden.
Hier is toch sprake van teveel tunnelvisie en het dan op status gooien. Terwijl het gewoon 'n centenkwastie is. Wat gaat ie kosten in Nederland, meer niet.
Trackdays, hoe vaak doet men ze hier. Ik ken er eentje, Andre.
De rest staat bij de verkeerslichten/in de file/het mekkeren van moeder de vrouw bij de parking van de Appie aan te horen hoe klein die bagageruimte is.
Concept van deze prima, meer dan, maar die 200 atmo pk's zullen moeilijk aan de man gebracht worden.
Hier is toch sprake van teveel tunnelvisie en het dan op status gooien. Terwijl het gewoon 'n centenkwastie is. Wat gaat ie kosten in Nederland, meer niet.
-
Andre
- Berichten: 11443
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Wie oh wie vult mijn lijstje in?
Ik schroef de Prijs naar onder.
32.500 euro voor GT86
Wie ondertekend nu een koop contract.
1.
2.
3.
Ik schroef de Prijs naar onder.
32.500 euro voor GT86
Wie ondertekend nu een koop contract.
1.
2.
3.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Dit is zo mooi.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Ik wel Andre, overweeg dan de Exige te verkopen.
Michel
Michel
- Joy
- Berichten: 10893
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Ik ook.
- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Wacht even tot Andre 29999 roept...Andre schreef:Wie oh wie vult mijn lijstje in?
Ik schroef de Prijs naar onder.
32.500 euro voor GT86
Wie ondertekend nu een koop contract.
1.
2.
3.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Hmmmm Panda verkopen, MX-5 verkopen, nog steeds lang niet genoeg. Ik haak af Andre Sorry!
Centenkwestie. Als ik het geld ervoor zou hebben liggen zou ik het er ook zeker voor over hebben.
Centenkwestie. Als ik het geld ervoor zou hebben liggen zou ik het er ook zeker voor over hebben.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Makkelijk praten op internet, maar hulde.
Het woordje 'overwegen' neem ik maar voor lief.
(Ik heb trouwens 'n F30 335i ongezien/ongereden besteld, statuskoper en autoritaire arrogante eikel die ik ben!!!!!!)
Jongens droom lekker verder.
Het woordje 'overwegen' neem ik maar voor lief.
(Ik heb trouwens 'n F30 335i ongezien/ongereden besteld, statuskoper en autoritaire arrogante eikel die ik ben!!!!!!)
Jongens droom lekker verder.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
AS is verbrande turf.Petrolhead Tom schreef:Hmmmm Panda verkopen, MX-5 verkopen, nog steeds lang niet genoeg. Ik haak af Andre Sorry!
Centenkwestie. Als ik het geld ervoor zou hebben liggen zou ik het er ook zeker voor over hebben.
Het is 'n centenkwestie en dit prachtige concept gaat 't ook op DF daarin niet redden.
Het woord 'overwegen' zegt mij genoeg.
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Robin schreef:Makkelijk praten op internet, maar hulde.
Het woordje 'overwegen' neem ik maar voor lief.
(Ik heb trouwens 'n F30 335i ongezien/ongereden besteld, statuskoper en autoritaire arrogante eikel die ik ben!!!!!!)
Jongens droom lekker verder.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Trouwens, droogfappen deed ik vroeger altijd op Jenna Jameson.
Dit ziet er wel erg weird/arkward uit jongens.
Tip voor middagpauze. Schrap GT86/BRZ en google Maria Ozawa. :drieling:
Dit ziet er wel erg weird/arkward uit jongens.
Tip voor middagpauze. Schrap GT86/BRZ en google Maria Ozawa. :drieling:
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Nou, door het jaar heen komen er toch bijna duizend mensen naar de DF-dagen. En dan zijn er ook nog allerlei andere trackdays natuurlijk.Robin schreef:Trackdays, hoe vaak doet men ze hier. Ik ken er eentje, Andre.
