GVD, waar is de zak chips, ik heb troost nodig!

Dat mag ik dan nog wel even zeggen. Jij hebt die banden precies volgens het boekje, dus als straatbanden, opgepompt.Joost schreef:Warm, na een aantal rondjes op tempo 2.7 - 2,8 bar.
Kom op Rody, je kunt op straatbanden ook wel op 3 bar koud weg, dat ze warm op 3,5 komen is dan heel normaal. Een A merk band kun je op 1,5 en op 3,0 bar koud laten vertrekken, daar laat het loopvlak nooit van los.Knot schreef:Kan aan de band liggen maar bij kom komt er veel meer bij dan 0,3 bar tussen koud/heet. Wellicht dat een straatband daar gevoeliger voor is?
Hielke schreef:Ik hou me in, ik hou me in, ik moet me inhouden.....
GVD, waar is de zak chips, ik heb troost nodig!
LOLLeen schreef:Youp deed er langer over om buckler om zeep te helpen,
"U bent zelf verantwoordelijk voor het tellen van de linker en rechterbochten."Gijs Evo schreef:Is dit echt of een late 1 April grap
Waar heb je je over verbaasd Tristan?Tristan schreef:Heb het topic nu even gelezen met grote verbazing! :o
Erik schreef:[Federal]
Geachte klant,
Na bestudering van de door u getoonde banden met scheuren in het loopvlak is gebleken dat u teveel meters in bochten naar links gereden. Hierdoor warmt de band asymetrisch op waardoor het loopvlak scheurt. U bent zelf verantwoordelijk voor het tellen van de linker en rechterbochten. Net als de luchtdruk in de band welke binnen een envelope van 0,01534bar dient te blijven, beperkt het afrolverschil tussen linker en rechterbochten zich tot ca 1,2345 meter. Wij adviseren onze klanten om, indien dit verschil te hoog oploopt, een rondje achteruit te racen. Deze scheur in het loopvlak is geen enkel probleem voor de overal performance van uw auto. U auto heeft immers 4 wielen, en is prima in staat te remmen op 3 wielen, mits u met de rechterzijde vol de bandenstapel inrijdt. Deze bandenstapel zal u vervolgens veilig en snel tot stilstand brengen.
[/Federal]