Maar iedereen heeft het steeds over de Golf GTI als vergelijkingsmateriaal. Lijkt me niet de ideale auto voor trackdays of driftdagen. Ik denk dat ze in NL eerder mikken op mensen die een Cayman te duur en een Lotus te extreem vinden, en nog wat mensen meepakken die een Scirocco te lelijk of een Giulietta te voorwielaangedreven vinden. Dat dat dan drie man en een paard blijkt te zijn, dat ontdekken ze vanzelf (en weten ze waarschijnlijk al, anders was niet nagenoeg dezelfde auto er als Toyota, Subaru en Scion geweest). Dat gegeven op zich doet alleen niets af aan de auto natuurlijk.
- Arthur
- Berichten: 43794
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Waarom is een Golf GTi niet geschikt voor een trackday? En zou deze GT86 dat wel zijn? Puur om de RWD?
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
dikgedrukt: Maar kijk met wat voor auto's ze trackdays rijden. Oudere dingen vaak. Logisch.Niet allemaal door nieuwe 40k kostend spul. Ook veel bijrijders en kijkers. En wie gaan er vol op 'n trackday(met 'n nieuwe 40k euro auto) ?Snipe schreef:Nou, door het jaar heen komen er toch bijna duizend mensen naar de DF-dagen. En dan zijn er ook nog allerlei andere trackdays natuurlijk.Robin schreef:Trackdays, hoe vaak doet men ze hier. Ik ken er eentje, Andre.
Maar iedereen heeft het steeds over de Golf GTI als vergelijkingsmateriaal. Lijkt me niet de ideale auto voor trackdays of driftdagen. Ik denk dat ze in NL eerder mikken op mensen die een Cayman te duur en een Lotus te extreem vinden, en nog wat mensen meepakken die een Scirocco te lelijk of een Giulietta te voorwielaangedreven vinden. Dat dat dan drie man en een paard blijkt te zijn, dat ontdekken ze vanzelf (en weten ze waarschijnlijk al, anders was niet nagenoeg dezelfde auto er als Toyota, Subaru en Scion geweest). Dat gegeven op zich doet alleen niets af aan de auto natuurlijk.
Is een retorische vraag.
tweede dikgedrukt:
Mee eens. Ik heb al 4/5 keer verteld dat ik 't concept prima en prachtig vind, maar amper levensvatbaar in deze tijden.
@Rico zou jij je Z4 niet in willen ruilen voor deze kar? Nieuwe rwd 'hoogtoerig' atmo. Je bent er nogal himmeljauchend over? Wat is het punt buiten de centen?
@Arthur: Goed punt. En dat zeg ik als rwd liefhebber.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Robin ik kocht indertijd toen een FW A3 180pk.. ipv een Impreza GTT, maar de enige reden daarvoor was de waardeloze houding van de Subaru dealer hiero in Groningen en Assen (heel verhaal nu geen zin om op te pennen). Baalde ik flink van want ik wilde wel graag die GTT.Robin schreef:
Dan nog Rico. 50.000 gulden had je toen ook 'n dik aangeklede Golf voor en 'n GTI was duurder.
Dit is 'n 200pk atmo. Die nóg duurder wordt dan de Golf GTI nu.
Nu heb je 335i/335d's als wat vroeger 540i's en A8 4.2 q 's waren.
Daar redt je 't niet mee. Never met je 200pk atmo.
Dus.
Je hebt nu inderdaad 335i's/335d's.. maar die auto's zijn qua power eigenlijk onverslaanbaar met alles wat minder dan 300pk heeft.. en zelfs datgene wat 350pk heeft heeft de grootste moeite met de .35i's. Maar je dacht toch niet dat de ToySu engineers ook maar 1 seconde die .35i's in het achterhoofd hadden bij het ontwikkelen van de GT 86/BRZ ? Over tunnelvisie gesproken.. jij gebruikt de .35i met zijn 306pk als enige bench. Alleen dat is wat telt voor jou.. straight power rullzz.com..
Iemand die in de markt is voor een ToySu snapt echt wel dat die auto het niet moet hebben van turbopower ohne ende.. karakter daar is waar het om draait.. het feit dat ze er al geen turbo op willen schroeven, maar een compressor voor meer power zegt al genoeg. Linear karakter, daarbij beheersbaar vermogen. Die lui bij ToySu denken er wel over na.. niet voor de weg van de minste weerstand kiezen en een 1.4 pakken met turbootje er op, kan ook makkelijk 200pk uit worden gehaald.
Indobesar.. ik zou een 320i als BMW man never nooit verkiezen boven een GT 86.
Andre zo'n staatje met het verhaal om zo'n auto te kopen zonder er een meter er in te hebben gereden is natuurlijk niet realistisch. 30K of 45K stuk slaan zonder dat je weet of het je aanstaat.. maar hij heeft op papier wel alles mee dus ja Robin ik overweeg om als de prijs goed is, (lees het bij te betalen bedrag staat me aan) om straks als vervanger voor de Z4 Coupé deze auto te kopen. Maar ipv te zeuren over 200pk, laten we blij zijn dat er in deze barre tijden voor een echte DF liefhebber er nog fabrikanten zijn die dit soort auto's uit durven te brengen. En vergeet de Civic Type R niet Andre.. ding had dan FWD.. maar wat kon je er mee uitvreten met die 200 atmo pk's.. concept is ook dood, kapot gemaakt.. Als die GT 86 nou dat gemis in kan lossen en ook nog eens als slagroom op de taart RWD.. wat wil je dan nog meer?
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Snipe schreef:Nou, door het jaar heen komen er toch bijna duizend mensen naar de DF-dagen. En dan zijn er ook nog allerlei andere trackdays natuurlijk.Robin schreef:Trackdays, hoe vaak doet men ze hier. Ik ken er eentje, Andre.
Maar iedereen heeft het steeds over de Golf GTI als vergelijkingsmateriaal. Lijkt me niet de ideale auto voor trackdays of driftdagen. Ik denk dat ze in NL eerder mikken op mensen die een Cayman te duur en een Lotus te extreem vinden, en nog wat mensen meepakken die een Scirocco te lelijk of een Giulietta te voorwielaangedreven vinden. Dat dat dan drie man en een paard blijkt te zijn, dat ontdekken ze vanzelf (en weten ze waarschijnlijk al, anders was niet nagenoeg dezelfde auto er als Toyota, Subaru en Scion geweest). Dat gegeven op zich doet alleen niets af aan de auto natuurlijk.
De Japen zetten de auto neer voor de thuismarkt en de VS, in europa zullen ze in de UK er gek van zijn, en de rest zijn kruimels. Hoeveel AE86, Celica's Supra's MR2tjes zijn er in NL verkocht, weinig.
Michel
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
We moeten gewoon wachten tot de prijs bekend wordt gemaakt voor de kale versie met handbak. Tot die tijd is al het gelul over prijs koffiedik kijken en hopen dat Toyota/Subaru NL er iets mee doet.
Het gelul over pk's gaat ook nergens over. Er komen turbo-versies en een TRD compressorkit. Ga daar lekker mee aan de slag als je 200 pk niet voldoende vindt, maar stop alsjeblieft met het gezanik. Gasresponse en het E30 M3 / AE86 gevoel is wat mij boeit, dat kunnen we pas ervaren als we die auto zelf mogen uitproberen, maar ik weet op voorhand dat ik liever 200 pk NA heb, dan 250 pk middels turbo.
Dit wordt de 1e auto sinds tijden die voldoet aan al mijn wensen, op papier. Ik wil een auto waarmee ik op de kleine, smalle land- en dijkweggetjes in de buurt lekker kan rijden. Volgas en op de limiet als het rustig is, maar ook lekker sturen bij legale snelheden als het druk is op die weggetjes. Zo'n 86 is gewoon niet al te groot, dus dan kun je op kleine smalle wegen wel heel lekker rijden. Dat vind ik leuk. Ook wil ik geen bakken grip, maar ik wil wel een auto die scherp stuurt en goed in balans is. En ik wil zelf de held zijn, niet de auto. De praktijk moet dat straks uitwijzen als de prijs het rechtvaardigt om zo'n auto te gaan rijden.
Bij mij valt of staat het echt met een basisprijs die minder of gelijk is aan de Golf GTI, omdat ik er altijd een familie auto naast moet hebben en deze 86 wel in de bijtelling wil rijden. 250-300 euro per maand bijtellen vind ik dan wel echt de max, de Jeep kost ook nog eens 150 euro per maand zonder een meter te rijden. Dus 400-450 euro per maand vind ik een hoop geld, waar ik dan wel alles voor terug krijg wat ik van autorijden verwacht.
Voor 32,5k kan ik zakelijk ook verantwoorden dat ik per sé een sportwagen wil rijden. Wordt 'ie duurder dan dat, dan snapt niemand waarom ik geen andere auto van mijn shortlist heb gekozen.... En ik zou dat zelf dan ook niet begrijpen eerlijk gezegd. Uiteindelijk is het gewoon een speeltje die ervoor zorgt dat je iedere dag even je hoofd leeg kan maken middels een mooie rit. A drift a day keeps the doctor away.
Het gelul over pk's gaat ook nergens over. Er komen turbo-versies en een TRD compressorkit. Ga daar lekker mee aan de slag als je 200 pk niet voldoende vindt, maar stop alsjeblieft met het gezanik. Gasresponse en het E30 M3 / AE86 gevoel is wat mij boeit, dat kunnen we pas ervaren als we die auto zelf mogen uitproberen, maar ik weet op voorhand dat ik liever 200 pk NA heb, dan 250 pk middels turbo.
Dit wordt de 1e auto sinds tijden die voldoet aan al mijn wensen, op papier. Ik wil een auto waarmee ik op de kleine, smalle land- en dijkweggetjes in de buurt lekker kan rijden. Volgas en op de limiet als het rustig is, maar ook lekker sturen bij legale snelheden als het druk is op die weggetjes. Zo'n 86 is gewoon niet al te groot, dus dan kun je op kleine smalle wegen wel heel lekker rijden. Dat vind ik leuk. Ook wil ik geen bakken grip, maar ik wil wel een auto die scherp stuurt en goed in balans is. En ik wil zelf de held zijn, niet de auto. De praktijk moet dat straks uitwijzen als de prijs het rechtvaardigt om zo'n auto te gaan rijden.
Bij mij valt of staat het echt met een basisprijs die minder of gelijk is aan de Golf GTI, omdat ik er altijd een familie auto naast moet hebben en deze 86 wel in de bijtelling wil rijden. 250-300 euro per maand bijtellen vind ik dan wel echt de max, de Jeep kost ook nog eens 150 euro per maand zonder een meter te rijden. Dus 400-450 euro per maand vind ik een hoop geld, waar ik dan wel alles voor terug krijg wat ik van autorijden verwacht.
Voor 32,5k kan ik zakelijk ook verantwoorden dat ik per sé een sportwagen wil rijden. Wordt 'ie duurder dan dat, dan snapt niemand waarom ik geen andere auto van mijn shortlist heb gekozen.... En ik zou dat zelf dan ook niet begrijpen eerlijk gezegd. Uiteindelijk is het gewoon een speeltje die ervoor zorgt dat je iedere dag even je hoofd leeg kan maken middels een mooie rit. A drift a day keeps the doctor away.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
+veel Rico!!!
Michel
Michel
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Rico, al je argumenten ten spijt, je bent 'n beste kerel etc. Maar je OVERWEEGT en je doet 't niet. Klaar.
Je wilt niet van 'n 3 liter Reihensechser, naar 'n 4 boxer met 65pk minder en 'n hoop koppel minder.
Wees eerlijk naar jezelf.
Overwegen dit en dat zus en zo, Toyota engineers die niet mnaar BMW 135/335i kijken. Onzin.
@Michel, wat in hemelsnaam bravcht you op 't idee een Prius als daily te rijden? En 'mij' een statuskoper noemen?
Zit er niet wat anders achter?
Je wilt niet van 'n 3 liter Reihensechser, naar 'n 4 boxer met 65pk minder en 'n hoop koppel minder.
Wees eerlijk naar jezelf.
Overwegen dit en dat zus en zo, Toyota engineers die niet mnaar BMW 135/335i kijken. Onzin.
@Michel, wat in hemelsnaam bravcht you op 't idee een Prius als daily te rijden? En 'mij' een statuskoper noemen?
Zit er niet wat anders achter?
Laatst gewijzigd door Robin op 08 dec 2011, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Berichten: 43794
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Rico, je bent een lieve jongen
Maar dat gaat never gebeuren! En anders kom ik een kratje bier bij je brengen of cola :drinking:
RVV schreef:[dus ja Robin ik overweeg om als de prijs goed is, (lees het bij te betalen bedrag staat me aan) om straks als vervanger voor de Z4 Coupé deze auto te kopen.
-
Robin
- Berichten: 56180
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
LOL@ Arthur
Rico is 'n beste en 'n lieve jongen. :drieling:
Rico is 'n beste en 'n lieve jongen. :drieling:
- Joy
- Berichten: 10893
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
Bottomline is, dit is een leuke auto die het gat kan opvullen tussen de grote sportcoupé's en de Lotus-achtigen. Ik heb zelf altijd een bezwaar gehad tegen het vermoeiende van een Lotus Elise/ Opel Speedster. De basis is geweldig alleen zou het voor mij meer een tussenvorm mogen zijn zoals de MX5 coupé destijds was. Nou, daar lijkt deze auto precies in te vallen.
Tegen de tijd dat ie bij de dealer staat wil ik er graag mee rijden om te zien of ie de belofte nakomt. De geschetste eigenschappen van deze auto zijn voor mij voldoende om er enthousiast van te worden. Tussen de 318is die ik had en de M3 zit een berg vermogensverschil, maar de 318is was kwa rijgedrag eigenlijk de betere. Stukken lichter en veel agieler in gewichtsverplaatsingen. Alleen een constant gebrek aan vermogen. Wat beide auto's deelden is de gasrespons (M3 nog feller) en dat is iets wat ik niet zou willen missen.
Dus het lage gewicht zoals de 318is dat had gekoppeld aan 200 pk lijkt mij precies goed.
Dat andere auto's veel sneller zijn voor vergelijkbaar geld kan ik me eerlijk gezegd niet aan storen. Er is altijd baas boven baas en dat is niet wat ik zoek in een auto.
Blijft alleen de prijs nog over als weerstand.
Tegen de tijd dat ie bij de dealer staat wil ik er graag mee rijden om te zien of ie de belofte nakomt. De geschetste eigenschappen van deze auto zijn voor mij voldoende om er enthousiast van te worden. Tussen de 318is die ik had en de M3 zit een berg vermogensverschil, maar de 318is was kwa rijgedrag eigenlijk de betere. Stukken lichter en veel agieler in gewichtsverplaatsingen. Alleen een constant gebrek aan vermogen. Wat beide auto's deelden is de gasrespons (M3 nog feller) en dat is iets wat ik niet zou willen missen.
Dus het lage gewicht zoals de 318is dat had gekoppeld aan 200 pk lijkt mij precies goed.
Dat andere auto's veel sneller zijn voor vergelijkbaar geld kan ik me eerlijk gezegd niet aan storen. Er is altijd baas boven baas en dat is niet wat ik zoek in een auto.
Blijft alleen de prijs nog over als weerstand.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten
